Asai Kyoto Shijo Hotel

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, in de buurt van Markt van Nishiki

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Asai Kyoto Shijo Hotel

Exterieur
Restaurant
Zitruimte lobby
Verduisterende gordijnen, geluiddichte muren, gratis wifi, beddengoed
Interieur

Beoordelingen

9,4 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Restaurant
  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
De huidige prijs is € 89
19 aug - 20 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven

Kamer, 2 eenpersoonsbedden (Comfy)

8,8 van 10
Voortreffelijk
(10 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 16 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Kamer, 1 kingsize bed (Comfy)

9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 16 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Kamer, 2 eenpersoonsbedden (Comfy Hollywood)

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 16 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Kamer, 1 kingsize bed, toegankelijk voor mindervaliden

8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 17 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Kamer, hoek (Comfy Hollywood Twin)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden (Cozy)

9,8 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 16 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Accessible Comfy King

  • Max. aantal: 2

Comfy Hollywood Twin

  • Max. aantal: 2

Comfy Twin

  • Max. aantal: 2

Cozy Twin

  • Max. aantal: 2

Comfy Corner Hollywood Twin

  • Max. aantal: 2

Comfy King

  • Max. aantal: 2

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
444 Syunzeicho, Shimogyo Ward, Kyoto, Kyoto, 6008417

In de buurt

  • Shijo-straat - 6 min. wandelen - 0.5 km
  • Kawaramachi-straat - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Markt van Nishiki - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Kyototoren - 18 min. wandelen - 1.5 km
  • Kiyomizu Temple - 4 min. rijden - 2.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Gojo - 4 min. wandelen
  • Station Shijo - 6 min. wandelen
  • Osaka (KIX-Internationale luchthaven Kansai) - 92 min. rijden

Restaurants

  • ‪コメダ珈琲店烏丸五条店 - ‬1 min. wandelen
  • ‪横浜天下鳥烏丸五条店 - ‬3 min. wandelen
  • ‪ちゃんぽん亭総本家四条烏丸店 - ‬1 min. wandelen
  • ‪なか卯烏丸高辻店 - ‬1 min. wandelen
  • ‪カプリ食堂 - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Asai Kyoto Shijo Hotel

Hotel met een chique stijl niet ver van Markt van Nishiki
Asai Kyoto Shijo Hotel bevindt zich dicht bij Kamo River en biedt een bar en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Een ontbijt met lokale gerechten (toeslag), snelle incheckservice en een 24-uurs receptie
  • Een automaat
  • Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over het behulpzame personeel en de locatie
Kamervoorzieningen
De 114 kamers hebben leuke voordelen zoals airconditioning en slimme speakers, bovenop extra's zoals gratis wifi en geluiddichte muren. Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over de netheid van de kamers in deze accommodatie.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met regendouches en haardrogers
  • Ledtelevisies van 42 inch met satellietzenders
  • Slimme speakers, dagelijkse schoonmaak en telefoons

Talen

Engels, Filipijns, Japans, Thai, Vietnamees

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar (JPY 2.000 per dag)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijt met lokale gerechten tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.30 uur: JPY 1.320 voor volwassenen en JPY 715 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat

Gastendiensten

  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift
  • Gladde vloer in de kamer
  • Tegelvloer in de kamer
  • Tegelvloer in gemeenschappelijke ruimtes

Meer

  • 1 gebouw
  • 6 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Gebouwd in 2023

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta (op verzoek)
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Led-tv van 42 inch met kabel-/satellietzenders
  • Slimme luidspreker

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning
  • Geluiddichte kamers
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 20

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 22.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijt met lokale gerechten: ongeveer JPY 1320 voor volwassenen en JPY 715 voor kinderen
  • Toeslag voor parking in de buurt: JPY 2000 per dag (op 250 meter afstand)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Asai Kyoto Shijo Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Asai Kyoto Shijo Hotel?

