Hotel Okura Kyoto Okazaki Bettei
Luxe hotel met fitnessfaciliteiten en een 24-uurs receptie
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Okura Kyoto Okazaki Bettei





VIP Access
Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 243
21 jul - 22 jul
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken (South) laden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken (South)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Minikoelkast
Een gratis minibar
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken (Garden) laden

Standaard kamer, niet-roken (Garden)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Minikoelkast
Een gratis minibar
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Accessible Room) laden

Kamer, niet-roken (Accessible Room)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Minikoelkast
Een gratis minibar
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Bettei) laden

Twin kamer, niet-roken (Bettei)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Minikoelkast
Een gratis minibar
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Suite (Bettei, Twin) laden

Suite (Bettei, Twin)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Klimaatregeling
Gratis babybed
Minikoelkast
Een gratis minibar
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Suite, niet-roken (Bettei) laden

Suite, niet-roken (Bettei)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Klimaatregeling
Gratis babybed
Minikoelkast
Een gratis minibar
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer, niet-roken laden

Deluxe driepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Minikoelkast
Een gratis minibar
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken (North) laden

Superior Twin kamer, niet-roken (North)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Minikoelkast
Een gratis minibar
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Superior driepersoonskamer, niet-roken laden

Superior driepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Minikoelkast
Een gratis minibar
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken (South) laden

Superior Twin kamer, niet-roken (South)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis babybed
Minikoelkast
Een gratis minibar
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Hilton Kyoto
Binnenstad Kyoto
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 197 beoordelingen
De prijs is € 226
4 aug - 5 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

26-6 Okazaki Tenno-cho, Kyoto, Kyoto, 606-8335
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 1.155 beoordelingen
De prijs is € 122
30 jul - 31 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer JPY 6500–10120 per persoon
- Toeslag voor parking in de buurt: JPY 1500 per nacht (op 400 meter afstand)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Clean & Safe Stay (Okura Nikko Hotels) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Okura Kyoto Okazaki Bettei
Hotel Okura Kyoto Okazaki Bettei Hotel
Hotel Okura Kyoto Okazaki Bettei Kyoto
Hotel Okura Kyoto Okazaki Bettei Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Okura Kyoto Okazaki Bettei
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
15 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
???
Reisde met familie
11 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroshi
27 jun 2025
Hiroshi
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Michelle
Reisde met familie en kleine kinderen
3 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michelle
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Roberta
Reisde met partner
8 mei 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Roberta
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
RIE, SAN PEDRO
Reisde met familie
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
RIE
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Manuel
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Manuel
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
PASCAL
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
PASCAL
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Fernando
Reisde met familie
20 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fernando
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Kamal
20 apr 2025
Kamal
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
XUEFEI
19 apr 2025
XUEFEI
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Stephen
Reisde met familie
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephen
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Channing
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Channing
1 nacht verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
toshio
13 apr 2025
toshio
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
jose luis compean
Reisde met partner
11 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
jose luis compean
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Vivian
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Vivian
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
P
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
P
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
KELVIN
Reisde met een groep
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KELVIN
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Laurie
Reisde met partner
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Laurie
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Janette
2 apr 2025
Janette
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Alexander, Reno
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Ellen
Reisde met partner
23 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ellen
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Nina
Reisde met partner
13 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nina
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Stephanie
12 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stunning property
Stephanie
3 nachten verbleven in maart 2025