B&B Hotel Limoges 3
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Limoges
Fotogalerie voor B&B Hotel Limoges 3





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 68
inclusief belastingen en toeslagen
21 dec - 22 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken laden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, toegankelijk voor rolstoelgebruikers, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, toegankelijk voor rolstoelgebruikers, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Een privébadkamer
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

26 rue Fréderic Bastiat, Parc d'activités Nord Bleue, Limoges, Haute-Vienne, 87280
Over deze accommodatie
B&B Hotel Limoges 3
Gelijkaardige accommodaties

B&B HOTEL Limoges (1)
B&B HOTEL Limoges (1)
- Huisdiervriendelijk
- Parking inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
8.2 van 10, Zeer goed, 439 beoordelingen
De prijs is € 52
inclusief belastingen en toeslagen
28 dec - 29 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.32 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 13.90–14.90 voor volwassenen en EUR 4.50–4.50 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 6 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie gebruikt naast zonne-energie ook een recyclagesysteem voor grijs water en milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van ALLSAFE (Accor Hotels) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De foto's bij deze beschrijving geven een beeld van de standaard van deze hotelketen en zijn uitsluitend bedoeld ter illustratie.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
ibis Limoges
ibis Limoges Nord
ibis Nord Hotel Limoges
ibis Limoges Nord Hotel
ibis Limoges Nord
B B Hotel Limoges 3
B&B Hotel Limoges 3 Hotel
B&B Hotel Limoges 3 Limoges
B&B Hotel Limoges 3 Hotel Limoges
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over B&B Hotel Limoges 3
8,4
Zeer goed
8,6
Netheid
7,2
Locatie
8,6
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
8,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
17 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ibis Limoges
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Gernick
Zakenreiziger
18 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gernick
1 nacht verbleven in november 2020
10/10 – Uitstekend
Hans
21 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hans
1 nacht verbleven in juni 2020
10/10 – Uitstekend
Rosalinda
6 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rosalinda
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Ardjoen
25 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ardjoen
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
13 mei 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
13 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Andre
10 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Goed hotel voor overnachting op weg naar Spanje.
Andre
1 nacht verbleven in februari 2018
10/10 – Uitstekend
Raymond
Zakenreiziger
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Raymond
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Michel
Zakenreiziger
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michel
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Ka man Joan
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Une nuit paisible
Ka man Joan
1 nacht verbleven in september 2025
4/10 – Matig
sebastien
11 sep 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Plus jamais




sebastien
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
William
7 sep 2025
William
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
ALEXIS
6 sep 2025
ALEXIS
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
CEDRIC
Zakenreiziger
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CEDRIC
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Good overnight stay
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Kirsten
26 aug 2025
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Spiseområde beskidt
Kirsten
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Christian
Reisde met familie
20 aug 2025
Christian
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
jorg
Reisde met familie
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jorg
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Julie
Reisde met familie
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Julie
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Rodrigo
Reisde met familie
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Bien equipado y cómod.
Rodrigo
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Martine
Reisde met familie
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Martine
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Thibault
Zakenreiziger
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thibault
1 nacht verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Melanie
Reisde met familie
29 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Melanie
1 nacht verbleven in juli 2025








