Hotel Dragon ligt in het stadscentrum en in de bergen in Leh. Bezoek lokale bezienswaardigheden Leh Royal Palace en Shey-paleis. Verder kun je bij Khardung La ook genieten van de prachtige natuur die dit gebied te bieden heeft.
Een gratis ontbijtbuffet, shoppen ter plaatse en een koffiebar/café verwelkomen je bij Hotel Dragon. Bij Taste of Dragon, het restaurant ter plaatse, kun je terecht voor internationale gerechten. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een tuin en een droogkuis/wasserijservice.
Er zijn ook voordelen, zoals:
Gratis parkeerplaatsen
Conciërgeservice, een kluis bij de receptie en hulp bij uitstappen/tickets
Een lift
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hotel Dragon bieden leuke bijkomstigheden zoals 24-uurs roomservice, naast voorzieningen zoals gratis wifi en minibars.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
Televisies met kabelzenders
Talen
Engels, Hindi
Accommodatie-voorzieningen
Internet
Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Gratis zelf parkeren ter plaatse
Eten en drinken
Gratis ontbijtbuffet
Een koffiebar/café
Een restaurant
Restaurants ter plaatse
Taste of Dragon
The Coffee Shop
Dingen om te doen
Winkelen
Voorzieningen
Kluisje bij het onthaal
Receptie met beperkte openingsuren
Gastendiensten
Conciërgeservices
Droogkuis-/wasserijservice
Geen huishoudservice
Hulp met excursies en tickets
Zakelijke diensten
Conferentiecentrum
Buiten
In de bergen
Tuin
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Lift
Kamervoorzieningen
Badkamer
Douche
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Handdoeken
Privébadkamer
Entertainment
Tv met kabelzenders
Eten en drinken
24-uurs roomservice
Koffiezetapparaat/waterkoker
Minibar
Beleid
Inchecken
Inchecken kan vanaf: 08.00 uur; inchecken kan tot: 08.30 uur
Uitchecken
Uitchecken voor 08.00 uur
Speciale incheckinstructies
Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven. Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
Contacteer de accommodatie voor meer informatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie bevindt zich op grote hoogte. Je wordt daarom geadviseerd een dokter te raadplegen over het gebruik van Diamox, een medicijn tegen hoogteziekte. Deze medicatie kun je 2 dagen voor aankomst innemen. Omdat Diamox niet geschikt is voor kinderen jonger dan 6 jaar, is het niet aan te raden deze accommodatie met kinderen te bezoeken.
Deze accommodatie bevindt zich op grote hoogte. Je wordt daarom geadviseerd een dokter te raadplegen over het gebruik van Diamox, een medicijn tegen hoogteziekte. Deze medicatie kun je 2 dagen voor aankomst innemen. Omdat Diamox niet geschikt is voor kinderen jonger dan 6 jaar, is het niet aan te raden deze accommodatie met kinderen te bezoeken.
Huisdieren
Geen huisdieren toegelaten
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Algemene info
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Dragon Leh
Hotel Dragon
Hotel Dragon Leh
Dragon Hotel Leh
Hotel Dragon Ladakh Leh
Hotel Dragon Leh
Hotel Dragon Hotel
Hotel Dragon Hotel Leh
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Hotel Dragon?
Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.
Hoeveel berekent Hotel Dragon voor parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Hoe laat kan ik bij Hotel Dragon inchecken?
Inchecken kan vanaf: 08.00 uur; inchecken kan tot: 08.30 uur.
Tot hoe laat kan ik bij Hotel Dragon uitchecken?
Je dient om uiterlijk 08.00 uur uit te checken.
Waar staat Hotel Dragon?
Dit hotel ligt in het centrum van Leh, op 5 minuten wandelen van Monastery Circuit en Main Bazaar. Ook Chowkhang Gompa en Jama Masjid - Leh liggen op 10 minuten wandelen.
Beoordelingen over Hotel Dragon
Beoordelingen
6,8
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 8 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
1
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 8 beoordelingen" "
8 - Goed
3
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 8 beoordelingen" "
6 - Redelijk
3
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 8 beoordelingen" "
4 - Matig
0
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 8 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
1
6,6/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
6,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 aug 2015
Ok on a remote location
The hotel is ok for being at such a remote place. Rooms don't get cleaned and beds made on daily basis. Food is very limites on the restaurant.
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Tim, san Francisco
17 jun 2015
Not the GRAND Dragon, but a nice alternative
This is not Hotel Grand Dragon. Hotel Dragon is a different property run by the same company. If you are trying to book Hotel Grand Dragon, you have to book directly with the hotel. Hotel Dragon is a smaller, more basic hotel, which is still a resonalble hotel, but not as nice as the Grand Dragon a few blocks away.
Tim
8/10 – Goed
Sally, New Zealand
23 aug 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel with friendly and accommodating staff
Nice, new and clean hotel with friendly, accommodating and hard working staff. Tea and cookies on arrival was a nice touch. Nice clean white linen on beds and additional pillows provided on request. Great views from balconies and outside sitting areas.
Sally
10/10 – Uitstekend
Caro, Miami
2 jun 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly and helpful staff.
Felt safe and like at home. Staff was very kind and helpful. Hotel is well located. It was clean and well kept. Amar at the front desk was very peofessional and helpful.
Caro
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
25 sep 2013
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Central and convenient, but not really comfort
The staff is very efficient.
The location central to downtown.
The (deluxe) room small. Barely enough room to walk around the beds.
The bed REALLY hard... woke up sore each day.
If they put you on the third floor, expect to pant your way up (altitutde).
They don't do a great job cleaning every day.
Sometimes you have to ask for shampoo and soap.
You get TV but at least mine only had news channels.
The restarant not great, but walking distance to many other options.
Not a bad place, but certainly not a great one either.
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Sharon, Williams Lake, BC, Canada
25 jul 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location and staff
Great location and friendly, helpful staff make the Dragon Hotel a great choice for your time in Leh. The staff helped to arrange tours with a driver to sights around Leh and had great suggestions. The food was also good at the hotel and service was excellent. Just minutes to the main market area in town you can't get a better location at a good price. Leh is a beautiful town and we enjoyed our stay very much!
Sharon
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
12 jul 2013
Positief: Personeel en service
close to market
good restaurant and food choices, had to ask to have room cleaned, noisy location with vehicle traffic and horns honking, dogs barking loudly all night
Geverifieerde reiziger
2/10 – Ontzettend slecht
Kalyan, Hyderabad
27 mei 2013
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pathetic care
It was pathetic. They changed the hotel where the services are very bad,