Casa Nicarosa Hotel

2.0-sterrenaccommodatie
Victoriaanse accommodatie met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Casa Nicarosa Hotel

Woonruimte
Buiten dineren
Exterieur
Woonruimte
Terrein van de accommodatie

Populaire voorzieningen

  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Receptie 24/7
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Deluxe kamer, 1 queensize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Een privébadkamer
Kabelzenders
Massages in de kamer
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • 25 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Standaard kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een privébadkamer
Kabelzenders
Massages in de kamer
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • 14 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed of 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
2116 Madre Ignacia Street, Malate, Manila, Manila

In de buurt

  • BayWalk - 5 min. wandelen - 0.5 km
  • Amerikaanse Ambassade - 2 min. rijden - 1.4 km
  • Rizal Park - 3 min. rijden - 1.8 km
  • Manila Ocean Park - 3 min. rijden - 2.1 km
  • SM Winkelcentrum van Azië - 5 min. rijden - 4.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Manila Paco - 2 min. rijden
  • LRT-station Quirino Avenue - 9 min. wandelen
  • Manila (MNL-Ninoy Aquino Intl.) - 23 min. rijden

Restaurants

  • ‪Mcdonald’s - ‬2 min. wandelen
  • ‪Sze Chuan House 四川菜 - ‬5 min. wandelen
  • ‪Admiral Club Manila Bay - ‬6 min. wandelen
  • ‪Izakaya Bar and Restaurant - ‬5 min. wandelen
  • ‪The Aviary Cafe - ‬4 min. wandelen

Over deze accommodatie

Casa Nicarosa Hotel

Hotel vlak bij Manila Bay
Casa Nicarosa Hotel biedt onder andere een terras en een koffiebar/café. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen zijn:
  • Een shuttleservice van/naar de luchthaven, bagageopslagruimte en kranten in de lobby
  • Een lift, een 24-uurs receptie en rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Casa Nicarosa Hotel zorgen voor veel comfort dankzij airconditioning en voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Kabelzenders, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Engels

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op verzoek binnen bepaalde tijden
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Een koffiebar/café

Restaurants ter plaatse

  • Coffee Shop

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kranten in de lobby

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Terras

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 3 etages
  • Gebouwd in 2007
  • Rookvrije accommodatie
  • Victoriaanse architectuur

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Kabelzenders

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor vroeg inchecken wordt een toeslag aangerekend

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend

Speciale incheckinstructies

Je wordt per shuttlebus naar de accommodatie gebracht. Contacteer de accommodatie hiervoor minstens 72 uur voor de reis via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 72 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er kunnen 2 kinderen van 7 jaar en jonger gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan PHP 500 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: PHP 1000.00 per voertuig (enkele reis)
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: PHP 500 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Casa Nicarosa
Casa Nicarosa Hotel
Casa Nicarosa Hotel Manila
Casa Nicarosa Manila
Casa Nicarosa Hotel Hotel
Casa Nicarosa Hotel Manila
Casa Nicarosa Hotel Hotel Manila

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Casa Nicarosa Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Casa Nicarosa Hotel voor parkeren?

De parkeermogelijkheden zijn beperkt.

Hoe laat kan ik bij Casa Nicarosa Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Casa Nicarosa Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Casa Nicarosa Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van PHP 1000.00 per voertuig.

Waar staat Casa Nicarosa Hotel?

Dit hotel ligt in Malate, op 10 minuten wandelen van Dierentuin van Manila en Manila Bay. Ook Amerikaanse Ambassade en Rizal Park liggen op 2 km afstand. LRT-station Quirino Avenue ligt op 9 minuten wandelen en naar LRT-station Vito Cruz is het 17 minuten wandelen.

Beoordelingen over Casa Nicarosa Hotel

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 24 van 157 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 58 van 157 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 42 van 157 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 157 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 157 beoordelingen

7,2/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Art&Els, Bennebroek.NL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Marja, Den Haag NL

Positief: Netheid, personeel en service

Hotel Nicarosa, centraal gelegen

De buurt en het hotel ogen niet erg pittoresk aan de buitenkant, maar Manila is dan ook geen pittoreske stad, naar mijn mening. Het hotel ligt echter erg centraal, qua afstand naar het vliegveld (ca. 20 min.), op loopafstand naar de Manila Baywalk en er zijn meerdere eet en winkelgelegenheden direkt in de buurt. Het is een prima hotel.

10/10 – Uitstekend

Miguel A.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

PAUL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

A tranquil place to stay is a frenetic city.

