Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen van DoubleTree by Hilton Hotel London -Tower of London

4 out of 5

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 568 van 1164 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 322 van 1164 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 137 van 1164 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 84 van 1164 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 53 van 1164 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Erwin Johannes Maria

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk ontbijt en ruime kamer 😃👍
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Claus Christensen - General Manager op 11 mrt 2024
Dear Erwin,Thank you for taking a moment to leave a 5* review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay here with us and that the breakfast service met with your expectations. We look forward to welcoming you back again in the future.Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

8/10 – Goed

Maaike

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Frank

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een prima hotel, goed delegen bij bussen en subway. Ruime kamer, van alle gemakken voorzien. Goed bed, ruime badkamen met douche. Lekker ontbijtbuffet. Goede service van het personeel. Een aanrader👍
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Claus Christensen - General Manager op 27 dec 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to leave a review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay with us and that the service met with your expectations. We hope to welcome you back again soon. Sincerely,Claus ChristensenGeneral Manager

8/10 – Goed

Shania, Aalten

2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Nicky

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie plek en netjes bijgehouden ook de rooftop bar waar je de tower bridge kan bekijken was super. Erg leuk om dit hotel aan te doen.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Claus Christensen - General Manager op 13 nov 2023
Dear Nicky,Thank you for taking the time to leave a 5* review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay with us that you managed to enjoy our wonderful rooftop bar. We hope to welcome you back again soon. Sincerely,Claus ChristensenGeneral Manager

8/10 – Goed

Cornelis Kees

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel. Goed ontbijt. Ligging van het hotel is prima. Tower bridge is vlakbij. Metro station op een paar minuten lopen.
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ruime kamers
We hebben eerder in dit hotel overnacht, vanwege de goede ligging. Sommige delen van de algemene ruimtes zouden nu wat onderhoud kunnen gebruiken. Voor deze hotelklasse viel de kwaliteit van het ontbijt wat tegen.
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Wouter Martijn Maria

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Agostino

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
2 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Denzel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een mooie accommodatie, waar het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam was.
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Hans

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We were 1 hour earlier than check-in time at the hotel. Room was not ready yet. W got a voucher for a drink, that was nice. Only the promised text (SMS) was not given.
3 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Denzel

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
4 nachten verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

Peter

1 nacht verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

daniel

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
5 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Ali

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 minutes walk from Tower Hill Train Station
2 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Gerin K

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Philip

Reisde met partner
A pretty decent stay except we were unable to use the roof top bar on Saturday evening. The place was rammed and resembled an unruly drunken nightclub rather than place to sit and enjoy the experience. The tables that were vacant had no seats and were taken by a large group.
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Tara

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to station
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Brenda I

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Roof top bar is amazing
5 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Hugo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Sana

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location and nice staff and tube station just around the corner one of the best places to saty
5 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Marcia, San Antonio

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was the perfect location, near a train station, you can walk to Tower of London. Mohammad at the breakfast area made sure I had everything since I have gluten allergies. He went the extra mile. Thank you!
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Emine Duran

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir waren vier Tage in diesem Hotel und waren sehr zufrieden vor allem das ist sehr gut gelegen ist und man zu Fuss viele Sehenswürdigkeiten besuchen kann
3 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Hubert Von

Reisde met partner
Worst part was a member of housekeeping asking us to leave at 10:20AM because it was “time” but the real check out time is 12:00PM. In the email it was 12:00PM. I even called reception to confirm and they did say it was 12. It was just so unpleasant. Also, the concierge on the night of 9th of May at around 11:30pm was also very rude. I politely asked a simple question and she was talking down on me lecturing about how things worked in the UK, Oh my God. I live in the UK too and I know how things work, and I am a professional. She wasn’t even British! Perhaps, it reflects poor staff training? Or it could have just been the color of my skin (brown), but hey-ho.
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice quiet
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Dmitriy

3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Imen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Claus Christensen - General Manager op 10 mei 2024
Dear Imen,Thank you for taking a moment to leave a 5* review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay here with us and that the service met with your expectations. We look forward to welcoming you back again in the future.Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

