Asai Kyoto Shijo Hotel
Hotel met een restaurant, in de buurt van Markt van Nishiki
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Asai Kyoto Shijo Hotel





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 89
19 aug - 20 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden (Comfy) laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden (Comfy)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed (Comfy) laden

Kamer, 1 kingsize bed (Comfy)
9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden (Comfy Hollywood) laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden (Comfy Hollywood)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Kamer, 1 kingsize bed, toegankelijk voor mindervaliden laden

Kamer, 1 kingsize bed, toegankelijk voor mindervaliden
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Kamer, hoek (Comfy Hollywood Twin) laden

Kamer, hoek (Comfy Hollywood Twin)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden (Cozy) laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden (Cozy)
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Accessible Comfy King laden

Accessible Comfy King
Alle foto's voor Comfy Hollywood Twin laden

Comfy Hollywood Twin
Alle foto's voor Comfy Twin laden

Comfy Twin
Alle foto's voor Cozy Twin laden

Cozy Twin
Alle foto's voor Comfy Corner Hollywood Twin laden

Comfy Corner Hollywood Twin
Alle foto's voor Comfy King laden

Comfy King
Misschien vind je dit ook leuk

Oakwood Hotel Oike Kyoto
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
9.2 van 10, Fantastisch, 887 beoordelingen
De prijs is € 46
7 sep - 8 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

444 Syunzeicho, Shimogyo Ward, Kyoto, Kyoto, 6008417
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

THE BLOSSOM KYOTO
THE BLOSSOM KYOTO
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 2.182 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijt met lokale gerechten: ongeveer JPY 1320 voor volwassenen en JPY 715 voor kinderen
- Toeslag voor parking in de buurt: JPY 2000 per dag (op 250 meter afstand)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Asai Kyoto Shijo Hotel
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
26 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Marianela
8 nov 2024
Marianela
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Jelle
23 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jelle
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Cissy
Reisde met familie
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cissy
5 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Curosh
Reisde met familie
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Curosh
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Vipanee
Reisde met partner
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vipanee
7 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Alexander
Reisde met partner
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Abigail
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abigail
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ethan
Reisde met partner
27 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Ethan
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
leni
25 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
leni
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Alexandra
22 jun 2025
Alexandra
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Anthony
20 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anthony
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
BERNARDO
16 jun 2025
BERNARDO
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kei Suet
Reisde met familie
15 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kei Suet
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
Reisde met partner
13 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Angela
Reisde met familie
12 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angela
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Patrick St
Reisde met familie
12 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrick St
8 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Victoria
Reisde met partner
11 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Victoria
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Noelle
Reisde met familie
5 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Noelle
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Tieying
Reisde met partner
5 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tieying
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Emily
5 jun 2025
Emily
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Paul
Reisde met familie
4 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Brenda
Reisde met partner
3 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brenda
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Brandon
30 mei 2025
Brandon
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Anita
Reisde met familie
26 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anita
3 nachten verbleven in mei 2025
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Pakketten