Geheel appartement

OYO Homes Clapham Shared

3.0-sterrenaccommodatie
Appartement met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Clapham Common

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn October 2024 en November 2024.
oktober 2024
november 2024

Fotogalerie voor OYO Homes Clapham Shared

Woonruimte
Exterieur
Tweepersoonskamer, gemeenschappelijke badkamer | Uitzicht op de stad
Een koelkast met diepvriezer, een microgolfoven, een oven
Gratis toiletartikelen, handdoeken

Beoordelingen

3,4 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Parkeren inbegrepen
    Parkeren inbegrepen
  • Keuken
    Keuken
  • Gratis wifi
    Gratis wifi
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Over deze buurt

Kaart
95, Kings Ave., London, England, SW4 8EJ

In de buurt

  • Clapham Common - 17 min. wandelen
  • London Eye - 11 min. rijden
  • Big Ben - 11 min. rijden
  • Buckingham Palace - 12 min. rijden
  • Hyde Park - 13 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Clapham Common Underground Station - 16 min. wandelen
  • Clapham North Underground Station - 18 min. wandelen
  • Londen (LCY-London City) - 51 min. rijden

Restaurants

  • ‪GAIL's Bakery - ‬15 min. wandelen
  • ‪Nue Ground - ‬15 min. wandelen
  • ‪Your Local Café - ‬12 min. wandelen
  • ‪The Sultan - ‬9 min. wandelen
  • ‪Hand in Hand - ‬9 min. wandelen

Over deze accommodatie

OYO Homes Clapham Shared

Appartement in Lambeth
Vlak bij Clapham Common biedt OYO Homes Clapham Shared alles wat je nodig hebt. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij OYO Homes Clapham Shared bieden voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Gemeenschappelijke badkamers met badkuipen of douches en gratis toiletartikelen
  • Gemeenschappelijke keukens, grote koelkasten/vriezers en vaatwassers

Talen

Engels

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie heeft geen receptie.
Als je verwacht buiten de reguliere inchecktijden te arriveren, dien je de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies en een toegangscode te ontvangen. Je wordt verwelkomd door je gastheer of -vrouw.
Contacteer de accommodatie minstens 72 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie voor meer informatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De houder van de creditcard waarmee is geboekt, dient deze kaart met overeenkomende foto-identificatie te tonen tijdens het inchecken.

Toegang tot accommodatie

Toegangscode, opgewacht door een gastheer/-vrouw

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Waarborg: GBP 30

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

Accommodatie ook bekend onder de naam

OYO 111 Home Clapham 14 bed HMO Apartment
OYO 111 Home 14 bed HMO Apartment
OYO Home 111 Clapham Apartment
OYO Home 111 Apartment
OYO Home 111
Apartment OYO Home 111 Clapham London
London OYO Home 111 Clapham Apartment
Apartment OYO Home 111 Clapham
OYO Home 111 Clapham London
OYO 111 Home Clapham 14 bed HMO
OYO Homes Clapham Shared London
OYO Homes Clapham Shared Apartment
OYO Homes Clapham Shared Apartment London

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij OYO Homes Clapham Shared?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent OYO Homes Clapham Shared voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij OYO Homes Clapham Shared inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij OYO Homes Clapham Shared uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat OYO Homes Clapham Shared?

Dit appartement ligt in Lambeth, op 1,4 km van Clapham Common en op 5 km afstand van The Oval en Battersea Power Station. Ook London Eye en Westminster Abbey liggen op 10 km afstand. Clapham Common Underground Station ligt op 16 minuten wandelen en naar London Clapham High Street Station is het 18 minuten wandelen.

Beoordelingen over OYO Homes Clapham Shared

Beoordelingen

3,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 18 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 18 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 18 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 18 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 18 beoordelingen" "

4,6/10

Netheid

3,6/10

Personeel en service

5,0/10

Voorzieningen

4,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Michael

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

michael

3 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ingresso non possibile. Numero telefonico inesistente. 2 scarafaggi in camera. Finestra aperta per un millimetro! (C'era un ferro che ne bloccava l'apertura) Ragazze in giro col tanga e mezze nude che urlano e schiamazzano fino alle 4 di notte con musica a tutto volume nell'ostello facendo entrare in camera ragazzi dall'esterno della struttura per festini molto dubbi di notte (ho dovuto gridare per il silenzio nei corridoi durante la notte) Asciugamani doccia ? 2 x 3 notti....1 delle due non usata perché macchiata di rosso Le prese della corrente NON FUNZIONANO: il cellulare l'ho caricato nei bar di giorno. Ambiente chiassoso e molto molto volgare, senza senso di pudore e senza alcun rispetto per ospiti. Pulizia ZERO. Water eternamente pieni di carta igienica....confesso di aver dovuto fare pipì per strada...tanto lo schifo di quei bagni....Reception? Inesistente! Puzza nauseabonda in camera con finestra bloccata.... ....DEVO CONTINUARE? E HANNO IL VERGOGNOSO CORAGGIO DI PRENDERE ADDIRITFURA UNA CAUZIONE!!!!!!......RIDICOLO.... MEGLIO FERMARSI QUI.... UNA ESPERIENZA SCHIFOSA....UN OSTELLO VERGOGNOSO....LO SCONSIGLIO VIVAMENTE VORREI CHIEDERE IL RIMBORSO MA LASCIO PERDERE MI ACCONTENTO DI SCONSIGLIARLO A TUTTI E DI NON ANDARCI MAI PIÙ !!!!!!!!!
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen
Spacious and had what u need. Only bad thing was we wanted to check in our bags earlier but the number we had been giving didn’t work, we managed to get hold of someone in the end but should make sure contact details are up to date.
2 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Druvis