6/10 – Redelijk

Mike, Hamburg

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Zimmer, die nicht im 9&10 Stockwerk liegen sind ziemlich alt (wackelige Klodeckel, alte Matratzen, aufgeplatzte Polster an Stühlen). Zimmer sind klein, Lage ist gut, Frühstück geht so (Rüherei aber schrecklich). Gute Lage, Bar in 12 Etage nett, hochpreisig. Cocktails oft gut, aber sehr vom Bartender abhängig. Außenbereich der Bar könnte mega sein - ist leider aktuell (5/24) nur lieblos eingerichtet ( Kaltes LED-Licht, keine Deco). Gute Lage, U-Bahn in der Nähe (200 Meter).
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Claus Christensen - General Manager op 10 mei 2024
Dear Mike,Thank you for taking the time to leave a review of our hotel and I am sorry to hear we did not meet your expectations on this occasion. We appreciate your feedback and this will help us as we continually work to improve our guest experience.We hope to welcome you back again soon.Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

10/10 – Uitstekend

Suzanne

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's a great location for visiting the Tower of London and Tower Bridge. Awesome staff!
6 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Claus Christensen - General Manager op 10 mei 2024
Dear Suzanne,Thank you for taking a moment to leave a 5* review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay here with us and that the service met with your expectations. Our staff pride themselves on providing a friendly and welcoming environment to all our guests, so I am pleased to hear our staff ensured you were looked after. We look forward to welcoming you back again in the future.Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

8/10 – Goed

pauline

3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Mark

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice spot in London.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Claus Christensen - General Manager op 10 mei 2024
Dear Mark,Thank you for taking a moment to leave a 5* review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay here with us and that the service met with your expectations. We look forward to welcoming you back again in the future.Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

6/10 – Redelijk

Nigel

2 nachten verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

King Shun

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Not worth GBP 300/night 1. Door at the original room did not function properly. 2. Nobody at the reception answered my call despite repeated attempts. 3. Hotel room service sent a handyman to check at 22:00 and the handyman confirmed that the door couldn't be fixed. 4. Room service transferred my case to the reception and a manager called "Apo" appeared to have no clue what's going on. I had to explain the whole situation to him again and he said the hotel had no extra room at the moment. 5. The manager came over to my room and, after a brief checking, confirmed that there would be security issues with the door, so he arranged another room on a lower level for us which was supposed to have "better view". 6. We packed our luggage and moved to another room at around 22:45. 7. The new room was quite dark as there was no lamp on the desk. 8. The manager said he could only arrange for a new lamp to be installed the next day as "there was nothing he could do". 9. After further negotiation, the manager said he found a replacement lamp. 10. The manager and his colleague came over to install the lamp, with little to say more than "we apologise". For the price of close to GBP 300/night, I think the hotel failed to live up to expectation. There are plenty of nicer hotels with better services for this price level. No next time. *** Updated on 29 April: 1. The safe in the new room doesn't work (there is no way we can enter a new passcode). 2. The toilet is clogged.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Claus Christensen - General Manager op 3 mei 2024
Dear Guest,Thank you for leaving another review. We take all guest feedback seriously and regret that you were not satisfied with your stay.Our team actively attempted to contact you through your room phone on multiple occasions and email you to address the issues you raised. Unfortunately, the emails were returned as undeliverable, and our 24/7 reception team reported not having any interaction with you despite team members visiting your room regularly to try to establish communication. We also left a letter in your room when all our attempts to reach you failed. Our team worked diligently to respond to your concerns and fix the maintenance issues you reported. Also our reception is manned 24/7 and any member of our team would have been happy to help, had they been approached. We understand that the maintenance issues during your stay were an inconvenience, and we apologise for that. However, our team took action to resolve the problems promptly, even during late-night hours. We also believe that our lengthy efforts to establish contact and assist you as needed demonstrate our commitment to providing excellent service.

