Opslaan

Hotel Miramar

4.5-sterrenaccommodatie
Hotel met chique voorzieningen aan het strand

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn May 2024 en June 2024.
mei 2024
juni 2024

Fotogalerie voor Hotel Miramar

Tweepersoonskamer, uitzicht op zee | Uitzicht vanuit de kamer
Exterieur
Tweepersoonskamer, uitzicht op zee | Een kluis op de kamer, een bureau, geluiddichte muren, gratis wifi
Buiten dineren
Uitzicht vanuit accommodatie
Beoordelingen
7,8

Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaarOntbijt beschikbaarOntbijt beschikbaar
  • ZwembadZwembadZwembad
  • Gratis wifiGratis wifiGratis wifi
  • FitnessruimteFitnessruimteFitnessruimte
  • RestaurantRestaurantRestaurant
  • BarBarBar

Ontdek het gebied

Kaart
Passeig de Cinto Verdaguer, 6 , Lloret de Mar, 17310
  • Populaire locatieGran Casino Costa Brava9 min. wandelen
  • Populaire locatiePlaya Fenals15 min. wandelen
  • Populaire locatieWater World3 min. rijden
  • LuchthavenBarcelona (BCN-Internationale luchthaven Barcelona)84 min. rijden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Standaard tweepersoonskamer, voor 1 persoon

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
  • Max. aantal: 1
  • 2 twijfelaars of 1 queensize bed

Standaard driepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
  • 22 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Standaard tweepersoonskamer

7,1/10 Goed

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
  • 19 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 twijfelaars of 1 queensize bed

Tweepersoonskamer, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
  • 19 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 2 twijfelaars of 1 kingsize bed

Standaard driepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Gelijkaardige accommodaties

Over deze buurt

Lloret de Mar

Hotel Miramar bevindt zich in Centrum van Lloret, een wijk in Lloret de Mar, en ligt vlak bij het strand. Bezoek Water World, een populaire attractie, of trek de natuur in bij Strand van Lloret de Mar en Playa Fenals. Museo del Mar en Jardines de Santa Clotilde zijn ook een bezoek waard.

In de buurt

  • Parochiekerk van Sant Roma - 1 min. wandelen
  • Strand van Lloret de Mar - 3 min. wandelen
  • Gran Casino Costa Brava - 9 min. wandelen
  • Playa Fenals - 15 min. wandelen
  • Water World - 3 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Station Tordera - 13 min. rijden
  • Luchthaven Barcelona El Prat (BCN) - 84 min. rijden

Restaurants

  • Rosa Marles - 2 min. wandelen
  • Bar Parada - 2 min. wandelen
  • Cafe de la Vila, Lloret - 1 min. wandelen
  • Don Vito - 3 min. wandelen
  • Terraza Cafe Latino - 2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Miramar

Hotel met een luxe stijl in Centrum van Lloret
Hotel Miramar ligt in de buurt van Strand van Lloret de Mar en Playa Fenals en biedt een terras, een spelletjesruimte en een wasserij. Geniet van een sauna om tot rust te komen. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een bar en een fitnesscentrum.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Een buitenzwembad met ligstoelen en parasols bij het zwembad
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), hulp bij uitstappen/tickets en conciërgeservice
  • Een kluis bij de receptie, bagageopslagruimte en een 24-uurs receptie
  • Een lift
Kamervoorzieningen
De 54 kamers zijn inclusief leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Badkamers met bidets en bad/douchecombinaties
  • Ledtelevisies met satellietzenders
  • Koelkasten, bureaus en telefoons

Talen

Engels, Frans, Russisch, Spaans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar (EUR 9 per dag)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar: EUR 11 voor volwassenen en EUR 8 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Sauna
  • Spelletjesruimte
  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Spelletjesruimte
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Geen huishoudservice
  • Hulp met excursies en tickets

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad
  • Rechtstreekse toegang tot het strand
  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Koelkast
  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn babybedjes beschikbaar aan EUR 9.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 1.32 per persoon, per nacht, voor maximum 7 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 17 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 11 voor volwassenen en EUR 8 voor kinderen
  • Toeslag voor parking in de buurt: EUR 9 per dag
  • Toeslag voor babybed: EUR 9.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Registratienummer van de accommodatie HG-002242, HG-002242, HG-002242, HG-002242, HG-002242, HG-002242, HG-002242, HG-002242, HG-002242, HG-002242

Overige info

Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Miramar Hotel Lloret de Mar
Miramar Lloret de Mar
Hotel Miramar Lloret de Mar
Hotel Miramar Hotel
Hotel Miramar Lloret de Mar
Hotel Miramar Hotel Lloret de Mar

Veelgestelde vragen

Beschikt Hotel Miramar over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Miramar?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Hotel Miramar voor parkeren?

Bij dit hotel zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Hotel Miramar inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Miramar uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat Hotel Miramar?

Dit hotel in Centrum van Lloret biedt rechtstreeks toegang tot het strand en ligt vlak bij Parochiekerk van Sant Roma en Strand van Lloret de Mar. Ook Turo Rodo Iberian Settlement en Can Comadran liggen op 5 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Miramar

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 22 van 73 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 27 van 73 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 19 van 73 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 73 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 73 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Conny

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Standaardkamer is aan zijkant. Geen balkon en zwaar geluidsoverlast van klokken.

6/10 – Redelijk

Femke, Amsterdam

Perfect location hotel miramar
Very friendly staff. Hotel is a little bit old. No minibar. But...: a swimming pool on the roof!! Beautiful sea view out of the hotel room, palm trees.

10/10 – Uitstekend

Nicole

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel with beautiful views of the ocean and the promenade. Nice room and bathroom. Parking is off-site but within a 3 minute walk is a garage.
3 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was definitely not a 4-star hotel.
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un emplacement ideal, devant la plage, tout a coté des restaurants et des commerces de proximite
7 nachten verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Carlos

Positief: Netheid, personeel en service
Bruyant
Bruyant via les cloches de l’église qui sonnent tous les 1/4
2 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Gitte

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfekt
Perfekt belliggenhed fantastisk personale
5 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was the best hotel i had ever stayed! The location is perfect, the staff are soo friendly and our room had a beautiful view.
3 nachten verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
lloret de Mar als auch das Hotel wird fast ausschließlich von russischen Gästen besucht. Im Hotel wird in erst Linie russisch gesprochen. Man wird als Gast kaum gesehen. Frühstück ist spärlich. Kaum Auswahl und Tag täglich das gleiche. Schreckliches Rührei, widerlicher Pulverkaffe ect. Zum Abendessen wenig Auswahl und einfach nur schlecht. Die Krönung war, dass sich die Köche schon 15min vor Ende am Buffet bedienen und den Gästen dann das Essen wegessen. Nach mehr als 20 Jahren Urlaubsreisen habe ich sowas Unverschämtes noch nie erlebt. Insgesamt hat sich der Hotelbesitzer nicht viel Mühe gemacht, weder am Interieur, der Bedienung oder der Essensqualität.
3 nachten verbleven in mei 2019