Fitnessfaciliteiten

Beoordelingen van Le Royal Hotels & Resorts

5 out of 5
Le Royal Hotels & Resorts
12 Boulevard Royal, Luxembourg City

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 606 van 861 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 195 van 861 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 43 van 861 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 861 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 861 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Marcel

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Cynthia Blaszczyk op 23 mei 2024
Dear Guest, Thank you for your feedback about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. Your feedback will help us to identify the areas that need immediate attention and improvement. Our aim is to ensure that all our guests have a positive and memorable experience and we want to make it right for you. Do not hesitate to contact us to give us more details.We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

10/10 – Uitstekend

Henk

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Cynthia Blaszczyk op 22 mei 2024
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

8/10 – Goed

Nick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Cynthia Blaszczyk op 28 dec 2023
Dear Guest, Thank you for your very good notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Cynthia Blaszczyk op 4 okt 2023
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

10/10 – Uitstekend

Leo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het zag er perfect uit en het personeel was fantastisch
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Cynthia Blaszczyk op 20 sep 2023
Dear Guest,On behalf of the entire Le Royal Team, I would like to thank you very much for your great review!We are delighted to acknowledge that you had such an excellent stay in our 5* Superior property.We hope to welcome you back soon,Sincerely,Cynthia BlaszczykExecutive Assistant

10/10 – Uitstekend

Marco

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Cynthia Blaszczyk op 27 jun 2023
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

10/10 – Uitstekend

Fedde

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Cynthia Blaszczyk op 1 mei 2023
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

6/10 – Redelijk

Jantine

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Wouter

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toplocation.
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Philippe Scheffer op 3 aug 2022
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. Best regards, Philippe Scheffer General Manager

10/10 – Uitstekend

Laurens

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Philippe Scheffer op 1 apr 2022
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. Best regards, Philippe Scheffer General Manager

10/10 – Uitstekend

Stacey

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Philippe Scheffer, General Manager op 25 okt 2021
Dear Guest, Thank you for your great notation! We are pleased to know that you enjoyed all aspects of your stay with us. We can't wait to welcome you back! Best regards, Philippe Scheffer, General Manager

8/10 – Goed

Rudolf

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De ligging
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Philippe Scheffer, General Manager op 25 okt 2021
Dear Guest, Thank you for your positive feedback! We are glad to hear that you enjoyed your stay with us and appreciated our perfect location in the heart of Luxembourg city. As a member of the Leading Hotels of the World, we are dedicated to make each guest's experience a memorable one. We hope to welcome you back again soon! Kind regards, Philippe Scheffer, General Manager

