Geheel appartement
Kyogura Bettei Nijo
Appartementen met kitchenettes, vlak bij Nijō-kasteel
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Kyogura Bettei Nijo





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Appartement (Double) laden

Appartement (Double)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Appartement (Fourth) laden

Appartement (Fourth)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Verduisterende gordijnen
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 653 beoordelingen
De prijs is € 51
21 jul - 22 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

181 Nishinokyo Hoshigaikecho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8416
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Kefu Stay & Lounge
Kefu Stay & Lounge
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
9.2 van 10, Fantastisch, 116 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kyogura Bettei Nijo Apartment Kyoto
Kyogura Bettei Nijo Apartment
Kyogura Bettei Nijo Kyoto
Kyogura Bettei Nijo Kyoto
Kyogura Bettei Nijo Apartment
Kyogura Bettei Nijo Apartment Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kyogura Bettei Nijo
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,0/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
1 jun 2025
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
たかし
Zakenreiziger, Reisde met familie
14 jan 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
たかし
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Yusuke
13 dec 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yusuke
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
emiko
13 dec 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
emiko
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Denene
Reisde met familie
3 dec 2024
Positief: Netheid, comfort kamer
Denene
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Vincci
Reisde met familie en kleine kinderen
2 nov 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vincci
7 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Matthew
Reisde met familie
4 aug 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthew
2 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
??
3 mei 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Mikiko
Reisde met familie
25 mrt 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mikiko
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Ashley
Reisde met familie
11 aug 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ashley
4 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
??
10 mei 2023
??
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Atsuo
Reisde met familie
21 mrt 2023
Positief: Netheid, comfort kamer
Atsuo
4 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
22 mrt 2020
Positief: Netheid, comfort kamer
短期にも長期にも最適
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
便利なのにとても静か
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
alfred
1 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Find correct check in hotel - next to Nijo station
alfred
4 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
soyona, seoul
Reisde met familie en kleine kinderen
14 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
soyona
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適‼️
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Taveller
Reisde met familie
6 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Taveller
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Chi-Jung
12 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
完美的體驗
Chi-Jung
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect stay in Kyoto
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
またきます
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 mei 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
yuichiro
8 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
清潔で便利。良いホテルです!
yuichiro
2 nachten verbleven in mei 2019