Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor NoBo Hotel





Bij NoBo Hotel zijn er de volgende voorzieningen: een terras, een droogkuis/wasserijservice en een bar. Het plaatselijke restaurant SOTE serveert ontbijt, lunch, diner en lichte maaltijden. Je kunt er genieten van een kindermenu. Naast een businesscentrum, genieten gasten ook van gratis wifi in de kamer met een snelheid van 25+ Mbps.
Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Een bureau
Alle foto's voor Deluxe eenpersoonskamer laden

Deluxe eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer laden

Standaard eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

ul.Lisciasta 86 / al.Wlókniarzy, Lodz, Lodz, 91-357
Over deze accommodatie
NoBo Hotel
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer PLN 55–55 per persoon
- Betaald parkeren (openlucht): PLN 40 per dag
- Toeslag voor huisdieren: PLN 50 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor late check-in tussen 12.00 uur en 17.00 uur
- Toeslag voor babybed: PLN 35.0 per dag
- Toeslag voor extra bed: PLN 50.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
NoBo Hotel Lodz
NoBo Lodz
NoBo Hotel Lodz
NoBo Hotel Hotel
NoBo Hotel Hotel Lodz
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over NoBo Hotel
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Zakenreiziger
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michael
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Sergej
27 nov 2024
Sergej
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Bartlomiej
Reisde met familie
8 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bartlomiej
4 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
ENOC
14 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ENOC
2 nachten verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Monika
Zakenreiziger
26 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
polecam
Monika
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Per
Zakenreiziger
27 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Per
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Jacek
Zakenreiziger
4 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jacek
2 nachten verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Magdalena
15 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Magdalena
2 nachten verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Roger
Reisde met familie
29 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Roger
1 nacht verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
Monika
Zakenreiziger
24 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
polecam
Monika
1 nacht verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
Dominika
Zakenreiziger
16 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Znakomity
Dominika
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Malgorzata
Zakenreiziger
25 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Malgorzata
1 nacht verbleven in september 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Artur
Reisde met een groep, Zakenreiziger
17 sep 2020
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Artur
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
26 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dobry hotel w Łodzi
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Lukas
Reisde met een groep, Zakenreiziger
16 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lukas
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Monika
Zakenreiziger
3 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
polecam
Monika
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Artur
Zakenreiziger
30 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Warto!
Artur
3 nachten verbleven in juni 2020
4/10 – Matig
Jenkis
Zakenreiziger
21 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Jenkis
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Sebastian
13 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sebastian
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Antonio, Leon, Mex
Zakenreiziger
23 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Antonio
4 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Timo
4 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nights at NoBo hotel.
Timo
8 nachten verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
kristin
19 jul 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slightly overpriced
kristin
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Sergey
25 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sergey
1 nacht verbleven in juni 2019