Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Shima Yamaguchikan





Een overdekte mineraalrijke warmwaterbron (onsen), een koffiebar/café en een bar vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij Shima Yamaguchikan. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Familiekamer, uitzicht op rivier (Traditional Japanese Style) laden

Familiekamer, uitzicht op rivier (Traditional Japanese Style)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3876-1 Shima, Nakanojo, Gunma, 377-0601
Over deze accommodatie
Shima Yamaguchikan
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er kan een badbelasting bij de accommodatie in rekening worden gebracht. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert van JPY 150-500 per persoon, per nacht op basis van lokale regelgeving. Houd er rekening mee dat er mogelijk nog andere vrijstellingen van toepassing zijn.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Shima Yamaguchikan Inn Nakanojo
Shima Yamaguchikan Inn
Shima Yamaguchikan Nakanojo
Shima Yamaguchikan
Shima Yamaguchikan Hotel Nakanojo
Shima Yamaguchikan Hotel
Shima Yamaguchikan Hotel
Shima Yamaguchikan Nakanojo
Shima Yamaguchikan Hotel Nakanojo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Shima Yamaguchikan
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
13 aug 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 mei 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
6 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
9 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2021
8/10 – Goed
JUNICHI
Reisde met familie
29 jun 2020
JUNICHI
1 nacht verbleven in juni 2020
10/10 – Uitstekend
Eliza
Reisde met familie
2 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
とっても良かった
Eliza
1 nacht verbleven in mei 2020
6/10 – Redelijk
tatsuya
Zakenreiziger
28 mrt 2020
tatsuya
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
26 aug 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Akihiro
1 jul 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Akihiro
1 nacht verbleven in juni 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met familie
16 jun 2019
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
4 jun 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
4 jun 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Ben, Hong Kong
Reisde met partner
1 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Ben
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Kaori
2 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
居心地が良い
Kaori
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Miriam
2 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amaizing onsen!
Miriam
1 nacht verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 aug 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
素敵な四万温泉滞在になりました
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
MAKOTO
28 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
とても良い温泉でした。
MAKOTO
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Ichiro
29 mei 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
女将の接客姿勢がよく浸透した、施設は古いがスタッフの一生懸命さが伝わりホッとする宿




Ichiro
1 nacht verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2017
10/10 – Uitstekend
Asawin
18 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice view onsen
Asawin
2 nachten verbleven in oktober 2017
8/10 – Goed
zhiying
20 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zhiying
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten