Royal Casa Ganesha

4.0-sterrenaccommodatie
Gezinsvriendelijke hotel met 2 restaurants en een volledig uitgeruste spa

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Royal Casa Ganesha

Familie villa | Terras
Yoga
Familie villa | Privékeuken | Een koffiezetapparaat/waterkoker, een waterkoker, keukenpapier
Grand tweepersoonskamer | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer
1 slaapkamer, luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Fitnessruimte
  • Zwembad
  • Ontbijt beschikbaar
  • Spa
  • Roomservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
14 van 14 kamers weergeven

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een regendouche
  • 24.4 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 queensize bed

Exclusieve suite

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Badjassen
  • 84 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Executive kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een regendouche
  • 40 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 queensize bed

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
  • 34.4 m²
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 queensize bed

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
  • 34 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Grand tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Designer toiletartikelen
  • 31 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Junior kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Designer toiletartikelen
Een regendouche
  • 40 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe tweepersoonskamer, uitzicht op tuin

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
  • 30 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Deluxe Twin kamer, uitzicht op tuin

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
  • 30 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
  • 34 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Familie villa

Hoogtepunten

Een koer
Een balkon
Geluidsisolatie
Privézwembad
Airconditioning
Een gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
  • 140 m²
  • Max. aantal: 5
  • 1 queensize bed en 2 eenpersoonsbedden

Deluxe driepersoonskamer

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
  • 39.0 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Deluxe Twin kamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
  • 34 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Royal villa

Hoogtepunten

Een koer
Een balkon
Geluidsisolatie
Privézwembad
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jalan Raya Lodtunduh No. 88, Banjar Kelingkung, Mas, Bali, 80571

In de buurt

  • Apenbos van Ubud - 6 min. rijden - 4.9 km
  • Goa Gajah - 6 min. rijden - 6.2 km
  • Markt voor Traditionele Kunst van Ubud - 6 min. rijden - 5.9 km
  • Paleis van Ubud - 7 min. rijden - 6.3 km
  • Campuhan Ridge Walk - 8 min. rijden - 7.2 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 63 min. rijden

Restaurants

  • ‪Ubud Cinnamon - ‬3 min. rijden
  • ‪Resto Bebek Teba Sari - ‬15 min. wandelen
  • ‪Lumbung Sari - ‬4 min. rijden
  • ‪Teba Sari Bali Agrotourism - ‬16 min. wandelen
  • ‪Warung Mak Beng - ‬4 min. rijden

Over deze accommodatie

Royal Casa Ganesha

Hotel met een chique stijl en een gezinsvriendelijk beleid vlak bij Apenbos van Ubud
Geniet van vervoer van/naar de luchthaven, een poolbar en dagelijks een gratis receptie bij Royal Casa Ganesha. Geniet van aromatherapie, een massage of een manicure/pedicure bij het wellnesscentrum ter plaatse. Ga lekker eten bij een van de twee restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, brunch, lunch en diner, en je geniet er van internationale gerechten. Gratis wifi in de kamer met een snelheid van 100+ Mbps (voor 1-2 personen of maximum 6 toestellen) is beschikbaar voor alle gasten. Ook geniet je hier van een terras en een koffiebar/café.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een seizoensgebonden buitenzwembad en een kinderzwembad
  • Gratis parkeerplaatsen en plaatsen voor lang parkeren
  • Een à la carte ontbijt (toeslag), gratis lokale shuttleservice en een vergaderruimte
  • Bagageopslagruimte, hulp bij uitstappen/tickets en huwelijksservices
Kamervoorzieningen
De 100 kamers zijn inclusief leuke voordelen zoals luxe beddengoed en laptopwerkplekken, bovenop extra's zoals gratis wifi en bureaustoelen.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Designer toiletartikelen en haardrogers
  • Lcd-televisies van 43 inch met kabelzenders
  • (kleer)kasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Indonesisch

