Balkon

Beoordelingen van Clayton Hotel London Wall

4 out of 5
Clayton Hotel London Wall
7-9 Copthall Avenue, London, England

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 751 van 1007 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 195 van 1007 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 34 van 1007 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 1007 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 1007 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Rosalie

2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jolanda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader!
Mooi hotel met ruime, schone kamers. Ligging in het zakengedeelte van London. Op korte loopafstand van de metro. Ontbijt kwalitatief erg goed. Fijn verblijf gehad.
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Elena op 18 apr 2023
Dear Jolanda, Thank you for staying with us and for your complimentary review of the Apex London Wall Hotel. I am happy to hear that the hotel itself, the room and our location made a positive impression during your stay.Thank you again and we look forward to welcoming you back again in the not too distant future. Kind regards,Elena Duty Manager

8/10 – Goed

Frank, Purmerend

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
vriendelijk personeel en hotel is centraal in de City of London gelegen.
3 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Elena op 26 nov 2022
Dear Frank,Thank you for choosing Apex London Wall Hotel for your last trip to London and highlighting our friendly staff and central location.We are looking to welcome you back any time soon.Kind regards,Elena Duty Manger

8/10 – Goed

Clint

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aangenaam (zaken)hotel aan een rustige straat in The City of London, op loopafstand van Liverpool Street Station, Spitalfields, Leadenhall market, St Pauls, Bank. Een omgeving die in het weekend extreem rustig is, fijn als je niet midden tussen de toeristen wil zitten.
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Andre op 26 nov 2022
Dear Mr Clint, Thank you for staying with us and for your complimentary review of the Apex London Wall Hotel. I am happy to hear that the team looked after you well and that you enjoyed the benefits of our central location.Let us know when you are returning and we will ensure another great experience.Best regards, Andre Barros - Night manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van KK op 30 dec 2019
Dear Guest, Thank you for your review! I am glad that your stay was enjoyable! We hope to welcome you again. Kind regards, Karishma

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rustig gelegen in Financial District met goede verbindingen naar het Centrum. Genoeg eetgelegenheden in de buurt, ook voor ontbijt. In het weekend is het er uitgestorven. Prima hotel met goede voorzieningen. Goede prijs/kwaliteit. Aanrader.
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van KK op 22 nov 2019
Dear Guest, Thank you for a fantastic review! The team will be delighted to read the same. I am glad that you stay with us was enjoyable and that you enjoyed the city too! We look forward to welcoming you back. Kind regards, Karishma

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very pleasant, nice and clean room. Good service and friendly personnel.
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van KK op 17 okt 2019
Dear Guest, Thank you for a perfect score. I am glad you enjoyed your stay with us! The team will be delighted with your review. Thank you. We hope to welcome you back again! Kind regards, Karishma

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
In het centrum van the City, op loopafstand van meerdere metrostations, wat mij betreft ideaal voor een stadsvakantie. Ruime moderne kamers
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van KK op 3 sep 2019
Dear Guest, Thank you for giving us top marks. I am glad our location proved beneficial to you and that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back. Kind regards, Karishma

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van KK op 8 jul 2019
Dear Guest, Thank you for rating us so highly. We hope to welcome you soon. Kind regards, Karishma

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
geode service maar er is achterstallig onderhoud: lekkende kranen, niet sluitende deuren ect
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van KK op 25 jun 2019
Dear Guest, Thank you for your review. I am glad that your overall stay was enjoyable and I would like to offer you my sincere apologies for the inconvenience caused due to the maintenance challenges in your room. I hope to welcome you back to the Apex London Wall. Kind regards, Karishma

10/10 – Uitstekend

Fook Ley

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Karishma op 16 mei 2019
Dear Fook Ley, Thank you for taking the time to leave us a review. I am delighted you enjoyed your stay with us and your high ratings acts as great motivation for the team! We look forward to welcoming you back to the Apex London Wall. Kind Regards, Karishma

