Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor ibis Melun Hotel





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 83
inclusief belastingen en toeslagen
29 aug - 30 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2020
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
8,4 van 10
Zeer goed
(20 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2020
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

81, Avenue de Meaux, Melun, Seine-et-Marne, 77000
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Waarborg: EUR 250 per verblijf
- Schadeborg: EUR 250 per verblijf
- De stad heft de volgende belasting: EUR 4.68 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 10.50 voor volwassenen en EUR 5.25 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 8 per accommodatie, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 30 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: EUR 50 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van ALLSAFE (Accor Hotels) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
ibis Hotel Melun
ibis Melun
Melun ibis
ibis Melun Hotel
ibis Melun Hotel Hotel
ibis Melun Hotel Melun
ibis Melun Hotel Hotel Melun
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over ibis Melun Hotel
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
5 mei 2025
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Roseta
25 jan 2025
Roseta
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Lieve
27 aug 2022
Lieve
1 nacht verbleven in augustus 2022
6/10 – Redelijk
Rob
Zakenreiziger
5 jan 2022
eenmalig
Rob
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Suiven
14 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Suiven
5 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
NASREEN
27 jun 2025
NASREEN
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
laurent
Reisde met partner
22 jun 2025
laurent
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
THIERRY
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
THIERRY
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Lorraine
Zakenreiziger
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Lorraine
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Eunice
Zakenreiziger
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eunice
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Michael
Zakenreiziger
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michael
5 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Tony
Zakenreiziger
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tony
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
STEPHANE
Reisde met familie
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
STEPHANE
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
guillaume
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Simple et efficace
guillaume
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Yannis
5 apr 2025
Yannis
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
Zakenreiziger
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Robert
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
25 mrt 2025
Negatief: Comfort kamer
Chambres étroites
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Rue
Zakenreiziger
7 mrt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Rue
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Michel
6 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michel
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Alexandrine
Zakenreiziger
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alexandrine
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Elisabeth
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Elisabeth
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Bruno
25 feb 2025
Bruno
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
nadine
20 feb 2025
Positief: Personeel en service
nadine
2 nachten verbleven in februari 2025