Harper Wahid hasyim Medan by ASTON

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Medan

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,4 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Parkeren inbegrepen
De huidige prijs is € 37
inclusief belastingen en toeslagen
15 dec - 16 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Deluxe Room

  • Max. aantal: 2

Superior kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een regendouche
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 24 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Minikoelkast
Een gratis minibar
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een regendouche
  • 29 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
PT. Surya Puncak Pratama, Medan

In de buurt

  • Sun Plaza - 19 min. wandelen - 1.6 km
  • Plaza Medan Fair - 19 min. wandelen - 1.6 km
  • Bukit Barisan Militair Museum - 3 min. rijden - 2.3 km
  • Universiteit van Noord-Sumatra - 3 min. rijden - 2.3 km
  • Grand City Hall - 3 min. rijden - 3.5 km

Lokaal vervoer

  • Medan Station - 12 min. rijden
  • Medan (KNO-Kuala Namu Intl.) - 54 min. rijden

Restaurants

  • ‪Ucok Durian - ‬3 min. wandelen
  • ‪Bebek Goreng H. Slamet - ‬2 min. wandelen
  • ‪Warung Pecel Sei Putih - ‬5 min. wandelen
  • ‪Waroeng Steak & Shake - ‬2 min. wandelen
  • ‪Kito Art Café - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Harper Wahid hasyim Medan by ASTON

Hotel vlak bij een treinstation
Harper Wahid hasyim Medan by ASTON biedt onder andere een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en een lift
  • 4 vergaderruimtes en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
De 89 kamers zijn inclusief voordelen zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en bureaustoelen.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies van 42 inch met satellietzenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op verzoek tussen 09.00 uur en 17.00 uur
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.00 uur: IDR 121.000 voor volwassenen en IDR 65.500 voor kinderen
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 4 vergaderruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 42 inch met kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Bureaustoel
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 121000 voor volwassenen en IDR 65500 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 300000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 4 personen)
  • Toeslag luchthavenshuttle per kind: IDR 300000 (enkele reis), (tot 6 jaar oud)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, raambeveiliging en buitenverlichting
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Harper Wahid hasyim Medan
Harper Wahid hasyim Medan by ASTON Hotel
Harper Wahid hasyim Medan by ASTON Medan
Harper Wahid hasyim Medan by ASTON Hotel Medan

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Harper Wahid hasyim Medan by ASTON?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Harper Wahid hasyim Medan by ASTON?

Vandaag, 11 dec. 2025, kost een verblijf bij Harper Wahid hasyim Medan by ASTON van één nacht voor twee volwassenen op 15 dec. 2025 min. € 36,86, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Harper Wahid hasyim Medan by ASTON inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij Harper Wahid hasyim Medan by ASTON uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Harper Wahid hasyim Medan by ASTON een shuttle naar het vliegveld?

Ja, een shuttleservice van/naar de luchthaven is op verzoek beschikbaar tussen 09.00 uur en 17.00 uur. Er geldt een toeslag van IDR 300000 per voertuig.

Waar staat Harper Wahid hasyim Medan by ASTON?

Dit hotel in Medan ligt op 2 km afstand van Rahmat International Wildlife Museum & Gallery, Plaza Medan Fair en Sri Mariamman-tempel. Ook Vihara Gunung Timur en Sun Plaza liggen op 3 km afstand.

Beoordelingen over Harper Wahid hasyim Medan by ASTON

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 9 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 5 van 9 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 9 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 9 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 9 beoordelingen

9,0/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Sembiring

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Ryan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Modern hotel

Great modern hotel located pretty centrally. However no bar but there is a great little restaurant across the street. Breakfast has a good spread but limited seating only table was outside in the smoking sectionf which was disgusting 😒
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Kim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Muhammad Rizkianata

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Love you kk resepsionis

Mantapp, tidur nyaman
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Thomas Adi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

great service but uncomfortable pillow

The service is so amazing. But you should consider to change your pillows. It is too high. My neck hurts.
7 nachten verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service
The air conditioner is dirty and hot, the staff (security) is arogan.... Get in to my room at 9 in the morning,he open my door with his card and told me to quit and check out. I still have 1 day to stay there until tomorrow.
4 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Jainti

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not bad the receptionist specially men could improve how to make customers happy .eg- better smile
2 nachten verbleven in augustus 2019