Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura





Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura biedt onder andere een wasserij. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 91
8 sep - 9 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Standaard kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een regendouche
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een regendouche
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1528-1 Fukura, Minamiawaji, Hyogo, 656-0501
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en mobiele betalingen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een beveiligingssysteem
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura Hotel
Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura Minamiawaji
Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura Hotel Minamiawaji
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Helen, Sandbach
Reisde met familie
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helen
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met partner
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
ogawa
Reisde met partner
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ogawa
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
?
Reisde met partner
16 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
NARUSHI
Reisde met familie
8 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NARUSHI
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
??
Reisde met familie
6 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Mieko
Reisde met familie
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mieko
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
xiaozhou, Adachi
24 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
xiaozhou
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Takuya
Reisde met partner
21 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takuya
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
OSAMU
Reisde met partner
1 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
OSAMU
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Motoichi
Reisde met familie
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Motoichi
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
takako
Reisde met partner
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
takako
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Masahito
Reisde met familie
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masahito
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Walter
Reisde met partner
11 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Walter
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Yusuke
8 mei 2025
Yusuke
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Ayumi
5 mei 2025
Ayumi
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
nicolas
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great option for Biz trips & vacation
nicolas
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
kenichi
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kenichi
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Tetsuo
Reisde met familie
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tetsuo
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sanae
2 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sanae
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroyuki
Reisde met familie
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroyuki
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
takumi
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
takumi
1 nacht verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
YOSHIHISA
Reisde met partner
8 apr 2025
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
YOSHIHISA
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2025