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel with very kind personnel! I was a weekend in London with my son and stayed two nights. He really enjoyed the hotel and we had dinner and breakfast there. Both very good and the staff was really thoughtful towards him. Room is solid great bed, large bathroom (with good shower and bath) and all works well. Complimentary water and coffee are also nice add ons. Location is close to Bank tube station. Easy walk there. Very quiet area in the weekends, also not many restaurants open yet busier areas are a few minutes away by tube or bus.
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Katharina op 4 jan 2019
Hi there, It's great you could join us for dinner and breakfast and really enjoyed it. We do get great feedback about our menu'. I'm delighted to hear that you found your room comfortable and made the most of the facilities available during your stay. Will be wonderful to have you and you son back again with us.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel was very good. The location of the hotel was also perfect, close to 3 tube stations. The staff in this hotel was so friendly. They will help you with everything!
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Marta op 19 feb 2019
HI there, Boy oh boy, what can I say other than thank you so very much for this review! I think it is just wonderful that we managed to impress you so much during your stay, there is nothing more I like to read as it means we have done our job well. Delighted that my team was helpful and I can only hope you don't wait long to come back. Kind Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vlakbij 2 grote metrostations bank en Moorgate (+/-5 min lopen). We hadden de superior kamer met een vrijstaand bad en een bank. Bracht comfort om na een lange dag Londen weer tot rust te komen.
3 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Melvin, Leiden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel , dicht bij metro stations , ontbijt heel erg goed , personeel erg aardig.
3 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

jgm, houten

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed
Zeer goede service, erg vriendelijke ontvangst, zeer mooie kamer met enorme badkamer. Echt een weekend weg. In weekend in zeer rustige buurt.
1 nacht verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Harry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Place in the City.
2 nachten verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Mariska, Purmerend

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldige staff, mooi hotel
Net als bij alle Apex hotels is het niet alleen een prachtig verzorgd hotel, het is vooral het personeel wat het bezoek tot een ware ervaring maakt. Voor de verjaardag van mijn broer was een extra verrassing aan de kamer toegevoegd maar het was niet alleen dat: bij elke binnenkomst of vertrek van het hotel werd er enthousiast gegroet. Je voelt je door het personeel echt als persoon gezien, ook bij twee overnachtingen. Er wordt de tijd genomen voor de gasten, wat de slogan van deze keten 'A Warmer Welcome' zijn inhoud geeft. Een aanrader in een woud vol andere prachtige, maar vaak kille en onpersoonlijke hotels in deze drukke stad.
2 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Linda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel met vriendelijk personeel.
Erg mooi hotel, vlakbij het metrostation. Ontbijten in het hotel is een aanrader. Personeel is erg vriendelijk, hotel is schoon en de kamers zijn ruim, bedden goed, badkamer met bad en goede douche en ook erg schoon.
2 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

jgmp, houten

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent stay
Very friendly, good service. Very nice and large room. Beautifull bathroom. Spacious.
1 nacht verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keurig hotel en zeer netjes en volledig.
Erg schoon ruim en luxe. Dichtbij metro en dicht bij het hart van Londen. Helaas in het weekend weinig te doen in de zeer directe omgeving. (Ligt midden in het zakencentrum (banken) van Londen.) Uiteraard zul je hier altijd zelf invulling aan moeten geven. Zeer goed personeel. Spreken veel buitenlandse talen. Het ontbijt en diner zijn zeer goed.
Reactie van Brian Tapson op 20 apr 2017
Thank you for staying and for your feedback. We are happy you appreciated our team and their ability to speak foreign languages. We are also so happy you overall enjoyed your experience and appreciate all your comments. Whilst The City is quieter at the weekends, we are located very close to the 3 main underground stations, with very easy access to the West End. We do also have Shoreditch, Bricklane, the South Bank and much more attractions all within very close proximity to the Hotel. We hope that we can welcome you back one day. With warm regards, Brian Tapson General Manager

10/10 – Uitstekend

Andrea Gertrud

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wahnsinnig nettes Personal tolle Zimmer, absolut ruhig, aber in 5 Minuten an der Station. Sehr sauber, 24 Stunden Service👍☺️
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Ivaylo, San Diego

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I totally recommend that hotel. Is hard to find a good place like that. Thе front desk reps made my stay in London easy and pleasant.
6 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Lloyd

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay for wife’s birthday. Great location and really friendly staff.
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Monica

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Situación, desayuno y decoración lo mejor. Lo peor, mi ducha no desaguaba y no lo solucionaron.
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Matthias

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfekte Lage, sehr zentral und trotzdem ruhig. Sauber, komfortabel und freundliches, aufmerksames Personal.
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Schirley R