Vandaag, 8 aug. 2025, kost een verblijf bij Asai Kyoto Shijo Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 19 aug. 2025 min. € 88,89, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoe laat kan ik bij Asai Kyoto Shijo Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Asai Kyoto Shijo Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Asai Kyoto Shijo Hotel?

Dit hotel ligt in Shimogyo, op 15 minuten wandelen van Markt van Nishiki en Kamo River. Station Gojo ligt op maar 4 minuten wandelen en naar Station Shijo is het 6 minuten wandelen.

Beoordelingen over Asai Kyoto Shijo Hotel

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 240 van 314 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 60 van 314 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 314 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 314 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 314 beoordelingen

9,8/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Dante, Antwerpen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cosy room, excellent breakfast and conveniently located. The hotel provides several activities and has also a very nice Thai curry restaurant.
3 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Marianela

2 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Jelle

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked the fact that they organised little events with like a dj in the restaurant downstairs.
2 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Cissy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Can’t say enough about the breakfast, the staff, the rooms everything! We loved how clean everything was and how kind the staff were. The breakfast in the morning was to die for! We can’t wait to go back!
5 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Curosh

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gut gelegen, Metrostat. in der Nähe, sonst vieles fussläufig erreichbar, sehr freundliche Mitarbeiter
4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Vipanee

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had dinner a couple times at the hotel and it was pretty good. Ordering Kaprow both times. Enjoyed an evening with a live DJ. Music and ambience was superb. Bed comfort was excellent. Room was cozy but equipped with everything we needed. Warm was quiet and clean.
7 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Alexander

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic vibe and delicious food in the restaurant/lobby. Extremely helpful and English-friendly staff. The rooms were small but met all our needs.
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Abigail

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Such a lovely place to stay!! The staff were kind and helpful, and the rooms were clean and beautiful. The neighborhood it’s in is pretty and peaceful, but within walkable distance to bustling places like Gion. Kyoto Station is also only a short subway ride away.
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Ethan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Met our needs perfectly and was so nice to be able to walk wherever we wanted to go. Space was a little small but cosy and had everything we needed. Bed was super comfy and the bathroom worked well!
3 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

leni

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is clean. Restaurant is nice and the bar is excellent. Suggestions for improvement...the shiwer doors are not placws right. Thw loor shoukd open outward. The handles shoukd be outside. There needs to be a qheelchair ramp to the entrance od rhe hotel for those with mobikity issues.
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Alexandra

3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Anthony

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

BERNARDO

4 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Kei Suet

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were incredibly friendly and helpful! I needed help calling a taxi to Osaka, and they immediately stepped in and sorted everything out without hesitation. I’m super, super thankful for their kindness and support!
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Daniel

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Modern, clean Hotel! Comfy beds and really good air conditioning. The rooms are big and offer everything you need. The service is top. Would definitely recommend it to my friends. The hotel has a restaurant and offers a variety of activities. We didn’t use any of it, but the food smelled really nice. Convenience stores and restaurants are all around the place! Really nice hotel in Kyoto 10/10
4 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Angela

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel! Clean and nice decor!
4 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Patrick St

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent decor. Service was very prompt. Quiet location.
8 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Victoria

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, so comfortable and friendly staff.
3 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Noelle

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall the experience was positive. The room was clean, the staff was kind, and the atmosphere felt good. The downside to this experience was the location was just a bit further than all the main attractions in Kyoto but not so far that it wasn’t manageable. The room and bathroom were nice but somewhat small. There weren’t really many amenities at this hotel as compared to others but still it was a good experience. I would recommend staying here again.
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Tieying

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff are very helpful and patient. Facility is new and clean. Breakfast is good.
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Emily

3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Paul

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Well-staffed, friendly, and professional boutique hotel. Walking distance to Kyoto's parks, temples, restaurants, shopping, etc...
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Brenda

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Such a good spot! Highly recommend!
5 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Brandon

N/a
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Anita

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
❤️ The staff were very lovely and approachable when asking for help. 💔 I wish there was an onsen or a bath
3 nachten verbleven in mei 2025