Vieve Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Manila Ocean Park

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,6 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Receptie 24/7
De huidige prijs is € 33
inclusief belastingen en toeslagen
18 nov - 19 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer

7,4 van 10
Goed
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Kabelzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
  • 13 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Standaard Twin kamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bidet
Kabelzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
  • 14 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
1548 A. Mabini Street, Ermita, Manila, Manila, 1000

In de buurt

  • Robinson's Place - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • BayWalk - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Universiteit van de Filipijnen-Manila - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Amerikaanse Ambassade - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Rizal Park - 13 min. wandelen - 1.1 km

Lokaal vervoer

  • Station Manila Paco - 2 min. rijden
  • LRT-station Pedro Gil - 9 min. wandelen
  • Manila (MNL-Ninoy Aquino Intl.) - 25 min. rijden

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬1 min. wandelen
  • ‪Li Li - ‬1 min. wandelen
  • ‪J.Park Garden - ‬2 min. wandelen
  • ‪Arroz Ecija Kusina Hacienda - ‬2 min. wandelen
  • ‪Kushimasa - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Vieve Hotel

Hotel vlak bij Manila Ocean Park
Vieve Hotel is niet ver van Rizal Park en verwent gasten met een wasserij, een bar en een restaurant. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een shuttleservice van/naar de luchthaven, snelle uitcheckservice en snelle incheckservice
  • Hulp bij uitstappen/tickets, conciërgeservice en meertalig personeel
Kamervoorzieningen
De 53 kamers hebben voordelen zoals airconditioning, bovenop extra's zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches en bidets
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders
  • Dagelijkse schoonmaak en bureaus

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Informatieborden in braille of reliëfletters

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Renovaties en sluitingen

De volgende voorzieningen zijn elk jaar tijdens bepaalde seizoenen gesloten, en wel van 5 augustus tot 31 december:
  • Één van de eetgelegenheden
  • De bar/lounge
  • De wasserette
  • Het parkeerterrein
De volgende voorzieningen zijn gesloten op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en zondag:
  • Bar/lounge
  • Kinderzwembad
  • Restaurant
  • Fitnessruimte
  • Volledig uitgeruste spa
  • Healthclub
  • Warmwaterbronnen
  • Binnenzwembad
  • Buitenzwembad
  • Openbaar badhuis
  • Sauna
  • Bubbelbad

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 6 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan PHP 700.00 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor extra bed: PHP 700.00 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Vieve Hotel Manila
Vieve Hotel
Vieve Manila
Vieve
Vieve Hotel Hotel
Vieve Hotel Manila
OYO 388 Vieve Hotel
Vieve Hotel Hotel Manila

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Vieve Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Vieve Hotel?

Vandaag, 15 nov. 2025, kost een verblijf bij Vieve Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 18 nov. 2025 min. € 32,77, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Vieve Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Vieve Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Vieve Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar staat Vieve Hotel?

Dit hotel ligt in Malate, op 15 minuten wandelen van Robinson's Place, Rizal Park en Amerikaanse Ambassade. Ook Manila Bay en Manila Ocean Park liggen op 2 km afstand. LRT-station Pedro Gil ligt op 9 minuten wandelen en naar LRT-station Quirino Avenue is het 16 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Vieve Hotel

7,6

Goed

7,4

Netheid

7,2

Locatie

8,0

Personeel en service

7,8

Milieuvriendelijkheid

7,0

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 48 van 246 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 117 van 246 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 53 van 246 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 18 van 246 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 246 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Ong

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

HIROKI

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ホテルスタッフはこちらの急な要望にもすぐに応えてくれます。部屋もきれいで大きさも丁度良い。 Robinson近くで場所も非常に良いです ここのホテルにして良かったと思いました
3 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

jun

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
massage therapist was no good
5 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Hidekazu, Toyota city

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Water falling from the drain of the air conditioner upper floor was hit some. The sounds resonated in the room all night long. Two cockroaches were playing in the room. That’s because hot country.
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

TOSHIKAZU

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Friendry staff.
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Ivan Angel De Jesus, Stockton

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Great staff. Nice location, windows could use some noise reduction strips
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Ong

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
11 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Ivan Angel De Jesus, Stockton

A good place for the price. I would stay there again
1 nacht verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Marilou, Plano

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Poor customer service.
5 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

hara

Good
4 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

??

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの態度が良い。
2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Albertryan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay near a wonderful poker room.
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Hidekazu, Toyota city

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were kind and friendly. Many Restaurant and shopping mall are near. Just walk distance
3 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

TOSHIKAZU

Positief: Netheid, personeel en service
Hotel staff was friendly and helpful.
3 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

立地は最高だが、それ以外が。

難点がいくつか、窓が小さくすりガラスなので景色が望めない。 エアコンがリモコンでなく足元にあるので手動で切ったり入れたりする必要がある。 バストイレのドアが部屋から押すタイプなのでデッドスペースが大きい。 部屋に無料のボトルウォーターがない。 それさえ我慢すれば満足なレベル、立地は最高だったがゆえにそれが残念。
1 nacht verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Vincent, London, UK

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me and my wife decided to check out on the same day we checked in as we were so disappointed. First of all, there was no bath towel provided or ready in our room that we had to call the receptionist to request for it. Secondly, the toilet bowl was blocked. And thirdly the last, we’ve seen a lot of baby cockcroaches running around the floor and in the toilet sink! We complaint about it and we were offered another room. But before we move to another room, we decided to check it first and to our dismay, worst than the first one. As we opened the door, big cockcroaches approached us. We wouldn’t recommend this one.
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフが親切に対応してくれた。
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

6 nachten verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

osamu

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

イレギュラー(変更等)に対応不可??

予約を変更してチェックイン。何回もチェックチェック?? バスタオルは、1枚だけ。 二人の滞在をお願いしてあったのに‼️ また、写真とは違う部屋 窓から、海が見える部屋を予約したつもりなのに、反対側の窓無し部屋です。 以前も、海が見える部屋は、取れなかった⁉️
1 nacht verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
湯が出なかった、ミネラルウォーターが無い
1 nacht verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I don't like at all!!! We checked in Dec 28 annd after few minutes I decided to look for other hotel.... I don't care if I already paid them until Jan 2.
5 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Nobuyuki

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
良かったです
2 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

KEN

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

利便性・機能性に優れたエルミタの3つ星ホテル

ホテル内は清掃がいきとどいており、従業員も親切。セーフティボックス・冷蔵庫・ポット等すべて整っており機能性に何の問題もない。オーダー式の朝食もうれしい。立地としては、両替所・カジノ・ショッピングセンター・カラオケ・日本橋亭(特にランチはおすすめ)等すべて徒歩2-3分でいける。ただし繁華街のど真ん中にあり少し騒がしいかも。
2 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Anbefales ikke holdt ut i 3 dager så flyttet jeg.

Det var kakkelakker som sprang rundt på badet når jeg kom der. Første morgen kl 08.00 var det mye støy fra nabo/naborommet med at noen bankett med hammer på blikk dette varte i mange timer. Romer ble ikke vasket.en måtte be dem gjøre det.
3 nachten verbleven in september 2019