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bad bad
Booking was canceled and no 1 bothered to send email. Was at the hotel and had to find this out on a day and spot of arriving there. Never would i choose them again
1 nacht verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Ben

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Joshua

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
VERY basic and bad access (given the wrong code)
I expected basic but didn't expect t to be quite so basic. When I first got there I wasn't sure it was the right place as it's a very run down 70's block, completely overgrown and no signs at all to indicate it is the right location or even a street number. Once I finally got into the building I couldn't access the lock box to get the key for my room. Spoke to customer service and they were adamant I had been given the correct code but it was not working. They even tried blaming me for not being able to use a simple lock box. I spoke to several customer advisers and supervisors on different occasions when they kept hanging up on me so I had to keep calling back and all of them were adamant I was at fault and were quite rude about it. They said they would send someone to look but couldn't give me any idea of how long that would take. In the mean time I was trying all different options to get into the lock box and by pure luck I tried the 4 digit code I was given but reversed it and it worked. No idea how 4 different people managed to read the code to me backwards but luckily I got in just in time to shower and meet up with friends as planned. The room was clean enough but incredibly basic, the bed is so noisy it woke me up through the night whenever I moved in my sleep and the shower room is more like a tiny wardrobe and the water did not drain away the 2 nights I was there. Also, there was only cold water from the shower and only boiling hot water from the taps, incredibly.
2 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Avoid this
The place became sketchy as soon as we got to the building. There was a mother and a daughter who were not able to get in to their room and they were complaining about the place. The room was not picture perfect at all. The walls were filled with dirt, the roof had mold on it and the whole place was disgusting. The only clean thing there were probably the sheets and oh yes there were spiders on the wall. Me and my friend were there for half an hour and we found a new clean and a safe place near the center for an affordable price. I would not recommend this place to anyone, except for the ones who enjoy haunted houses.
3 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Charlie

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
Didn’t get to the property, booking was apparently lost between Expedia and the property. Spent over 3 hours in total trying to sort problem out which resulted in changing hotels, the property owners were rude, unhelpful. Stay away!
1 nacht verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Ali

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disgusting
Showers was broken no one came to change our towels for the whole week my wash powder was used I have nothing left my food was eaten there was piss all over the floor in the bathroom and the toilet room "fire foors" aha they dont even close to that's not a fire door the bed was so uncomfortable and creeked with every little move for the money paid it was terrible I would have paid £50 for a week in the last place
7 nachten verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Jennifer

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Innan jag hann anlända till hotellet bytte de ut mitt rum 2 gånger och när jag skulle checka in låg inte nyckeln till rummet i skåpet där den skulle ligga.
4 nachten verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awful experience
On arrival our lockbox code to retrieve the key had been changed so we couldn't enter the room. We tried contacting the number provided on Hotel.com however this phone was never answered. After a few hours a cleaner came and was able to phone someone who gave us the code. Several other people had this issue whilst we were there. One couple waited outside for 8 hours and then decided to look for alternative accommodation. We met so many frustrated guests. Outside of the hotel was full of litter. The toilet couldn't flush so we got a bucket and threw water into the bowl after usage. The roll of toilet paper finished after 3 days and wasn't replenished. The kitchen was nasty. I think that dishes are washed weekly. A dishwasher would be a great investment. The wifi only works if you stand right next to the router. It would have been nice if there was a welcome email giving guests guidance re where to find the router, how to call for help eg if dishwashing liquid or toilet paper was needed. On a couple occasions items got stolen from the fridge. The wires in the mattress on the bed were protruding. The fire door to the kitchen banged each time it was closed. Eventually someone wedged it open which of course is a risk. This is not the type of property that I expected to find on Hotels.com. We left the accommodation earlier than planned because enough was enough!
7 nachten verbleven in mei 2019

4/10 – Matig

REBECCA

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
3 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Mr and Mrs TrevorVivienne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Short trip
Good
1 nacht verbleven in maart 2019