ibis Lodz Centrum
Hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café in Lodz
Fotogalerie voor ibis Lodz Centrum





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 41
inclusief belastingen en toeslagen
16 nov - 17 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 tweepersoonsbed laden

Kamer, 1 tweepersoonsbed
8,0 van 10
Zeer goed
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis extra bedden
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis extra bedden
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Misschien vind je dit ook leuk

Novotel Lodz Centrum
Śródmieście
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 348 beoordelingen
De prijs is € 78
inclusief belastingen en toeslagen
16 nov - 17 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Al. Pilsudskiego 11, Lodz, Lodz, 90-368
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Novotel Lodz Centrum
Novotel Lodz Centrum
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 348 beoordelingen
De prijs is € 78
inclusief belastingen en toeslagen
16 nov - 17 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer PLN 34 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: PLN 25 per persoon (enkele reis)
- Kindertarief voor de luchthavenshuttle: PLN 25
- Betaald parkeren: PLN 70 per dag
- Toeslag voor huisdieren: PLN 50 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van ALLSAFE (Accor Hotels) hanteert.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
De foto's bij deze beschrijving geven een beeld van de standaard van deze hotelketen en zijn uitsluitend bedoeld ter illustratie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
ibis Centrum Hotel Lodz
ibis Lodz
ibis Lodz Centrum
ibis Lodz Centrum Hotel
ibis Lodz Centrum Lodz
ibis Lodz Centrum Hotel
ibis Lodz Centrum Hotel Lodz
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over ibis Lodz Centrum
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,6/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger, Reisde met partner
17 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
31 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima service
Peter
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
21 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Priscilla
17 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldige prijs/kwaliteit verhouding
Priscilla
3 nachten verbleven in augustus 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
29 aug 2013
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Mikel, Den Haag
10 mei 2011
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het ideale hotel in Łódź
Mikel
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
6 mei 2011
Negatief: Personeel en service
Informatiegebrek
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Daniele
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniele
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Richard
4 sep 2025
Richard
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
magdalena
Reisde met familie
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
magdalena
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jürgen
Reisde met familie
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jürgen
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Ewa
22 jul 2025
Ewa
6 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Julia Zdzislawa
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nöjd gäst.
Julia Zdzislawa
9 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
David
15 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
David
4 nachten verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Karoly
Reisde met partner, Reisde met familie
10 jul 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Karoly
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Anna
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anna
6 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Mick
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mick
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Sebastian
Zakenreiziger
27 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sebastian
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Alex
22 jun 2025
Alex
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Zbigniew
Reisde met een groep
14 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zbigniew
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
MITRI
3 jun 2025
MITRI
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Jessie Nancy Nkya
Reisde met familie
30 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessie Nancy Nkya
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Seppo
27 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Seppo
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Dongok
Zakenreiziger
25 mei 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dongok
5 nachten verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Marek
23 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Jako tako
Marek
1 nacht verbleven in mei 2025













