Hotel Saphir
Hotel met een restaurant, in de buurt van Basiliek Notre-Dame de Fourvière
Fotogalerie voor Hotel Saphir





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 99
inclusief belastingen en toeslagen
22 nov - 23 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Televisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Comfort kamer laden

Comfort kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Televisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Executive kamer laden

Executive kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Televisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Junior kamer laden

Junior kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Televisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Misschien vind je dit ook leuk

Moxy Lyon Airport
Colombier-Saugnieu
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 734 beoordelingen
De prijs is € 98
inclusief belastingen en toeslagen
21 nov - 22 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

18 Rue Louis Loucheur, Lyon, Rhone, 69009
Over deze accommodatie
Hotel Saphir
Gelijkaardige accommodaties

Holiday Inn Lyon Vaise by IHG
Holiday Inn Lyon Vaise by IHG
- Zwembad
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
8.0 van 10, Zeer goed, 665 beoordelingen
De prijs is € 72
inclusief belastingen en toeslagen
30 nov - 1 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.65 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 17 per persoon
- Betaald parkeren: EUR 12 per dag
- Toeslag voor huisdieren: EUR 12 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards en contante betalingen
Deze accommodatie maakt gebruik van milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Saphir
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
chantal
Reisde met familie en kleine kinderen
11 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
chantal
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Paulus, Utrecht
Reisde met partner
26 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Paulus
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Ann
Reisde met partner
23 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ann
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 aug 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
16 jul 2017
Positief: Netheid, comfort kamer
prima doorreis hotel
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
Annemiek , Alkmaar
1 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Annemiek
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Donna, Nederland
24 jul 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel
Donna
2/10 – Ontzettend slecht
karin, netherlands
5 jul 2016
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
karin
8/10 – Goed
Peter, Made
30 jan 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima
Peter
10/10 – Uitstekend
Antonio
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Antonio
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
BRUNO
Zakenreiziger
10 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
BRUNO
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Anthony
Zakenreiziger
27 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Anthony
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
David
21 jun 2025
David
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Mohamed
Zakenreiziger
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mohamed
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Mrs D Pat
9 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mrs D Pat
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Gaby
Zakenreiziger
24 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gaby
4 nachten verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
1 mei 2025
One More Disaster with AI booking
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
sandrine
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sandrine
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Violaine
Reisde met familie
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Violaine
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Eric
Zakenreiziger
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eric
2 nachten verbleven in maart 2025

