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 100+ Mbps (voor 1-2 personen of maximum 6 toestellen)
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis plaatselijke shuttleservice tot 5 kilometer afstand
  • Shuttleservice van/naar de veerbootterminal (toeslag)
  • Gratis shuttle van/naar het winkelcentrum
  • Shuttle van/naar het pretpark (toeslag)
  • Gratis lang parkeren ter plaatse
  • Gratis parkeerplekken voor mobilhomes/bussen/vrachtwagens ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 11.00 uur: IDR 181.500 voor volwassenen en IDR 181.500 voor kinderen
  • 2 restaurants
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Met zijn tweeën/besloten dineren
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Bamboe Koening Restaurant
  • Tampak Siring Restaurant

Dingen om te doen

  • 24-uurs toegang tot het zwembad
  • Bibliotheek
  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Sportschool
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis plaatselijke shuttleservice
  • Kinderzwembad
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Buiten

  • In een natuurreservaat
  • Picknickplaats
  • Terras
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • 4 behandelingsruimtes
  • Aromatherapie
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Body scrubs
  • Body wraps
  • Bubbelbad
  • Hotstone-massages
  • Manicures/pedicures
  • Reflexologie
  • Spa dagelijks geopend

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Helling bij de hoofdingang
  • Lift (125 centimeter brede deur)
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke douche (100 centimeter breed)
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle
  • Tegelvloer in de kamer
  • Visueel brandalarm

Meer

  • 1 gebouw
  • 4 etages
  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2016

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Designer toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Lcd-tv van 43 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Keukenpapier
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Bureaustoel
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 24 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 5 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan IDR 400000.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer IDR 181500 voor volwassenen en IDR 181500 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 500000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 4 personen)
  • Toeslag voor extra bed: IDR 400000.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het seizoensgebonden zwembad is geopend van januari tot december
Het zwembad is 24 uur per dag toegankelijk
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Het is niet nodig om een auto te hebben om van en naar deze accommodatie te reizen.
Gasten van minder dan 12 jaar oud worden niet toegelaten in de spa. Gasten jonger dan 16 jaar worden alleen onder toezicht van een volwassene toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Royal Casa Ganesha Hotel Ubud Mas
Royal Casa Ganesha Ubud Mas
Amatara Royal Ganesha
Royal Casa Ganesha Mas
Royal Casa Ganesha Hotel
Royal Casa Ganesha Hotel Mas

Veelgestelde vragen

Beschikt Royal Casa Ganesha over een zwembad?

Ja, deze accommodatie biedt een buitenzwembad en een kinderzwembad. Het zwembad is 24 uur per dag geopend.

Zijn huisdieren welkom bij Royal Casa Ganesha?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Royal Casa Ganesha voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en plaatsen voor lang parkeren.

Hoe laat kan ik bij Royal Casa Ganesha inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Royal Casa Ganesha uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Royal Casa Ganesha een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 500000 per voertuig.

Waar staat Royal Casa Ganesha?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Mas ligt op 5 km afstand van Kunstmuseum Agung Rai, Peliatan Palace en Pura Dalem Agung Padangtegal. Ubud Peliatan Balerung Stage ligt op 4,7 km.

Beoordelingen over Royal Casa Ganesha

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 17 van 40 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 15 van 40 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 40 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 40 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 40 beoordelingen

8,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

4,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geert

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juli 2017

2/10 – Ontzettend slecht

ludmila

1 nacht verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Jacque

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, voorzieningen
Not the best way to start a trip. Our reservation was for 4days paying an extra night due to the fact that we were arriving at 2am so wanted the convenience of having the room ready upon arrival. We arrived at 2am to check-in into a property that was definitely not what was advertised online/Expedia. First off, the entry way alone was sketchy, that our driver (local) asked if we felt safe staying there as the place looked uncomfortable from outside. Being that we were tired from a 15hr flight, we chose to just check-in. When we got to our room, this was nothing like what was advertised or what we chose online. The cement was cracking at the door, that the employee closed the door the cement fell (huge chunk). The bathroom was small, no bar soap available, had to ask for towels, hand soap wasn’t replenished (looked about 3 months old). It was a horrendous experience but being that we got there so late, 2am we just wanted to shower and go to bed. We checked-in at 2am and left by 10am the same morning. Breakfast food was okay. We spoke with Kiki expressing our concerns and what was showed online. I asked if it was possible to just get a refund of the next two days being that we planned to check-out same day due to not feeling safe or comfortable. She said no as its against their policy. We booked this property through Expedia and tried getting a refund as we literally were on the property for 6hrs not the original 4days as planned. This was denied!
4 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This hotel is located in the middle of rice field. The staff are polite, swim pool are beautiful and clean, Really peaceful. Breakfast is tasty. Download an app Grab can take you to the best restaurant Bebek Tebasari within 15 min driving distance. A dream break!
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Joao