10/10 – Uitstekend

Els

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TOP
Dit hotel is zeker een aanrader als je bereid bent om wat meer uit te geven. Mooie kamers, personeel is uitermate vriendelijk, top ontbijt buffet met zowel koude als op vraag gemaakte warme gerechten, zeer gemakkelijk dat er een overdekte (betalende) parking bij het hotel is, top ligging, midden in Luxemburg(boven)stad. Een echte aanrader.
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Philippe Scheffer, General Manager op 30 aug 2021
Dear Guest, Many thanks for your wonderful feedback following your recent stay at Le Royal Hotel & Resorts Luxembourg. We are delighted to know that you loved everything about your experience with us, from the perfect location, comfortable rooms and friendly staff to the convenient underground parking and delicious breakfast served in restaurant Amélys. It was a real pleasure having you as our guest and we hope to welcome you back soon. Sincerely, Philippe Scheffer General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfirt uitstekend Douche ingewikkeld
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Philippe Scheffer op 18 aug 2021
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. Best regards, Philippe Scheffer General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Philippe Scheffer op 23 sep 2020
Dear Guest, On behalf of the entire Le Royal Team, we would like to express our sincerest thanks for your great review! At Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg we feel a strong passion and commitment for delivering unforgettable experiences to our guests and make them feel at home. It was a pleasure having you in our property and we hope to welcome you back soon. Kind Regards, Philippe Scheffer General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Philippe Scheffer op 23 sep 2020
Dear Guest, We would like to thank you for taking the time to share your review regarding your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We strive to deliver excellence to each, and every guest and it is a pleasure to acknowledge that our efforts have not gone unnoticed. We hope to have the pleasure of seeing you again soon at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. Kind regards, Philippe Scheffer General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Philippe Scheffer op 26 nov 2019
Dear Guest, We are very grateful for your excellent notation. We do our best to constantly improve our service to make sure you leave with amazing memories; therefore, we value every feedback. Thank you again for sharing your review with us, we are looking forward to welcome you soon at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. Sincerely, Philippe Scheffer General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eerste klas hotel , centraal gelegen vlak nabij de binnenstad.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Philippe Scheffer op 29 jul 2019
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to share your review regarding your last stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. As you said, our location is second to none, very close to all the cultural and historical attractions of the city as well as the main shopping area. I am excited to mention your glowing comment regarding our service with the entire team as well as our luxurious amenities. We very much look forward to having you with us again soon. Kindest regards, Philippe Scheffer General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super correct en professioneel ! Goede prijs kwaliteit verhouding.
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Philippe Scheffer op 10 jan 2019
Dear Guest, We would like to thank for taking the time to share your wonderful experience regarding your last stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg Our guests satisfaction is our number one priority and we are therefore delighted to learn that you fully enjoyed your stay in our property. We very much appreciate your feedback! We always strive for excellence and your satisfaction is our best reward. It was a pleasure having you at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg and we hope to welcome you back soon. Best regards, Philippe Scheffer General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Philippe Scheffer op 7 jan 2019
Dear Guest, Thank you very much for your great review regarding your last stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We are delighted to acknowledge that you had such a pleasant stay with us and you were very satisfied with our service overall. Your satisfaction is our best reward and our staff will be very pleased with your great notation. It was a pleasure having you as our guest and we hope to welcome you back in the near future. We wish you all the best for this New Year 2019. Kind Regards, Philippe Scheffer General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het is een mooi hotel en ligt direkt direkt aan het centrum. Mooie ruime kamers, alleen jammer, dat onze kamer gesitueerd was aan de voorkant, waardoor het geluid van de auto's goed te horen was. Toen wij de eerste ochtend gingen douchen gaf deze alleen koud water. Na melding is deze voor de avond wel gerepareerd, maar je verwacht dat niet bij een 5 sterren hotel. Ook de kluis werkte niet en moest deze vervangen worden door een nieuwe. De service is overigens prima !
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Philippe Scheffer op 24 dec 2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your stay at Le Royal Hotels & Resorts - Luxembourg. We sincerely apologize if at any moment we did not achieve to meet your expectations. The inconvenience encountered during your stay did not reflect the quality of service that we usually provide to our guests. At Le Royal Hotels & Resorts - Luxembourg, one of The Leading Hotels of the World, we continuously strive to meet your needs and expectations therefore, your feedback is very important to us. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future. Sincerely, Philippe Scheffer General Manager

10/10 – Uitstekend

Gunter, Willebroek

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
very nice hotel right in the middle of the city
very clean room and nice room and wonderful breakfast aslo the spa facilities were wonderful only 2 not negative point but point to re-done (let us call this) 1/ the writing table in the room is a little too big (could be a smaller table because it takes too much place) and the swimming pool seems to be old fashioned with the brown stones on the wall, but facilities in the swiiming pool were great, no doubt....so overall rate of the hotel is certainly 5 star...
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van General Manager op 3 aug 2018
Dear Guest, We truly appreciate the time you have taken to share your stay experience with us at Le Royal Hotels and Resorts Luxembourg. We are pleased to read that you appreciated our high level of service as well as our central location. We have taken under consideration your comments regarding the desk in the room and the Spa. We are committed to the delivery of excellence therefore we highly value your feedback. Your kind compliments towards our staff are much appreciated and will serve as encouragement for them to continue exceeding guests' expectations. Best regards, Philippe Scheffer General Manager

