Yadoya Nishijinso
Ryokan met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Kyoto Imperial Palace
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Yadoya Nishijinso





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 174
28 jul - 29 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, for 1 Guest) laden

Traditionele kamer (Japanese Style, for 1 Guest)
7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een ligbad
Een apart bad en aparte douche
Een strijkplank/strijkijzer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, for 4 Guests) laden

Traditionele kamer (Japanese Style, for 4 Guests)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een ligbad
Een apart bad en aparte douche
Een strijkplank/strijkijzer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, for 2 Guests) laden

Traditionele kamer (Japanese Style, for 2 Guests)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een ligbad
Een apart bad en aparte douche
Een strijkplank/strijkijzer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een ligbad
Een apart bad en aparte douche
Een strijkplank/strijkijzer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, for 3 Guests) laden

Traditionele kamer (Japanese Style, for 3 Guests)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een ligbad
Een apart bad en aparte douche
Een strijkplank/strijkijzer
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

458 Nishimachi, Motoseiganji-dori, Kamigyo-ku, Kyoto, Kyoto, 602-0956
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Kadensho, Arashiyama Onsen, Kyoto - Kyoritsu Resort
Kadensho, Arashiyama Onsen, Kyoto - Kyoritsu Resort
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 328 beoordelingen
De prijs is € 197
24 jul - 25 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor Japans ontbijt: ongeveer JPY 2200 voor volwassenen en JPY 2200 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder en een beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er worden alleen vaste maaltijden in de kamer geserveerd (er is geen menu of openbare dinergelegenheid beschikbaar).
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Yadoya Nishijinso Inn
Yadoya Inn
Yadoya Nishijinso Kyoto
Yadoya Nishijinso Ryokan
Yadoya Nishijinso Ryokan Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Yadoya Nishijinso
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
8,8/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
18 mei 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
guillaume
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Expérience a conseiller
guillaume
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Roger
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roger
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Cato
3 jan 2025
Cato
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Katelyn
30 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Katelyn
3 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Quinn
24 okt 2024
Quinn
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Caleb
24 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
From USA
Caleb
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Linda
Reisde met een groep
18 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Linda
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
20 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Mohamed Riadh
16 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mohamed Riadh
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
max
10 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
max
10/10 – Uitstekend
Maria
6 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria
3 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
28 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
vibeke
Reisde met familie
24 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
vibeke
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met familie
21 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
David
6 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Josh
15 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Josh
2 nachten verbleven in oktober 2023
4/10 – Matig
Yu Peng
Reisde met partner
18 apr 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yu Peng
3 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
MINSEOK
Reisde met een groep, Zakenreiziger
30 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MINSEOK
1 nacht verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
マサハル
6 nov 2022
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
マサハル
1 nacht verbleven in november 2022
6/10 – Redelijk
Lionel
24 okt 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lionel
2 nachten verbleven in oktober 2022
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 aug 2020
Positief: Netheid
期待はずれでした
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
29 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 mei 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Jérôme
20 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jérôme
3 nachten verbleven in augustus 2017