Sogecoa Golden Peacock Hotel
Hotel voor nudisten met 2 restaurants en een volledig uitgeruste spa
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Sogecoa Golden Peacock Hotel





Beoordelingen
6,6 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een ligbad
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe kamer (Queen) laden

Deluxe kamer (Queen)
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een ligbad
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Plot No 13/97, Area 13, Lilongwe
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Sunbird Capital Hotel
Sunbird Capital Hotel
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
7.8 van 10, Goed, 125 beoordelingen
De prijs is € 135
inclusief belastingen en toeslagen
1 aug - 2 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Feesten en evenementen ter plaatse zijn toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie CR/HT/A/134/2024/0528
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie is kleding optioneel.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Kinderen jonger dan 10 jaar worden zonder toezicht van volwassenen niet tot de spa toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Sogecoa Golden Peacock Hotel Lilongwe
Sogecoa Golden Peacock Lilongwe
Sogecoa Golden Peacock
Sogecoa Golden Peacock
Sogecoa Golden Peacock Hotel Hotel
Sogecoa Golden Peacock Hotel Lilongwe
Sogecoa Golden Peacock Hotel Hotel Lilongwe
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Sogecoa Golden Peacock Hotel
Beoordelingen
6,6
7,6/10
Netheid
7,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
4,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
7 jun 2016
Positief: Personeel en service, comfort kamer
10/10 – Uitstekend
N A
2 jun 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
N A
10/10 – Uitstekend
MAPOPA
16 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MAPOPA
2 nachten verbleven in januari 2021
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
29 okt 2021
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Kasim
Zakenreiziger
17 jul 2021
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kasim
3 nachten verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
25 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
Kilemi, Nairobi
Zakenreiziger
5 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kilemi
4 nachten verbleven in november 2020
10/10 – Uitstekend
Vivian
26 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vivian
5 nachten verbleven in november 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
1 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Rob
Zakenreiziger
5 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It’s all about the pool
Rob
9 nachten verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Jordan, Blantyre
Zakenreiziger
12 feb 2020
Positief: Netheid, voorzieningen
Jordan
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
ANIL
Zakenreiziger
25 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ANIL
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Huw
3 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Huw
1 nacht verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Armando
3 sep 2019
Negatief: Netheid
Higiene quarto/hotel.
Armando
6 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
26 mei 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
19 mei 2019
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in mei 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
28 apr 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Liz, Gaborone
Zakenreiziger
24 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liz
6 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 dec 2018
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
9 dec 2018
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
12 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Joseph
1 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Joseph
2 nachten verbleven in november 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Evan
30 nov 2018
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I will never stay here again.
Evan
4 nachten verbleven in november 2018
6/10 – Redelijk
Shinichi
31 okt 2018
静かなホテル
Shinichi
5 nachten verbleven in oktober 2018
6/10 – Redelijk
Shinichi
27 okt 2018
静かなホテル
Shinichi
3 nachten verbleven in oktober 2018