10/10 – Uitstekend

Moesse, halle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chique hotel
Prachtige kamer, veel luxe, het enige nadeel: het is duur
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Philippe Scheffer op 4 jul 2018
Dear Guest, Thank you very much for sharing your experience regarding your last stay at Le Royal Hotels & Resorts in Luxembourg. We are delighted to read that you enjoyed your stay and particularly our high quality of service as well as our comfortable rooms. Our staff will surely be very delighted and motivated by your positive comments. We look forward to welcome you back soon, Sincerely, Philippe Scheffer General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
personeel algemeen vriendelijk maar concierge wat stroef
Reactie van Philippe Scheffer op 4 mei 2018
Dear Guest, Thank you very much for your kind evaluation regarding your last stay at Le Royal Hotels & Resorts in Luxembourg. We are glad to read that you enjoyed your stay and our high quality of service. We take good note on your remark regarding the concierge service and we are sorry for the inconvenience. As member of “The Leading Hotels of The World”, your feedback is very important for us and enable to point out our opportunity area to improve. Hoping to welcome you back soon, we remain at your entire disposal. Kindest regards, Philippe Scheffer General Manager

10/10 – Uitstekend

alex, apeldoorn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leuk hotel, snel in de stad.
alles is erg schoon en netjes. vriendelijk personeel. een aanrader om naar toe te gaan.
2 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Philippe Scheffer op 10 apr 2018
Dear Guest, First of all I would like to thank you for taking the time to share your comments regarding your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We appreciate your kind remarks and are delighted to hear your overall experience at our hotel was positive. Most important for us is the guest experience, rest assured that I will share your kind comments. We hope to have the pleasure of seeing you again soon at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. Yours Sincerely, Philippe Scheffer General Manager

10/10 – Uitstekend

Victor

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

juliana, breda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het hotel voldoet naar alle eisen voor vijfsteren
Het verblij was PERFECT ! Het hotel is PERFECT !
2 nachten verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

santa, edam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
City trip
Erg leuk misschien ga ik nog wel een keer .Het was erg koud dus in de zomer
2 nachten verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

dirk, belge

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tot in de perfectie
Prachtig gelegen als je Luxemburg stad wil bezoeken, behulpzaam personeel een kamer die af is, kortom zo zou het altijd moeten zijn. Ook het ontbijt buffet is echt een aanrader. De bar van het hotel is niet echt uitnodigend maar wie maalt daar om.
3 nachten verbleven in november 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centraal gelegen met een leuke bar.
Goede ligging . Mooi gerenoveerd hotel met alle service van een vijf sterren hotel. Ook vijsterren prijzen in de bar maar wel een goede bediening en correcte kwaliteit ! Een aanrader voor enkele dagen Luxemburg stad... die alles te bieden heeft als een volwaardige grootstad!
1 nacht verbleven in november 2017

8/10 – Goed

jeroen, holland

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect. Near the center
Prima hotel. Kamers zijn keurig. Alleen die verwarmde wc bril. Brrrrr! Het ontbijt verdient een pluim. Even geduld totdat de koffie wordt aangeboden! Maar alles is oké. Lekker zwembad. Lokatie is perfect
1 nacht verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Personeel kan toch wat vriendelijker,wat stroef;heb toch al wat 5 sterren hotels bezocht waar men toch iets meer attenter en gedienstiger is.De portiers en de barmannen zijn wel vriendelijk.
3 nachten verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

Lourens, V

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel in de stad
Super hotel! Goede, centrale ligging. Zeker de moeite en het geld waard
1 nacht verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

kevin, s

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Makkelijk dicht bij het centrum
Mooi hotel dichtbij het centrum . Eten en drinken waren wel prijzig. Verder top

10/10 – Uitstekend

Marco, Heerlen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxe hotel resort
Zeer hoogwaardig 5 sterren hotel, top service en bediening (heeft natuurlijk wel zijn prijs in bar/terras/restaurant), sublieme kamer met super goed bed (zelfs de standaard kamer), perfecte parking onder hotel voor 15 euro/dag of valletparking voor 20 euro/dag, perfecte ligging meteen in centrum, mooi binnen zwembad incl. Badjassen en slippers for free. Aquaclean wc op kamer.

10/10 – Uitstekend

L. Visser, Doetinchem

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toplocatie Zeer hondvriendelijk
Nette hotelkamers, advies voor mensen die gauw last hebben van verkeersgeluiden: geef als preferentie een kamer aan de achterzijde op, hotel zeer hondvriendelijk, comfortabele bedden, prima airco, locatie op 2 minuten van hartje centrum met aan de achterzijde parken,zeer vriendelijk meerwerkend personeel, alle voorzieningen aanwezig.