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great place, amazing staff

Beautiful views, spacious rooms and the staff could not have been better. It was a great find at a very reasonable price. We booked for one night and ended up staying for three. I'd certainly recommend this place, especially if you are not interested in being in the middle of the city.
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was extremely friendly and very helpful with whatever we needed. A little too far to walk to local restaurants but grab (taxi) rides are cheap.
3 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
พนักงานสุภาพ ให้บริการดี สระว่ายน้ำสวย น้ำอุ่นสบาย มีบริการรถฟรีไปห้าง ติดกับตลาดอุบุด
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Gauthami

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good location and stay

Stay was very pleasant. Loved the resort. It's very peaceful. Rooms are amazing. Hand shower for toilet and bath area could have been more better. Rest everything was amazing. Very good hospitality.
2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location friendly staff. Woukd have been great is rice fields werent being burned during our stay. Lots of smoke coming into rooms which effevted our allergies pretty bad.
3 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Jean-philippe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Perfect stay

A little bit out of Ubud center but overall it’s was a wonderful stay, it was over our expectations . The staff do whatever they can to make your stay perfect. Infinite pool is very beautiful and extremely clean, food was very good and the restaurant was impeccable. Rooms is big,clean , air conditioning works perfectly and bed was comfortable. One of the best hotel I got in Bali. Thumbs up to the staff they work hard to make your stay enjoyable.
3 nachten verbleven in september 2018

4/10 – Matig

Explorer, Montreal

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Henrik

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Katastrof!

Värsta jag varit med om! När vi bokade detta hotell trodde vi att det låg mitt i Ubud, bredvid Monkey Forest, men så var fallet INTE. Hotels.com visar helt fel location på kartan. Hotellet ligger ca 10-15 min bilfärd från Ubud, mitt i ingenstans. Hotellets shuttle till Ubud går endast 2 ggr per dag vilket inte passade oss så vi fick istället betala dyrt för hotellets privata driver för att ta oss in till stan. Hotellet känns gammalt, öde, övergivet och dåligt underhållet. Vi hade fullt av myror på vårt rum (när vi lyfte på täcket hittade vi i princip ett myrbo) och det kändes som om rummet stått tomt i ca 40 år. Jag fick grova ångestkänslor av att bo på detta hotell. Förstår verkligen inte hur hotellet kan ha så bra recensioner från andra?? Det enda positiva var den fina utsikten från rummet samt den vänliga personalen.
2 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

masa, 神奈川県

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

広くて落ち着けるホテル

スタッフの対応は丁寧で親切です。スパが40%オフのため2回利用しました。お得です。大きめのプールがあります。朝食はブュッフェで色々な種類がありました。立地がヘンピなため、ウブドまで往復送迎があるので便利です。部屋は閉めきっていましたが、アリが常に沢山いました。コーヒーの砂糖を残したらすぐにアリで真っ黒になっていました。大きいホテルでのんびり過ごしたいファミリー向けかなと思います。
4 nachten verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Très belle piscine personnel très gentil mais hotel très excentre
4 nachten verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

Gemma, Perth western australia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Above and beyond

The hotel really did go above and beyond during our stay. It was my birthday on the first day of our arrival and the hotel really made it a special day they arranged a birthday cake and a happy birthday message in flowers on the bed. The staff were lovely although some could speak little English but we managed regardless. The hotel was quite beautiful with a great pool area and the room was big and beautiful as well. It's a little older but the gardens are stunning. The location makes it hard to get around it's about 10 mins out of town so lots of taxis in and out. The breakfast menu needs work as portions we're small and it wasn't the best. But room service was good and prices were decent. Secret tip- if you wake up before sunrise head to the roof for an absolutely wonderful view
8 nachten verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Annick et Ines

