Ryokan Hostel Gion
Hostel in Kyoto, op enkele stappen van Hanamikoji Dori
Fotogalerie voor Ryokan Hostel Gion





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Vierpersoonskamer, niet-roken (with Shower Booth) laden

Vierpersoonskamer, niet-roken (with Shower Booth)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
12 Badkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken, privébadkamer laden

Tweepersoonskamer, niet-roken, privébadkamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
12 Badkamers
Alle foto's voor Vierpersoonskamer, niet-roken (with Bathtub) laden

Vierpersoonskamer, niet-roken (with Bathtub)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
12 Badkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Misschien vind je dit ook leuk

Luana Sanjuusangendou
Higashiyama
- Keuken
- Wasmachine
- Gratis wifi
- Airconditioning
De prijs is € 25
18 dec - 19 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

391-2 Motomachi, Higashiyama, Kyoto, Kyoto, 605-0089
Over deze accommodatie
Ryokan Hostel Gion
Gelijkaardige accommodaties

The Millennials Kyoto
The Millennials Kyoto
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Zakelijke services
9.2 van 10, Fantastisch, 626 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- Bestemmingstoeslag: JPY 200 per persoon per nacht. Deze toeslag geldt niet voor kinderen jonger dan 1 jaar.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay en PayPay
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Kinderen t/m 18 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
RYOKAN HOSTEL
RYOKAN GION
RYOKAN HOSTEL GION Kyoto
RYOKAN HOSTEL GION Hostel/Backpacker accommodation
RYOKAN HOSTEL GION Hostel/Backpacker accommodation Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Ryokan Hostel Gion
9,6
Uitzonderlijk
9,6
Netheid
8,6
Locatie
9,4
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
9,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
3 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ahmed
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ahmed
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Matreya
16 sep 2025
Matreya
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Shinji
25 jul 2025
Positief: Netheid
Shinji
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
KEIKO
15 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KEIKO
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Rasmus
8 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great
Rasmus
7 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Pascal
Reisde met een groep
6 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pascal
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jean-philippe
5 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amasing place
Jean-philippe
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Emerson
25 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Would stay again
Emerson
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Marie-Ève
25 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Marie-Ève
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Erika
24 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erika
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Marie
23 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marie
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Nilushi
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nilushi
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Nichabha
Zakenreiziger
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nichabha
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Rebecca
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rebecca
8 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Andrew, Redlands
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Sem Moen
14 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sem Moen
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Celina
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Celina
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Keiko
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keiko
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
megumi
23 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
megumi
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Christian
19 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christian
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
??
12 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Hui Jen
11 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hui Jen
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
JUSTIN
14 nov 2024
JUSTIN
6 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in november 2024

