6/10 – Redelijk

Jasper, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Goed hotel, maar waardeloze airco
Ons verblijf was tijdens de eerste hete periode van het jaar (ongeveer 30 graden C). Het hotel was op zich prima; het personeel was vriendelijk en behulpzaam, de faciliteiten en hotelkamer in goede staat. Maar bijzonder was het niet, iets waar mijn vriendin en ik toch een beetje op hadden gehoopt n.a.v. de foto's. Wat wel waardeloos was, was de airconditioning. De kamer was niet koel te krijgen! Om 11 uur 's avonds was het buiten koeler dan binnen, ook al stond de bedieningsunit van de airco ingesteld op 12 graden! Uiteindelijk hebben we de conciërge maar gevraagd om de ramen te openen (dat kan je niet zelf). Daarnaast was de hotel-TV (betaalzenders) buiten bedrijf. De satelliet-TV bood wel wat vermaak, maar het was toch jammer (lekker lui film kijken vanuit bed was niet aan de orde). Al met al waren we dus toch aardig teleurgesteld; in een vijf-sterren hotel verwacht je dat dit soort basale zaken gewoon goed geregeld zijn.

10/10 – Uitstekend

Erik, Brussel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
Prachtig hotel en super ontbijt !

10/10 – Uitstekend

D, amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer prettig
Zeer prettig verblijf in goede hotel op goede locatie gelegen.

8/10 – Goed

Mathieu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very pleasant stay
Very friendly staff, good swimming pool (sometimes overcrowded), great breakfast (once again, the staff is very friendly and efficient, but the deco is terribly ugly: why Provence?!?), the comfort of the standard room is reasonable. Probably the best hotel in the neighborhood. My 9-years old daughter felt very good, although Luxembourg is not always the most children-friendly city ;-).

8/10 – Goed

thomas, Den Haag, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gewoon heel erg goed
mooi hotel, aangename en adequate hulp personeel. goed verzorgd ontbijtbuffet

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prettig hotel
prima hotel,te duur ontbijt en te dure parking!

10/10 – Uitstekend

Bana

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We like everything in this hotel very clean the food very good and the location excellent very close to city center and to all attractions areas
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Cynthia Blaszczyk op 17 mei 2024
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. It is a pleasure to know that you appreciated our high level of service and perfect location in the heart of Luxembourg city.We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

8/10 – Goed

jackie

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
The property is nice. The smell when you first walk in is like an ash tray. the rooms are sprayed with a horrible product that we had to sleep with the windows open in cold weather because of it.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Cynthia Blaszczyk op 8 mei 2024
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We are really sorry for the inconvenience caused by the smell in your room. For information, all our rooms are non-smoking. Please accept our sincere apologies.We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

10/10 – Uitstekend

Saisuda

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very things are very close
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Cynthia Blaszczyk op 8 mei 2024
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

10/10 – Uitstekend

Rengachari

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They put us in the Royal Club, psrt of the executive suites. The room and amenities were exceptional. The hotel is located walking distance to restaurants, cafe's, bars and public transportation.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Cynthia Blaszczyk op 19 apr 2024
Dear Guest,On behalf of the entire Le Royal Team, I would like to thank you very much for your great review!We are delighted to acknowledge that you had such an excellent stay in our 5* Superior property.We hope to welcome you back soon,Sincerely,Cynthia BlaszczykExecutive Assistant

8/10 – Goed

Lequn

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Location is great for business travellers who need to see clients nearby. However, the hotel is a bit old and room facilities are lacking modern touches.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Cynthia Blaszczyk op 18 apr 2024
Dear Guest, Thank you for your kind notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We have taken good note of your remarks.We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

10/10 – Uitstekend

Mher, Ile Bizard

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent property
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Cynthia Blaszczyk op 12 apr 2024
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

10/10 – Uitstekend

Gerardo

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice swimming pool Excellent breakfast in nice surroundings
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Cynthia Blaszczyk op 3 apr 2024
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant

10/10 – Uitstekend

Salih, Istanbul

2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Cynthia Blaszczyk op 15 apr 2024
Dear Guest, Thank you for your excellent notation about your recent stay at Le Royal Hotels & Resorts Luxembourg. We hope to welcome you back soon,Best regards, Cynthia BLASZCZYKExecutive Assistant