I have been using the Casa Nicarosa for many years now. The standard of service remains great; courteous, kind, helpful and understanding. This is a quiet, off-road hotel suited to the teaveller look8ng for a redtful lace to stay at a reasonable price. I highly recommend the Casa Nicarosa.
8 nachten verbleven in januari 2019

4/10 – Matig

YOSHIMASA

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
部屋の掃除は、リクエストをしないと清掃しない。 部屋が暗い、インターネットが部屋で出来ず故障と言っていたが滞在中ずっと不通状態で、ロビーでしか出来ないが通信速度が遅い、信用できない。
5 nachten verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Rahima

Negatief: Personeel en service
The hotel needs rennovation. Some lights inside the room as well as the shower is not working properly. They do not replace sheets and towels everyday.
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Takuya Nakajima, 日本 愛知県豊橋市

Positief: Personeel en service, comfort kamer
アットホームな雰囲気でスタッフも気さくで気持ちの良い対応 気を遣わず、ゆっくりと過ごせました
2 nachten verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Per m r

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

manilas dårligste hotel,på alle områder

aircondition kan ikke køle rummene ned. der er ingen signal,for opkald,ej heller signal for mit danske internet forbindelse,ligeså, kan mit philippinske wifi ikke bruges pga manglende signal.hotellet bruger også verdens mest usikre åbne wifi,pldt, og de har ikke leveret signal i 4 måneder. det er et af de absolut 5 dårligste hoteller i manil, kan ikke anbefales,over hovedet. udsigten ligner en fængselsgård
11 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

William, legazpi city

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

Max, Malaysia

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel is geared to their extreme cost saving activities that resulted poor services such as poor working condition of TV, table lamp. Neglected wake-up call,
3 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

ian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good basic Accomadation, needs refrigerator kettle etc and better Wi-Fi
6 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

John

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

다 괜찮은데 워킹스트리트에서 은근히 거리가 멈

워킹에서 생각보다 거리가 트라이시클 비용이 은근히 나옴.걸어다닐수 있을만한 거리 이기는 함.객실은 사진보다 꽤 작은편. 수영장은 없다고 생각하면됨 목욕탕보다 작음.비용대비 만족도는 그닥 높지 않은듯.
2 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Doug

Reasonable hotel

The staff were incompetent when it came to confirming my requests for a second night (by email and in person). They repeatedly failed to confirm the booking and in the end asked why I hadn't checked out? So I did check out to another hotel. The level of English fluency was poor which was probably half the problem. The room was pretty basic and not nearly as nice as the foyer.
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

ali

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

MY STAY AT CASA NICAROSA

My stay at CASA was wonderful.. Its value for money and you get what you expect. Staff behave professionally and helpful in all situations. The place is amazing for a nice hideout. Quiet, cool, cleanliness, house keeping whenever you request, nice showers and toiletries provided.
6 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Quiet and Old

The hotel like in a movie. Though really nice mood, sadly, location and hospitality were not so good. Some staffs were in a bad mood and cold. But anyway I had a nice time there lovely room.
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

ian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Satisfactory
4 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

世豪

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service

Super ruhige Lage

Das Hotel liegt zentral im Zentrum von Manila sehr ruhig zurückgesetzt weg von der Straße. Es ist schon in die Jahre gekommen. Der Aufzug funktioniert z.B. nicht und man muss den Koffer hoch schleppen. Es gibt kein Frühstück dort. Die Mitarbeiterin an der Rezeption War super hilfreich. So konnte ich noch 5 Stunden nach der normalen Auscheck-Zeit im Zimmer bleiben, weil mein Abflug erst abends war. Ach hat man mir ein sehr günstiges Grab-Car besorgt, mit dem ich für 250 Peses = 4 Euro zum Flughafen gefahren wurde
2 nachten verbleven in maart 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer

Average

No phone on Room No Fridge in Room No Coffee or Tea Maker in Room No Laundry Service For Same Price you csn get much better Hotel right next to it ......
4 nachten verbleven in maart 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service

Booking problem

The booking was not there. Then the staff wanted payment. Even though I paid World. Made her grumpy. I won't go back.
1 nacht verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

マニラ一人旅

清潔感がありよかった。しかし、クーラーの音が大きく快適とは言えなかった。 周囲には店がなく、夜は怖いと思いました。
1 nacht verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

マラテなので遊ぶなに便利。ただ、建物が古く作りがイマイチ。冷蔵庫が無いから不便。値段がお値打ちなのが良い。
7 nachten verbleven in december 2017