Exterieur

Beoordelingen van Mercure London Heathrow Hotel

4 out of 5
Mercure London Heathrow Hotel
Shepiston Lane, Hayes, England

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 259 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 290 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 172 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 128 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 152 van 1001 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Rakesh

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Badkamer lekte water.
3 nachten verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Anjali

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Vies, smerig en een vieze stank in bepaalde kamers
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Amar

2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Dennis

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
NVT
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van MERCURE LONDON HEATHROW TEAM op 28 okt 2023
Dear Valued Guest,We very much appreciate your comments regarding your stay at Mercure London Heathrow.It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team as this will serve as an encouragement to all our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.We hope your future visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Mercure Team

8/10 – Goed

Iftegar

3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Mercure Management op 9 nov 2023
Dear Valued Guest, Thank you so much for taking the time to leave us a positive review.We're delighted to hear that you had a great experience during your stay. Our team works hard to provide the best service possible, and it's wonderful to know that it made your visit enjoyable. We look forward to welcoming you back in the future and providing you with another fantastic stay.Regards ,Mercure Team

10/10 – Uitstekend

Iftegar

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super klantenservice en schone kamers.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van MERCURE LONDON HEATHROW TEAM op 4 okt 2023
Dear Valued Guest,We very much appreciate your comments regarding your stay at Mercure London Heathrow.It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team as this will serve as an encouragement to all our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.We hope your future visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Mercure Team

8/10 – Goed

Erik

1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Kind Regards Reception Team op 5 aug 2022
Dear Guest Thank you for your feedback

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
De badkamer was vies en oud. De kamer was verder opzich netjes. Uitzicht was vies. Keken op een vies dak met gore uitlaten en allemaal peuken voor het raam.
2 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van swap op 12 aug 2019
Dear Anonymous, Thank you for staying with us at The Mercure London Heathrow Hotel. We look forward to being of service again on your next visit to the Mercure London Heathrow. Assuring you of our best attention, at all times. Kind Regards, Pankaj Walia

2/10 – Ontzettend slecht

Amy Marie

About 50 of us, including my 3 year old, slept in the lobby and the restaurant after a major overbooking error. The staff on duty did the best they could- and it wasn't their fault- but a night sleeping with strangers before a transatlantic flight was a terrible start to my holiday.
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Zach

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Dated and not soundproof
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Mr Rashad

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cleaneness & nice breakfast excellent customer service polite staff. Thank you
1 nacht verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Miss T

The rooms smell of damp, they are very narrow corridors, the rooms are crammed , the shower leaked all over the floor, no remote for TV when I arrived. Took over an hour to resolve. The food menu very limited and not healthy options. Staff tried their best in very tired conditions. Will not stay here again
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Neel, Rochester

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Robin singh

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
nice experience
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Lauren

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel it’s self is lovely and quite. Room was a little too hot but my fault I put the heating on when I arrived as it was cold
1 nacht verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Ravinder

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Blood on the bedsheet
1 nacht verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

John

Zakenreiziger
Room not clean and flies along window ledge, also noise was horrible so left a day early, limited food options so not great
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Salar

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff are very friendly and helpful
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Narelle

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room is compact yet functional with room for a seating area. Bathroom was very small, but manageable for two night stay. Train station 20 min walk away. Breakfast was nice. Lady at check in counter when we arrived was very helpful despite being hectic with groups checking out. They were able to accommodate our early check in request which was much appreciated after an overnight long haul flight left us feeling exhausted and needing a shower.
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

SHERMAN

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Needs better maps for buses andtrains
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Geoffrey

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Compact bathroom, everything worked but needed maintenance.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Lillian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Receptionist very helpful, thank you so much! Would definitely recommend if it’s last minute
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Nardvalee, Huay Kwang

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s too far from subway train
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Nicolina, Winnipeg

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was close to where I needed to be. Room was clean. Breakfast was good.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Zaneta

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thank you for changing for us a new much better room 🙏
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Salar

Positief: Netheid, personeel en service
Staff are friendly
2 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Daniel

Reisde met een groep
Positief: Netheid
If you’re a white person you’ll likely find this hotel uncomfortable. The staff are not very friendly and are not attentive to you unless you are from certain countries. The rooms are very basic and not that well maintained and there is 0 soundproofing. Would not book again.
1 nacht verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Ajmal