Positief: Netheid

Decue

Trop bruyant à heures du matin leur religion dans les hauts parleur en continu Personnel gentil mais le manageur odieux l hôtel était vide je suis arrivée un jour avant car je me suis trompé en réservant je ne suis pas arrivée à vous joindre et il m a fait payer la chambre plus du double pour la nuit en plus et impossible de lui en faire. Demordre
3 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

LouB, UK

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Peaceful hotel & location

The staff at this hotel are amazing, they could not do enough for us. It's a good location as it's is outside of Ubud making it lovely and peaceful. There is a free shuttle bus that takes you into Ubud & picks up 3 times a day. We had breakfast and it was lovely and not expensive.
12 nachten verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

Klaus K., Germany

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very very friendly staff, good breakfast buffet

The hotel is very new and not built in the traditional balinese style. A big swmmingpool, very quiet location about 200 m away from mainroad. Rooms big enough, good bed, quiet aircondition system. breakfast buffet mostly the same everyday but with a good selection. Rooms are cleaned everyday thoroughly. The staff is so Xtrafriendly everywhere in the hotel. Very good transfer to ubud centre, around 3-4 kilometers, 10-20 minutes with car cause mostly traffic. Overall great, but its far away from ubud the centre.
6 nachten verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

Marek, England

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Fantastic staff, misleading details.

We booked the hotel as the first part of a romantic trip to Bali, one in which we intended to initially do a lot of sightseeing but still have a relaxing and nice hotel to come back to. With the Ubud Monkey Forest being one of the places on our list to visit the fact that the hotel advertised themselves as being within 2km (1 mile) away this seemed fantastic as at most a 20 minute walk for us. However this was more like a 20 minute plus shuttle ride which was one of several minor discrepancies which we felt a little let down. Our first night we arrived after a very long journey only to find the hotel did not have our (paid for) reservation but the staff were very good, and I cannot say enough good things about them for the remainder of our trip, but the room we were put into was quite dirty but luckily they moved us the following night once they had retrieved our Expedia booking. Unfortunately there seemed to be a bit of an infestation of ants in the other room but when the hotel was fumigated a few days in that was the last of any bugs and it was a pleasant stay. Overall it is an ok hotel with fantastic staff but not what we were expecting or hoping for based on the images and details (for example the minibar was just an empty refrigerator, although bottled water was provided in the room) and we failed to spot a fireplace in either room despite the Expedia listing stating they are in every room.
6 nachten verbleven in juni 2017

10/10 – Uitstekend

Taeeun Kim, Ubud

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

대체로 좋은편

숙소의 위치가 우붓 시내와 조금 떨어져 있어서 조용하고 수영장과 논의 전망이 좋다. 바이크를 빌려서 다닌다면 굉장히 좋다. 수영장은 충분히 넓고 리셉션에서 수영장수건도 빌려준다. 숙소도 깨끗하고 화장실도 청결하지만 타일 등 공사의 디테일은 조금 떨어지는 편이다. 하지만 이런점은 나에게 전혀 문제가 되지않기때문에 충분히 좋았다. 다만 원목으로 제작된 선반과 쓰레기통 등에서 집개미가 나왔다. 아침식사는 기대이하.. 싼가격에 넓은방과 멋진뷰를 즐길 사람들 시내와는 떨어져있지만 바이크를 타고 다닐 사람들이라면 추천한다. 깔끔떠는 사람들은 그냥 비싼돈 주고 좋은 호텔을 찾아서 가는게 좋다. 괜히 싸다고 가서 불평하기보다는..
3 nachten verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

FERNANDO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Santeri

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Perfect

Very nice hotel with really friendly service!
3 nachten verbleven in juni 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
It took 45 minutes to get into Ubud from the hotel, the traffic was shocking. The trip back from town took ten minutes so choose your travel time wisely.......because of this I would not choose this hotel again. There are too many hotels in town that are better value.
1 nacht verbleven in mei 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel, comfy good sized rooms and great pool. Pool was being cleaned the day we arrived so was not usable but by the morning it was Crystal clear and open. Staff was extremely nice. Food wasn't bad and good size portions... but better food else where.