10/10 – Uitstekend

BO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good service
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Claus Christensen - General Manager op 3 mei 2024
Dear Guest,Thank you for taking a moment to leave a 5* review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay here with us and that the service met with your expectations. We look forward to welcoming you back again in the future.Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

6/10 – Redelijk

Courtney

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel and safe area.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Claus Christensen - General Manager op 3 mei 2024
Dear Courtney,Thank you for taking a moment to leave a review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay here with us and that the service met with your expectations. We look forward to welcoming you back again in the future.Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

8/10 – Goed

William

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I was running in the marathon. The property was in a decent position for access to the start in south east London & returning from the finish in the west end. The hotel was obviously going to be busy but the staff coped well with the queues & were generally very friendly & helpful. Early food being available for runners was a nice touch. My only minor complaint would be the carpet & decor was a little faded & looks as though it is due for a makeover. Otherwise an excellent stay.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Claus Christensen - General Manager op 24 apr 2024
Dear William,Thank you for taking a moment to leave a review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay here with us and that the service met with your expectations. We appreciate your feedback about the decor and this will help us as we continually work to improve our guest experience.We look forward to welcoming you back again in the future.Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

8/10 – Goed

Jonathan

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Claus Christensen - General Manager op 24 apr 2024
Dear Jonathan,Thank you for taking a moment to leave a review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay here with us.We look forward to welcoming you back again in the future.Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

10/10 – Uitstekend

Ebru

Reisde met een groep, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
"Das Hotel bietet eine erstklassige Lage, nur 2 Gehminuten vom Underground Station entfernt und direkt an der beeindruckenden Tower Bridge. Die Umgebung lädt zu angenehmen Spaziergängen ein, und die zentrale Lage ermöglicht einen einfachen Zugang zu den Sehenswürdigkeiten der Stadt."
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Claus Christensen - General Manager op 24 apr 2024
Dear Ebru,Thank you for taking a moment to leave a 5* review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay here with us and that the service met with your expectations. We look forward to welcoming you back again in the future.Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

10/10 – Uitstekend

Anna

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfortable beds anf quiet! Would have liked a kettle to have a cup of tea.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Claus Christensen - General Manager op 24 apr 2024
Dear Anna,Thank you for taking a moment to leave a 5* review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay here with us and that the service met with your expectations.We look forward to welcoming you back again in the future.Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

10/10 – Uitstekend

Samuel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Claus Christensen - General Manager op 24 apr 2024
Dear Jessica,Thank you for taking a moment to leave a 5/5 review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay here with us. We look forward to welcoming you back again in the future.Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

8/10 – Goed

Daniele

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Soggiorno di due notti, posizione fantastica nel cuore di Londra, comodissimo alla metro, Hilton sempre una garanzia!
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Claus Christensen - General Manager op 10 mei 2024
Dear Daniele,Thank you for taking a moment to leave a review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay here with us and that the service met with your expectations. We look forward to welcoming you back again in the future.Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

10/10 – Uitstekend

Tracey

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Claus Christensen - General Manager op 10 mei 2024
Dear Tracey,Thank you for taking a moment to leave a 5* review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay here with us. We look forward to welcoming you back again in the future.Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

10/10 – Uitstekend

Rebecca

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Claus Christensen - General Manager op 10 mei 2024
Dear Rebecca,Thank you for taking a moment to leave a 5* review of our hotel. I am very pleased to hear you enjoyed your stay here with us and that the service met with your expectations. We look forward to welcoming you back again in the future.Sincerely,Claus ChristensenGeneral ManagerDoubleTree by Hilton London - Tower of London

10/10 – Uitstekend

Heiko, Steinen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Cynthia

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to the tube! Excellent help from the staff for all our needs. Have stayed at this location twice. Will stay again if I come back to London.
4 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Nadege

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The bathroom had a problem with evacuation toilets
2 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Gail

Positief: Netheid, personeel en service
Reasonable location, average breakfast, rooms need upgrade
1 nacht verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Misbah La

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in maart 2024