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Worst place I’ve ever stayed at, Unprofessional Noisy And more of a shag place seems like With inappropriate noises coming from rooms etc
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Rory

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice place to stay has plenty of facilities gym restaurant and bar inside the hotel will stay again for sure 👍
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Mohammed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was great.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Frank Gabriel

Positief: Voorzieningen
Good
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

miles

Reisde met partner
Great place to stay. Close to Heathrow
2 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Nandeep

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
My toilet never flushed and shower water overflowed
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Nicola

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Rubbish outside the window (on lower floor roof), bathroom tiny, corridor too narrow and needs decorating. Staff friendly and evening food good.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Sahra

2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Lauren

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was lovely
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Terence

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Good airport hotel for one night only
1 nacht verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Azhar

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I recently stayed at the Mercure Heathrow hotel, and I must express my deep disappointment with the entire experience. From start to finish, my stay was marred by a series of issues that are simply unacceptable for a hotel of Mercure's reputation. Frankly, I am disgusted and this was made worse by a terrible response from the manager who failed to reply to the complaint issues specifically and simply told me to go to Expedia to raise complaint. Shocking. Upon entering the lobby, it was immediately apparent that the hotel was in need of refurbishment. It was dirty and worn. The outdated decor and worn-out furnishings created an atmosphere that was far from welcoming. However, it was upon entering the room that my dissatisfaction reached its peak. Moreover, I was deeply disturbed by the lack of adherence to basic health and safety standards. The bathroom facilities were unsanitary, with evidence of mold and limescale in the shower areas. There was huge pile of dirty mattresses in the parking which also posed a potential health risk to guests. As a guest, I expect a clean and hygienic environment, which unfortunately was not provided during my stay at your hotel. The room itself felt dingy and neglected, with mattresses so worn out that a comfortable night's sleep was out of the question. Literally, on all three mattresses, you sink in and they are extremely worn. Furthermore, the breakfast provided was of incredibly poor quality. The products tasted awful.
1 nacht verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Christopher

Nothing about this hotel I liked. The room was dirty. The Smell was dreadful. The bathroom was very small. Shower was too small for regular sized people. The entrance door to the room was very narrow and was very hard to open. I would never recommend this Hotel and never stay there again.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Mario

Positief: Personeel en service
Generell in Ordnung" - Dieses Hotel bietet eine insgesamt akzeptable Erfahrung für Reisende. Die Einrichtungen und Dienstleistungen entsprechen den Erwartungen. Zimmer Sauber" Die Verkehrsanbindung ohne eigenes Fahrzeug ist etwas eingeschränkt. Der Fußweg zum nächsten Autobus beträgt etwa 7 Minuten, während es ungefähr 20 Minuten Fußweg zur U-Bahn sind (entspricht 3 Busstationen). Die Fahrzeit ins Stadtzentrum beträgt etwa 30 Minuten mit der Elizabeth Line von Hayes & Harlington, was berücksichtigt werden sollte bei der Planung von Ausflügen und Unternehmungen in der Stadt.
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Bernadette

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy access to Heathrow. Really clean, well maintained rooms and lovely, helpful staff.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Ataif

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Gary, Bishop Auckland

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay if your flying out of London
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Sarbjot

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

David

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is not a 4 star hotel. It is misleading to labeled it as such. The rooms are adated and you know that dated smell from an old property..Yes you smell that. Plus twice they knocked on my door before check out time. The second was telling. The manager said she wants to know if the room was clean...lol. I said to myself of course it is the kind of thing you expect from a 2 star hotel not a 4 star one but the Mecure name gives it that borrowed credibility. To be fair it is not far from terminal 5 so might work if your stay is short and not for relaxation.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Karolina

1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Lauren

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was tidy
1 nacht verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Mia

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
We didn’t realize how long it would take to get to the airport and that the Heathrow Hoppa didn’t stop at this hotel. The drains in the hotel room didn’t work fully, so shower was very short! We will at the airport next time to avoid spending money on cabs!
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Abdiaziz

2 nachten verbleven in maart 2024