Fotogalerie voor Rinn Gion Kenninji





Beoordelingen
9,2 op 10 ā
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Traditionele driepersoonskamer (Japanese Style) laden

Traditionele driepersoonskamer (Japanese Style)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer laden

Economy tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Economy Twin kamer laden

Economy Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Japanese Triple Room laden

Japanese Triple Room
Alle foto's voor Superior Twin Room laden

Superior Twin Room
Alle foto's voor Economy Double Room laden

Economy Double Room
Alle foto's voor Economy Twin Room laden

Economy Twin Room
Alle foto's voor Standard Twin Room laden

Standard Twin Room
Alle foto's voor Standard Double Room laden

Standard Double Room
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 739 beoordelingen
De prijs is ā¬Ā 114
20 okt - 21 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Rinn Gion Kenninji ligt in Gion, een wijk in Kyoto. Shijo-straat en Pontocho-laan zijn enkele plekken die je als fervent shopper niet mag overslaan. Als je liever de natuur intrekt, kan dat bij Biwameer en Arashiyama Bamboebos. Gemeentelijke dierentuin Kyoto en Kyoto Aquarium zijn ook een bezoek waard.

69-1 Hakatacho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0805
In de buurt
- Gion Corner - 4 min. wandelen - 0.4 km
- Pontocho-laan - 5 min. wandelen - 0.4 km
- Yasaka-altaar - 7 min. wandelen - 0.6 km
- Markt van Nishiki - 10 min. wandelen - 0.9 km
- Kiyomizu Temple - 14 min. wandelen - 1.2 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- āŖē”ååæē„ååŗ - ā¬2 min. wandelen
- āŖäŗ¬é½ 夷å·é¤å ćŖććć¾ å£ę åŗ - ā¬2 min. wandelen
- āŖIzakaya Rutubo - ā¬2 min. wandelen
- āŖē„åć»ććæ - ā¬2 min. wandelen
- āŖéŗŗå°éå®¶ - ā¬3 min. wandelen
Over deze accommodatie
Rinn Gion Kenninji
Gelijkaardige accommodaties

Kyoto Granbell Hotel
Kyoto Granbell Hotel
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.010 beoordelingen
De prijs is ā¬Ā 200
30 okt - 31 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geĆÆnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijĀ check-inĀ worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.Ā Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiĆ«ren en deze kopie in hun administratie te bewaren.Ā
Accommodatie ook bekend onder de naam
Rinn Gion Kenninji Hotel
Rinn Kenninji Hotel
Rinn Kenninji
Rinn Gion Kenninji Hotel
Rinn Gion Kenninji Kyoto
Rinn Gion Kenninji Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Rinn Gion Kenninji
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 ā Uitstekend
Tasha
12 jul 2025
Tasha
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 ā Goed
Ryan
Reisde met partner
12 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryan
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 ā Uitstekend
William
30 mei 2025
William
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 ā Uitstekend
Kevin
15 mei 2025
Kevin
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 ā Uitstekend
Ross
Reisde met partner
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ross
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 ā Uitstekend
Luke
Reisde met familie
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luke
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 ā Uitstekend
Ling
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly Kyoto boutique hotel
Ling
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 ā Uitstekend
Khang
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Khang
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 ā Goed
Jeffery, Surrey
Reisde met partner
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeffery
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 ā Uitstekend
Madeleine
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Madeleine
6 nachten verbleven in februari 2025
10/10 ā Uitstekend
James
Zakenreiziger
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good for business trip
James
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 ā Uitstekend
Christoffer
23 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christoffer
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 ā Uitstekend
Austin
21 feb 2025
Positief: Netheid
Austin
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 ā Goed
Victor
Reisde met familie
4 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Victor
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 ā Uitstekend
Benjamin
Reisde met partner
31 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Benjamin
5 nachten verbleven in januari 2025
10/10 ā Uitstekend
Nguyet thien
Reisde met partner
27 nov 2024
Nguyet thien
4 nachten verbleven in november 2024
10/10 ā Uitstekend
tammy, Folsom
Reisde met partner
16 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
tammy
5 nachten verbleven in november 2024
8/10 ā Goed
vince
24 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
vince
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 ā Uitstekend
Elise
17 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elise
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 ā Uitstekend
Taylor
3 okt 2024
Taylor
4 nachten verbleven in juni 2024
2/10 ā Ontzettend slecht
suheeb
Reisde met partner
1 okt 2024
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
suheeb
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 ā Uitstekend
Diego
Reisde met partner
30 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Diego
5 nachten verbleven in september 2024
6/10 ā Redelijk
Patrik
24 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrik
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 ā Uitstekend
Alex
Reisde met partner
21 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alex
2 nachten verbleven in september 2024