Hotel Boss
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Lodz
Fotogalerie voor Hotel Boss





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer laden

Standaard eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Een zetelbed
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Waterkoker
Kabelzenders
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Een koelkast
Plasmatelevisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

Novotel Lodz Centrum
Śródmieście
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 350 beoordelingen
De prijs is € 78
inclusief belastingen en toeslagen
7 dec - 8 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Tatrzanska 11, Lodz, Lodz, 93 - 370
Over deze accommodatie
Hotel Boss
Gelijkaardige accommodaties

Holiday Inn Lodz by IHG
Holiday Inn Lodz by IHG
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.2 van 10, Fantastisch, 215 beoordelingen
De prijs is € 71
inclusief belastingen en toeslagen
16 nov - 17 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer PLN 32 per persoon
- Toeslag voor huisdieren: PLN 20 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor extra bed: PLN 60 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Boss Lodz
Hotel Boss Lodz
Hotel Boss Lodz
Hotel Boss Hotel
Hotel Boss Hotel Lodz
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Boss
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
27 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2017
8/10 – Goed
Lars
Reisde met familie
28 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lars
6 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Hubert
21 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dobry hotel
Hubert
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Wojciech
Zakenreiziger
3 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wojciech
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Karolina
30 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Karolina
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Michal
27 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michal
3 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Agata
18 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Agata
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Larysa
11 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
очень понравилось!
Larysa
3 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Maciej
30 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maciej
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
sander
25 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Will stay again
sander
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Ryszard
3 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Mała łazienka
Ryszard
2 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Jan-Eric
27 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jan-Eric
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Arkadiusz
25 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Arkadiusz
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Krzysztof
14 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Krzysztof
2 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Marek
11 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marek
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabulous restaurant in the hotel
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Marek
5 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marek
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Maciej
21 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maciej
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Marek
21 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marek
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Keren
8 mei 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keren
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Izabela
7 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nocleg w korzystnej cenie
Izabela
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Aleksandra
21 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aleksandra
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
4 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2019








