Geheel appartement

RentPlanet - przy Manufakturze

2.0-sterrenaccommodatie
Appartement in Lodz

Fotogalerie voor RentPlanet - przy Manufakturze

Appartement, balkon, uitzicht op de stad | Woonkamer
Appartement, balkon, uitzicht op de stad | Balkon
Appartement, balkon, uitzicht op de stad | Privékitchenette
Appartement, balkon, uitzicht op de stad | Woonkamer
Appartement, balkon, uitzicht op de stad | Een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi

Beoordelingen

4,0 op 10 –

Geheel appartement

Max. aantal: 434 m²

Populaire voorzieningen

  • Huisdiervriendelijk
  • Gratis wifi
  • Uitzicht op de stad

Voeg datums toe voor prijzen

Over deze accommodatie

Een plek voor jezelf

Je hebt het gehele appartement helemaal voor jezelf en deelt het alleen met je reisgezelschap.

RentPlanet - przy Manufakturze

Appartement in Lodz
Dit appartement biedt gratis wifi en een strijkplank/strijkijzer.
Elke kamer in dit appartement is voorzien van een strijkplank/strijkijzer. Gasten kunnen gratis gebruikmaken van wifi (snelheid: 25+ Mbps).

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in het appartement: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Huisdieren

  • Huisdiervriendelijk
  • Alleen katten en honden zijn welkom
  • Toeslag: PLN 250 per huisdier per verblijf
  • Voor assistentiedieren gelden geen toeslagen

Diensten en faciliteiten

  • Strijkijzer/strijkplank
  • Virtuele receptie

Veiligheidsvoorzieningen

  • Geen koolmonoxidemelder vermeld (De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.)
  • Geen rookmelder vermeld (de eigenaar heeft niet aangegeven of er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie)

Gelijkaardige accommodaties

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 16.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie heeft geen receptie.
Binnen de 24 uur voor aankomst ontvang je een e-mail met incheckinstructies en een toegangscode. Je hebt toegang tot de accommodatie via een privé-ingang.
Vul voor aankomst via een beveiligde link het online registratieformulier in
Je kunt hulp vragen aan een virtuele receptie
Het wordt aanbevolen om de mobiele app van de accommodatie, WhatsApp, te downloaden voor je incheckt

Toegang tot accommodatie

Toegangscode, privé-ingang

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je PLN 250 per huisdier, per verblijf
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Alleen honden en katten zijn toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor huisdieren: PLN 250 per huisdier, per verblijf
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Over deze buurt

Kaart
49 Drewnowska, Lódz, Województwo lódzkie, 91-002

In de buurt

  • Manufaktura - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Stedelijk Museum van Łódź - 7 min. wandelen - 0.7 km
  • Piotrkowskastraat - 12 min. wandelen - 1.0 km
  • Willa - 3 min. rijden - 2.0 km
  • EC1 Łódź - Stad van Cultuur - 4 min. rijden - 2.7 km

Lokaal vervoer

  • Łódź Warszawska Station - 6 min. rijden
  • Lodz (LCJ-Wladyslaw Reymont) - 23 min. rijden

Restaurants

  • ‪Rebernia - ‬4 min. wandelen
  • ‪Costa Coffee - ‬5 min. wandelen
  • ‪Whiskey In The Jar - ‬5 min. wandelen
  • ‪Starbucks - ‬4 min. wandelen
  • ‪The Mexican - ‬6 min. wandelen

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij RentPlanet - przy Manufakturze?

Ja, honden en katten zijn bij deze accommodatie welkom. Er geldt een toeslag van PLN 250 per huisdier, per verblijf. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Bij deze accommodatie zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij RentPlanet - przy Manufakturze inchecken?

Inchecken kan vanaf: 16.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij RentPlanet - przy Manufakturze uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat RentPlanet - przy Manufakturze?

Dit appartement ligt in Bałuty, op 10 minuten wandelen van Manufaktura, Stedelijk Museum van Łódź en Balucka Galerie. Ook Museum van de Strijd voor Onafhankelijkheid en Rozen Passage liggen op een kwartiertje wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over RentPlanet - przy Manufakturze

4,0

6,0

Netheid
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 1 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 1 beoordelingen

Beoordelingen

4/10 – Matig

Steen

Negatief: Comfort kamer

Never again. They should give full refund

Terrible company and terrible communication. I tried to get early check in and late check out, but they were not able to confirm anything in the very last moment. They dont care that guests are planning their time, the this company the customer is not imporant only thselves. On the day of arrival i received the code to the keybox on the door to the apartment, but the code to the main entrance arrived almost 2 hours after check in, I asked several times on the whatsapp channel - which is the only way to communicate with them, they didnt even answer…!!! Very bad! In the apartment there was no toilet paper, I asked where I could find it - again no answer… the next day they told that I should go buy it myself… very bad! There is a balcony, but no forniture there, so you can sit in the floor… bad! The tv in the bedroom was removed, and the tv in the living room had no channels, I asked to be guided how to find the channels… AGAIN no response… I have never experienced any worse communication than this, and I travel 120 days per year for the past 12 years. But this bad service beats anything, not even a cheap 2 star hotel in India is this bad… Sorry to say, but I hope that Expedia will take immediate action against this company, because it is really LOUSY service/communication
2 nachten verbleven in september 2025