Ryokan Kohro

3.5-sterrenaccommodatie
Ryokan met een restaurant, op wandelafstand van Markt van Nishiki

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Ryokan Kohro

Traditionele kamer, niet-roken (10 Tatami, Shower booth & Toilet) | 1 slaapkamer, een kluis op de kamer, individueel gedecoreerd
Video van accommodatie
Restaurant
Exterieur
Lobby

Beoordelingen

8,6 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
  • Restaurant
  • Zakelijke services

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Traditionele kamer, niet-roken (10 Tatami, Shower booth & Toilet)

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verwarming met klimaatregeling
Aparte slaapkamer
Een donsdeken
Een haardroger
  • 18 m²
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoons futons

Eenvoudige kamer, niet-roken, privébadkamer (Japanese-style 8 Tatami)

9,8 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verwarming met klimaatregeling
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
  • 18 m²
  • Max. aantal: 5
  • 5 eenpersoons futons

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Rokkaku kita higashi kado, Sakaimachi St., Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8118

In de buurt

  • Markt van Nishiki - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Kawaramachi-straat - 7 min. wandelen - 0.6 km
  • Nijō-kasteel - 20 min. wandelen - 1.7 km
  • Kyototoren - 4 min. rijden - 2.4 km
  • Kiyomizu Temple - 5 min. rijden - 2.6 km

Lokaal vervoer

  • Metrostation Karasuma Oike - 8 min. wandelen
  • Station Karasuma - 10 min. wandelen
  • Osaka (KIX-Internationale luchthaven Kansai) - 95 min. rijden

Restaurants

  • ‪イノダコーヒ 本店 - ‬1 min. wandelen
  • ‪すがり - ‬1 min. wandelen
  • ‪イノダコーヒ 三条支店 - ‬1 min. wandelen
  • ‪むらじ - ‬1 min. wandelen
  • ‪Common Well - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Ryokan Kohro

Ryokan vlak bij Markt van Nishiki
Ryokan Kohro bevindt zich dicht bij Kawaramachi-straat en Nijō-kasteel en biedt een openbaar binnenbad (geen mineraalbron) en een restaurant. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Een uitgebreid ontbijt (toeslag), een receptieruimte en bagageopslagruimte
  • Een kluis bij de receptie, karaoke en een computerstation
  • Rookvrije accommodatie, een lift en meertalig personeel
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel ingericht en hebben leuke voordelen zoals airconditioning, naast faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Badkamers met toiletten met elektronische bidets en badkuipen of douches
  • (kleer)kasten, koelkasten en waterkokers

Talen

Engels, Japans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar (JPY 2.000 per dag); kortingen beschikbaar
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks uitgebreid ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 09.00 uur: JPY 3.300 per persoon
  • Een restaurant
  • Kaiseki-maaltijd
  • Theeservice

Dingen om te doen

  • Karaoke
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Kluisje bij het onthaal
  • Receptie met beperkte openingsuren

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Computerstation

Spa

  • Afzonderlijke ruimtes voor mannen en vrouwen in het openbare badhuis
  • Het openbare badhuis is geopend van 16.00 uur tot middernacht
  • Massages in de kamer
  • Openbaar binnenbad (geen mineralen)
  • Yukata (Japanse zomerkimono)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Aangepast bad
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Handgreep in de badkuip
  • Handgreep naast het toilet
  • Hendels als deurklinken
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Lift
  • Notificatie voor deurbel en telefoon
  • Rolstoelen ter plaatse

Meer

  • 6 etages
  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toilet met elektronisch bidet
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Lcd-tv van 20 inch

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Maaltijden alleen beschikbaar in de kamer

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Individueel ingericht
  • Kluisje
  • Tatamivloer (geweven matten)
  • Telefoon
  • Tokonoma (alkoof)

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 19.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 07.00 uur tot 22.00 uur.
Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer JPY 3300 per persoon
  • Toeslag voor parking in de buurt: JPY 2000 per dag (op 30 meter afstand)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
Er worden alleen vaste maaltijden in de kamer geserveerd (er is geen menu of openbare dinergelegenheid beschikbaar).
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken

Accommodatie ook bekend onder de naam

Kohro
Kohro Kyoto
Kohro Ryokan
Ryokan Kohro
Ryokan Kohro Kyoto
Ryokan Kohro Hotel Kyoto
Ryokan Kohro Kyoto
Ryokan Kohro Ryokan
Ryokan Kohro Ryokan Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Ryokan Kohro?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Ryokan Kohro voor parkeren?

De parkeermogelijkheden zijn beperkt.

Hoe laat kan ik bij Ryokan Kohro inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 19.00 uur. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij Ryokan Kohro uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat Ryokan Kohro?

