Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Aloha Hotel





Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 55
inclusief belastingen en toeslagen
18 jul - 19 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een ligbad
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een ligbad
Een minibar
Room with Bay Side
Room With City View
Alle foto's voor Superior Queen Room laden

Superior Queen Room
Deluxe Twin Room
Superior Double Or Twin Room
Alle foto's voor Deluxe Room laden

Deluxe Room
Misschien vind je dit ook leuk

Conrad Manila
Mall of Asia Complex
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
9.2 van 10, Fantastisch, 1.005 beoordelingen
De prijs is € 160
inclusief belastingen en toeslagen
11 aug - 12 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2150 Roxas Boulevard Malate, Manila, Manila, 1004
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Ava Malate, Manila
Hotel Ava Malate, Manila
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Roomservice
7.8 van 10, Goed, 157 beoordelingen
De prijs is € 36
inclusief belastingen en toeslagen
29 jul - 30 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Waarborg: PHP 350 per nacht
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer PHP 399 per persoon
- Betaald parkeren: PHP 97 per dag
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Het is niet toegestaan om eten van buitenaf mee te nemen op het terrein
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Aloha Hotel
Aloha Hotel Manila
Aloha Manila
Hotel Aloha
Aloha Hotel Hotel
Aloha Hotel Manila
Aloha Hotel Hotel Manila
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Aloha Hotel
Beoordelingen
7,2
Goed
7,0/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
6,4/10
Voorzieningen
6,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
22 dec 2015
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8/10 – Goed
Michael
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Gilberto
15 apr 2025
Gilberto
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Gerald
16 feb 2025
Gerald
1 nacht verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
Ricarda
Reisde met familie
13 feb 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ricarda
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
TOSHIHIDE, totsuka
5 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOSHIHIDE
3 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Duckhun
Zakenreiziger
22 mrt 2024
Positief: Personeel en service
출장중 긴급슉소

Duckhun
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Antonio, San Jose
Zakenreiziger
15 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Antonio
2 nachten verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Peter
Reisde met partner
14 mrt 2023
Positief: Personeel en service
Peter
4/10 – Matig
Margarita
Reisde met familie
16 feb 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Margarita
2 nachten verbleven in februari 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Gail
Reisde met familie
11 feb 2023
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gail
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Renato
21 sep 2021
Renato
3 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 okt 2020
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Jim
20 okt 2020
Positief: Personeel en service
Jim
5 nachten verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
MAKOTO
15 jan 2020
Positief: Personeel en service
マニラ湾の夕陽がみえるホテル


MAKOTO
2 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
YUJI
5 nov 2019
帰国日前日の夕日鑑賞
YUJI
1 nacht verbleven in november 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
12 okt 2019
Negatief: Voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Jervee
21 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jervee
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Eric
20 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keep it up!
Eric
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
SITTIE ALLYN
19 jun 2019
SITTIE ALLYN
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
SITTIE ALLYN
17 jun 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
SITTIE ALLYN
1 nacht verbleven in juni 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
7 apr 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
23 mrt 2019
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019