B&B HOTEL Limoges (1)

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Limoges

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor B&B HOTEL Limoges (1)

Receptie
Voorkant van accommodatie
Dagelijks ontbijtbuffet (toeslag)
Twin kamer, niet-roken | Luxe beddengoed, individueel gedecoreerd, individueel gemeubileerd
Lobby

Beoordelingen

8,2 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Airconditioning
  • Schoonmaakservice
  • Huisdiervriendelijk
  • Parkeren inbegrepen
  • Ontbijt beschikbaar
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 54
inclusief belastingen en toeslagen
2 nov - 3 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Tweepersoonskamer, niet-roken

8,4 van 10
Zeer goed
(13 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Digitale zenders
  • 13 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Tweepersoonskamer, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken

8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Digitale zenders
  • 16 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Tweepersoonskamer, niet-roken

8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Digitale zenders
  • 13 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Twin kamer, niet-roken

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Digitale zenders
  • 13 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Vierpersoonskamer, niet-roken

7,6 van 10
Goed
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Digitale zenders
  • 16 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Z.I. Nord Bleue, 52 rue Frédéric Bastiat, Limoges, Haute-Vienne, 87280

In de buurt

  • Zénith de Limoges - 3 min. rijden - 3.8 km
  • Parc des Expositions de Limoges - 4 min. rijden - 4.4 km
  • Gare de Limoges - 7 min. rijden - 7.8 km
  • Limoges-kathedraal - 9 min. rijden - 8.8 km
  • Universiteit van Limoges - 11 min. rijden - 9.8 km

Lokaal vervoer

  • Station Nieul - 11 min. rijden
  • Limoges (LIG-Internationale luchthaven Limoges) - 16 min. rijden

Restaurants

  • ‪Memphis - ‬13 min. wandelen
  • ‪Jean Burger - ‬5 min. rijden
  • ‪McDonald's - ‬20 min. wandelen
  • ‪Leon De Bruxelles - ‬8 min. wandelen
  • ‪La Cervoiserie - ‬4 min. rijden

Over deze accommodatie

B&B HOTEL Limoges (1)

Hoogtepunten van de accommodatie
B&B HOTEL Limoges (1) heeft alles wat je nodig hebt. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), snelle incheckservice en een automaat
  • Rookvrije accommodatie
  • Beoordelingen van gasten zijn vol lof over de uitstekende staat van de accommodatie
Kamervoorzieningen
De 70 kamers zijn individueel gemeubileerd en hebben leuke voordelen zoals luxe beddengoed en airconditioning, naast faciliteiten zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met douches
  • Flatscreentelevisies met digitale zenders
  • Dagelijkse schoonmaak en bureaus

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.00 uur op werkdagen en van 07.30 uur tot 10.30 uur in het weekend: EUR 9,50 tot 10,90 voor volwassenen en EUR 4,50 tot 4,50 voor kinderen

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers

Voorzieningen

  • Automaat

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • 2 rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Bovenste verdiepingen alleen te bereiken via trap
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met digitale zenders

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De receptie is van maandag t/m donderdag geopend tussen 06.30 uur en 11.00 uur, en van maandag t/m donderdag tussen 17.00 uur en 21.00 uur.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je EUR 6 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Beperkingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 0.99 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 9.5–10.9 voor volwassenen en EUR 4.5–4.5 voor kinderen
  • Toeslag voor huisdieren: EUR 6 per huisdier, per nacht
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.

Nationale beoordeling

ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.

Accommodatie ook bekend onder de naam

B&B Hôtel LIMOGES 1
B&B Hôtel 1
B B Hotel Limoges 1
B B Hôtel LIMOGES (1)
B B HOTEL Limoges (1)
B&B HOTEL Limoges (1) Hotel
B&B HOTEL Limoges (1) Limoges
B&B HOTEL Limoges (1) Hotel Limoges

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij B&B HOTEL Limoges (1)?

