'Voor iedereen die goed ter been is, is dit absoluut een aanrader. Er zijn sowieso in het oude centrum flink wat trappen te overbruggen en deze accommodatie ligt echt middenin het centrum. Een prachtige locatie waarbij het heerlijke en uitgebreide ontbijt op het terras van het pleintje naast het Vestibulum geserveerd wordt. Het is een mooi grote kamer met een goed bed en een lekkere douche. Wij hadden uitzicht op het pleintje met het ontbijtterras, het museum en de toegang tot het Vestinulum. Wij...
'Voor iedereen die goed ter been is, is dit absoluut een aanrader. Er zijn sowieso in het oude centrum flink wat trappen te overbruggen en deze accommodatie ligt echt middenin het centrum. Een prachtige locatie waarbij het heerlijke en uitgebreide ontbijt op het terras van het pleintje naast het Vestibulum geserveerd wordt. Het is een mooi grote kamer met een goed bed en een lekkere douche. Wij hadden uitzicht op het pleintje met het ontbijtterras, het museum en de toegang tot het Vestinulum. Wij...
Bernardine