Deze ryokan ligt in Binnenstad Kyoto, op 10 minuten wandelen van Markt van Nishiki en Kawaramachi-straat. Ook Nijō-kasteel en Kyototoren liggen op 3 km afstand. Metrostation Karasuma Oike ligt op 8 minuten wandelen en naar Metrostation Shiyakusho-mae is het 11 minuten wandelen.

Beoordelingen over Ryokan Kohro

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 157 van 327 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 115 van 327 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 40 van 327 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 327 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 327 beoordelingen

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Eva

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love the spread of in room breakfast , it was delicious and beautifully presented Bed not as comfortable, but we were the one who opted for traditional Japanese style bed Got a room w private bath , but it’s really small Have to praise all the hotel Ryokan staffs for being efficient and accommodative on our request , and in mourning for breakfast , they are extremely prompt Location was great, walkable to close by attractions
3 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

William

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best service I’ve had in any hotel; fantastic experience
6 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Alessandromariorosario

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice and cozy,in line with jap traditions Will repeat for sure!!
2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Sue

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A unique chance to experience a traditional Japanese stay, futons were surprisingly comfortable and the staff couldn’t have been more welcoming.
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

brian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great cultural experience. Walking distance to shopping, dining, property was amazing!!
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Thomas Berge Pedersen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Esteban

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay if you like Tatamis!
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

MARIA D.

2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Marcus

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great ryokan.
4 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Shi Hui

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were great, lots of shopping and eating nearby. Facilities are a little old, but clean and very comfortable.
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Hilary

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

great ryokan with soul and cedar onsen

We loved the Ryokan Kohro! From the moment we arrived the staff was warm and welcoming, our room very comfortable, and the set Japanese breakfast each morning was delicious…the best part was the cedar bath/onsen which we used each night. We will definitely be back!
3 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Myung su

1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Caroline

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excelente!

Incrível! Todos muito simpáticos e tentam ao máximo te agradar. Tudo é muito tradicional mas nada é velho, tudo novo e muito bem cuidado! Muito bom, experiência incrível de um local tradicional japonês.
1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Katie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Amazing ryokan stay

Amazing ryokan stay in the heart of Kyoto; there’s a public bath you can try which is traditional and fun way to shower / bathe. When you check in they pour you tea and give you traditional sweet; they then go through breakfast times; breakfast in the room is amazing and must try. The set up of the beds was also done seamlessly and everyone was super courteous and polite - thank you for a great stay!
1 nacht verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

Janet

A bit out of the way. Property was a bit run down. Staff was super nice though.
1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Otilia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff went above and beyond to make sure our needs were met. Definitely recommend!!!!!
3 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

WOOHYEON

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Recommend

Good location, Clean room. Nishiki market and Kyoto culture museum is very near. Inoda coffee is more than that.
2 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

WOOHYEON

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Recommend

Good location, Clean room, Gentle and kind people. Nishiki market and Kyoto culture museum is very near. Inoda coffee is more than that.
2 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

WOOHYEON

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Recommend

Good location, Clean room, Gentle and kind people.
2 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Une expérience à ne pas rater

Une expérience à ne pas rater! Dormir dans un Ryokan est un incontournable. Si vous avez la possibilité d'ajouter aussi le diner traditionnel c'est encore mieux. Le personnel est aux petits soins, très gentil et professionnel. Seul bémol est l'insonorisation avec l'éxterieur sinon pour le reste tout à été parfait. Une magnifique expérience
1 nacht verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Amy

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
I feel sad giving this property 2 stars because the staff was SO nice and the property is in a good location. The main problem was the unbearable smell coming from the bathroom. It smelled so bad like raw sewerage that we couldn't even sleep even with the toilet cover closed and the bathroom door closed and the door to the sleeping area closed. It was that bad. I told staff about it twice and they just came up and sniffed around and shrugged their shoulders. The sleeping mats were terribly uncomfortable (that was expected) but the pillows were unbearably uncomfortable. They also only don't give you freshly washed blankets they just cover them with a fitted sheet which felt so gross if god forbid you ended up moving around and wake up with your face in the uncovered part (if only wraps around half of it). Cool experience but it just wasn't for me.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

EJ

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Perfectly Authentic Traditional Ryokan Experience

NOTE: This is an authentic ryokan with a full ryokan experience. If you are not looking for the full traditional experience, this might be less of an ideal option for you. If you want that experience, you will be handsomely rewarded. Have your google translate ready, because not all staff speak English, but that's about the only possible negative. The room was gorgeous, the location is perfect, near Nishiki market and surrounded by shops and restaurants. Get the breakfast option, as it's a cherry on top. We will be returning to Kyoto in the future, and we will most definitely look to book another stay here.
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Khaled

Positief: Netheid, personeel en service
Room was a bit small but service excellent
3 nachten verbleven in april 2024