HOTEL R9 The Yard Maebashi
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Maebashi
Fotogalerie voor HOTEL R9 The Yard Maebashi





Beoordelingen
8,8 op 10 โ
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is โฌย 59
8 dec - 9 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een privรฉbadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een microgolfoven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Een privรฉbadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een microgolfoven
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-32-1, Maebashi, Gunma, 371-0047
Over deze accommodatie
HOTEL R9 The Yard Maebashi
Gelijkaardige accommodaties

APA Hotel Maebashieki-Kita
APA Hotel Maebashieki-Kita
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
7.8 van 10, Goed, 447 beoordelingen
De prijs is โฌย 48
3 dec - 4 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Schoonmaakkosten: JPY 800 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in hun administratie te bewaren.ย
Accommodatie ook bekend onder de naam
R9 The Yard Maebashi Maebashi
HOTEL R9 The Yard Maebashi Hotel
HOTEL R9 The Yard Maebashi Maebashi
HOTEL R9 The Yard Maebashi Hotel Maebashi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL R9 The Yard Maebashi
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 โ Goed
SHINICHI
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHINICHI
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 โ Uitstekend
Landon
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Landon
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
Shiho
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shiho
2 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 โ Redelijk
KAZUAKI
5 okt 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
KAZUAKI
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 โ Goed
Osamu
9 sep 2025
Osamu
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
24 aug 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
ใๅคๆฎตใฎๅฒใซ่ฏใใฃใใจๆใใพใ๏ผ
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 โ Redelijk
??
Reisde met familie
14 aug 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
??
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 โ Goed
Kaoru
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kaoru
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
Mitsuhiro
Reisde met een groep
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mitsuhiro
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
Miyoshi
Reisde met familie
4 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miyoshi
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
?
28 jun 2025
?
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 โ Goed
nobuo
23 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nobuo
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 โ Uitstekend
mayumi
8 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mayumi
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 โ Uitstekend
Zsolt
Reisde met partner
24 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zsolt
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 โ Goed
TSUTOMU
Reisde met familie
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TSUTOMU
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
AKIRA
Reisde met familie
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
AKIRA
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
Kwun Chung
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Kwun Chung
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
Tomomi
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomomi
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
28 apr 2025
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 โ Goed
kazuya
13 apr 2025
kazuya
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 โ Redelijk
Tomomi
18 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Tomomi
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 โ Goed
HIROMU
15 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROMU
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 โ Uitstekend
HONDA
1 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service








