Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Ryokan Kohro





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken (10 Tatami, Shower booth & Toilet) laden

Traditionele kamer, niet-roken (10 Tatami, Shower booth & Toilet)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verwarming met klimaatregeling
Aparte slaapkamer
Een donsdeken
Een haardroger
Alle foto's voor Eenvoudige kamer, niet-roken, privébadkamer (Japanese-style 8 Tatami) laden

Eenvoudige kamer, niet-roken, privébadkamer (Japanese-style 8 Tatami)
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verwarming met klimaatregeling
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 701 beoordelingen
De prijs is € 42
31 aug - 1 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Rokkaku kita higashi kado, Sakaimachi St., Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8118
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer JPY 3300 per persoon
- Toeslag voor parking in de buurt: JPY 2000 per dag (op 30 meter afstand)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er worden alleen vaste maaltijden in de kamer geserveerd (er is geen menu of openbare dinergelegenheid beschikbaar).
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kohro
Kohro Kyoto
Kohro Ryokan
Ryokan Kohro
Ryokan Kohro Kyoto
Ryokan Kohro Hotel Kyoto
Ryokan Kohro Kyoto
Ryokan Kohro Ryokan
Ryokan Kohro Ryokan Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Ryokan Kohro
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
William
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
William
6 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Alessandromariorosario
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
23 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alessandromariorosario
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Sue
Reisde met partner
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sue
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
brian
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
brian
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Thomas Berge Pedersen
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thomas Berge Pedersen
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Esteban
Reisde met familie
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Esteban
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
MARIA D.
11 mrt 2025
MARIA D.
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Marcus
Reisde met familie
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marcus
4 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
7 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Shi Hui
Reisde met familie en kleine kinderen
11 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shi Hui
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Hilary
Reisde met familie
26 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
great ryokan with soul and cedar onsen
Hilary
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Myung su
13 nov 2024
Myung su
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Caroline
14 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente!
Caroline
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Katie
12 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing ryokan stay
Katie
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Janet
26 aug 2024
Janet
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Otilia
14 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Otilia
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
WOOHYEON
Reisde met familie
2 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommend




WOOHYEON
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
WOOHYEON
Reisde met familie
2 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommend




WOOHYEON
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
WOOHYEON
Reisde met familie
2 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommend


WOOHYEON
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Une expérience à ne pas rater
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2024
4/10 – Matig
Amy
Reisde met familie
19 apr 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Amy
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
EJ
18 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfectly Authentic Traditional Ryokan Experience
EJ
1 nacht verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Khaled
10 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Khaled
3 nachten verbleven in april 2024