Ja, huisdieren zijn bij deze accommodatie welkom. Er geldt een toeslag van EUR 6 per huisdier, per nacht. Hulpdieren betalen geen toeslag. Er kunnen beperkingen van toepassing zijn. Contacteer de accommodatie voor meer details.

Hoeveel kost een verblijf bij B&B HOTEL Limoges (1)?

Vandaag, 1 nov. 2025, kost een verblijf bij B&B HOTEL Limoges (1) van één nacht voor twee volwassenen op 2 nov. 2025 min. € 52,00, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent B&B HOTEL Limoges (1) voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij B&B HOTEL Limoges (1) inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij B&B HOTEL Limoges (1) uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat B&B HOTEL Limoges (1)?

Dit hotel in Limoges ligt en op 5 km afstand van ESTER Technopole, Zénith de Limoges en L'Aquapolis. Parc des Expositions de Limoges ligt op 4,9 km.

Beoordelingen over B&B HOTEL Limoges (1)

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 154 van 433 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 188 van 433 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 62 van 433 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 18 van 433 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 433 beoordelingen

8,6/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Valari

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima als tussenstop
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Rolande

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon accueil
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Annemieke

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Koen

Reisde met familie
Zeer basic hotel. Ideaal om te overnachten op doorreis. Nadeel, douchebak liep over waardoor badkamertje onder water kwam te staan
1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
It was there, ok but not special. The room is very small. Nothing to store.
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Prima hotel

Prima hotel voor een overnachting tijdens doorreis.
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Nette kamers

Kamer was perfect voor ons gezin op doorreis naar de vakantie bestemming. Kamer was compleet en netjes

8/10 – Goed

Bernadette

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

alves

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

STEPHANIE

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

Frederic

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Salle de bain moisissures, peintures délabrées des portes et couloirs salle de bains à refaire intégralement de toute urgence
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Fabrice

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chambre propre et lit confortable.
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

diana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Cecile

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Sophie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Pratique

Pratique pour une étape sur la route des vacances. En bordure d’autoroute, restaurations ( avec 10% de reduc) à proximité.
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Lydie

2 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Maja

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Aurélien

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Laurent

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Ceccarelli

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Gérard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel conforme aux b&b de cette génération. Personnel accueillant et très serviable.
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Raquel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Silencioso, cómodo y con restaurantes cerca.
1 nacht verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Ingrid

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
À peine convenable. Il ne faut pas venir pour la sympathie du personnel
3 nachten verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Damien

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bonjour,Je me permets de vous écrire pour partager notre expérience lors de notre séjour dans votre hôtel Betb Limoges 1 ce samdi 7 juin, où ma femme, nos deux enfants et moi-même avons passé une nuit. Nous avons effectué notre réservation via Hotels.com.Nous avons malheureusement rencontré deux problèmes majeurs qui ont considérablement affecté notre séjour :1. Problème de réservation :À notre arrivée, nous n'avons pu trouver notre réservation sur votre borne à l'entrée. Nous avons essayé environ 30 minutes ,nous sommes restés coincé à l'extérieur avec nos enfants, ce qui était très inconfortable pour nous tous. Ce n'est qu'après avoir pu enfin parlé à une personne à l'interphone que quelqu'un a pu nous répondre et nous indiquer que les réservations effectuées sur Hotels.com ne fonctionnaient pas sur votre borne . Il est important de noter qu'à aucun moment nous n'avons été informés de cette situation, ce qui aurait pu nous éviter une attente si longue. 2.Problème d'alarme incendie : Le matin à 7h40, l'alarme incendie s'est déclenchée et a retenti pendant de longues minutes. Cet incident a non seulement réveillé nos enfants de manière brutale, mais a également créé un climat de stress et de peur pour eux. Une telle expérience est inacceptable, surtout dans un cadre familial.Au vu de ces deux incidents, je pense qu'il serait juste et professionnel de votre part de procéder à un remboursement pour cette nuit, qui a été particulièrement désagréable. Nous espérons que vous compr
1 nacht verbleven in juni 2025