Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Monterey Kyoto





Hotel Monterey Kyoto bevindt zich dicht bij Markt van Nishiki en Nijō-kasteel en biedt een droogkuis/wasserijservice, een bar en een volledig uitgeruste spa. Geniet van warmwaterbronnen of een sauna om tot rust te komen. Naast een bubbelbad en een restaurant, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 62
26 aug - 27 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken (240cm Bed) laden

Tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, niet-roken (240cm Bed)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Select Comfort
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Force Room) laden

Kamer, niet-roken (Force Room)
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Select Comfort
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken (160cm Bed) laden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken (160cm Bed)
8,2 van 10
Zeer goed
(20 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Select Comfort
Alle foto's voor Superior driepersoonskamer, niet-roken laden

Superior driepersoonskamer, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(25 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Select Comfort
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (140cm Bed) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (140cm Bed)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(23 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Select Comfort
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Select Comfort
Misschien vind je dit ook leuk

Tokyu Stay Kyoto Sakaiza Shijo-Kawaramachi
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Schoonmaakservice
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 604 beoordelingen
De prijs is € 71
1 sep - 2 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

604 Manjuya-cho, Sanjo-sagaru, Kyoto, Kyoto, 604-8161
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- Er kan een badbelasting bij de accommodatie in rekening worden gebracht. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert van JPY 150-500 per persoon, per nacht op basis van lokale regelgeving. Houd er rekening mee dat er mogelijk nog andere vrijstellingen van toepassing zijn.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 4000 per persoon
- Betaald parkeren: JPY 2000 per nacht
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1200 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor babybed: JPY 1200.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Deze accommodatie berekent een spatoeslag per persoon, per gebruik voor toegang tot het openbare binnenbad.
Persoonlijke wegwerpartikelen (tandenborstel, scheermes, haarborstel) zijn verkrijgbaar in de lobby.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
De warmwaterbronnen zijn toegankelijk van 12.00 uur tot 22.30 uur.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Kyoto Monterey
Hotel Monterey Kyoto
Kyoto Hotel Monterey
Kyoto Monterey
Kyoto Monterey Hotel
Monterey Hotel Kyoto
Monterey Kyoto
Monterey Kyoto Hotel
Hotel Monterey Kyoto Hotel
Hotel Monterey Kyoto Kyoto
Hotel Monterey Kyoto Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Monterey Kyoto
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
nozomi
Reisde met familie
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nozomi
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Tatsuya
Zakenreiziger, Reisde met familie
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tatsuya
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
照美
Reisde met familie
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
照美
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Carla
Reisde met familie en kleine kinderen
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carla
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Harriet
Reisde met partner
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Harriet
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Giuseppe
Reisde met familie
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Giuseppe
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Cristina, Acton
Reisde met familie
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cristina
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Naoko
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naoko
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Ivon
25 jul 2025
Ivon
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Yoshihiro
Reisde met partner
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshihiro
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jeana
Reisde met familie en kleine kinderen
14 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeana
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Jennifer Obille
10 jul 2025
Jennifer Obille
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshimi
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshimi
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Hitomi
7 jul 2025
Hitomi
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
YOHEI
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YOHEI
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Michelle
Reisde met familie
4 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michelle
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Michale
Reisde met familie
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michale
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Asako
Reisde met familie
27 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Asako
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
ilan, mexico
Reisde met familie
27 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ilan
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met partner
25 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
MOE
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
24 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MOE
2 nachten verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Mia
Reisde met familie
22 jun 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mia
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Maki
19 jun 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Maki
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jesus, Hoffman Estates
Reisde met familie
18 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jesus
4 nachten verbleven in juni 2025