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super clean safe and quiet, large room. Excellent location and outstanding staff
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Martyna op 24 mei 2024
Dear Schirley R,Thank you for your wonderful review!We are delighted to hear that you found our hotel super clean, safe, and quiet, with large rooms and an excellent location. It’s especially gratifying to know that our staff left a positive impression on you.We look forward to welcoming you back for another outstanding stay in the future.Warm regards, Martyna Front Office Manager Clayton Hotel London Wall

10/10 – Uitstekend

Alejandro

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel, close to a train station and bus routes. Its on a side street so its very quiet during the day and night. Very good breakfast. Rooms are very nice too.
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Rachel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quiet area, easy walking access to 2 tube stations. We were here for 2 nights, the staff was really nice to work with, we got the breakfast option, you could order a la cart and additional meal options.
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Dawn, Beverly Hills

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pleasantly surprised how nice this propwery was. Very well maintained & met my expectations. The feont seak peraonnel was nice but wish they were a littlw more knowledgeable about amenities in the area and providing directions. The tv had very few channels & even fewer with watchable reception. Impossible to news, weather or event information - definitely disappointing.
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Deborah

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were great. Clean comfortable and very quiet rooms
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Tim

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
The staff were really friendly and only too happy to jelp
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Sandeep

2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

MASATAKA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Anne

1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Oliver

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Amanda

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Amelia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was perfect for our weekend stay. Really clean and great facilities and it was very quiet and peaceful. Location was fantastic.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Andrew van Zyl

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great room in a great location.
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Sophie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es war ein wundervoller Urlaub. Wie waren als Paar dort für 3 Tage und unser Englisch ist nicht das beste. Dank dem Personal Abi und Bianca die sich echt viel Zeit für uns genommen haben und zusammen mit meinem jetzigen Mann einen Heiratsantrag geplant haben und auch ein paar Sachen dafür besorgt haben muss ich sagen war dies eines der schönsten Kurzurlaube für uns ein sehr großes Dankeschön. Dank diesen beiden Personen wurde dieses ein ganz besonderer Urlaub. Wir werden aufjedenfall wiederkommen.
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Anne

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location. Clean comfortable well equipped rooms.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Ian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great weekend location. Although a lot of normal food outlets closed as City folk not working everything was close at Liverpool Street Station
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Fredrik

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Denim

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing hotel with such lovely and helpful staff will deffo go back their again
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Wei

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Vicki

4 nachten verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Humairaa

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Wim

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disgusting and uncomfortable
In my 35+ years of staying in hotels, I have never been as disgusted as when I saw the state of the throw pillows on the bed. They must have been thrown on the floor many times and never been washed. See the attached pictures, which are not even colour-accurate because my smart phone apparently can't take the picture properly. After going online and reading other reviews, I decided not to go downstairs to complain because it's obvious from those reviews it woulnd't make any difference. It means the hotel staff has simply given up on their guests and on any level of quality. Why hotels keep insisting on putting throw pillows on beds is beyond me. Why would you put something that is rarely washed and often ends up on the floor on clean white linnen, where people put their face on to sleep ? There is no function at all, it is not even esthetically more appealing than a bed with clean white linnen and pillows. Next to the disgusting state of the throw pillows, the mattress was without a doubt the firmest I've ever tried to sleep on... and failed miserably. According to my watch, I sleep for 3,5 hours in segments of 30 minutes. I checked out after 1 of 2 nights. I will absolutely never stay in a Clayton Hotel again.
Compare the colour of the lines top and bottom
This picture says enough...
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Martyna op 23 feb 2024
Dear Wim,We sincerely apologise for the disappointing experience you had during your recent stay at Clayton Hotel London Wall.Your feedback regarding the condition of the throw pillows and the firmness of the mattress is concerning, and we regret that we fell short of meeting your expectations. Please rest assured that we take your comments seriously, and we will address these issues with our housekeeping and maintenance teams to ensure that similar incidents do not occur in the future.We understand your frustration, and we truly value your feedback as it helps us to identify areas for improvement. If there is anything else you would like to share or if there is anything we can do to make amends for your experience, please don't hesitate to contact us directly.Once again, we apologise for the inconvenience you encountered, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a much-improved stay.Warm regards,Martyna Front Office Manager Clayton Hotel London Wall

10/10 – Uitstekend

JEHUN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Definitely recommended place to stay
It was a lovely night at this hotel, most of staffs were nice especially male manager. Good place to have a night after nice dinner and drinks in London
1 nacht verbleven in februari 2024