Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op enkele stappen van Setonaikai Nationaal park
Fotogalerie voor Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 79
5 jan - 6 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 kingsize bed laden

Standaard kamer, 1 kingsize bed
9,2 van 10
Fantastisch
(18 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

512-154 Fukurako, Minamiawaji, Hyogo, 656-0501
Over deze accommodatie
Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura
Gelijkaardige accommodaties

Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Higashiura
Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Higashiura
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasvoorzieningen
- Schoonmaakservice
9.2 van 10, Fantastisch, 131 beoordelingen
De prijs is € 85
7 jan - 8 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en mobiele betalingen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een beveiligingssysteem
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura Hotel
Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura Minamiawaji
Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura Hotel Minamiawaji
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Fairfield by Marriott Hyogo Awaji Fukura
9,4
Uitzonderlijk
9,8
Netheid
9,2
Voorzieningen
9,2
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Zakenreiziger
22 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2025
8/10 – Goed
adachi
Reisde met partner
8 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
adachi
1 nacht verbleven in december 2025
8/10 – Goed
Ryuya
Reisde met partner
3 dec 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryuya
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Motonori
24 nov 2025
Motonori
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
KAZUMA
Reisde met familie
10 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAZUMA
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshiko
Reisde met familie
6 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshiko
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshiko
5 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshiko
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Yin Man
Reisde met partner
3 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yin Man
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
HO YIN
1 nov 2025
HO YIN
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Kenichi
28 okt 2025
Kenichi
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
tatsuya
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
tatsuya
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Y
Reisde met partner
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Y
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Seiji
11 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Seiji
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Manami
29 sep 2025
Manami
1 nacht verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Youka
23 sep 2025
Youka
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yui Ming
Reisde met familie
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yui Ming
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
簡單乾淨的飯店,沒有附設餐廳,但是有提供餐廳介紹,並提供免費咖啡
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Hamsa Shijas
Reisde met een groep
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hamsa Shijas
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
伊藤, makamityo
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
伊藤
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Keiko
Reisde met familie
22 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適でした
Keiko
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
SHINGO
Reisde met familie
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHINGO
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Helen, Sandbach
Reisde met familie
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helen
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
SIN YAN
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SIN YAN
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Wan Ting
Reisde met familie
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
員工表現很棒
Wan Ting
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Mayumi
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
気持ちのよいスタイリッシュな空間〜漁港の町を歩けば美味しいお店が見つかる〜
Mayumi
1 nacht verbleven in augustus 2025








