Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Nami





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

772 1 Odomaricho, Kumano, Mie Prefecture, 519-4322
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Fairfield by Marriott Mie Kumano Kodo Mihama
Fairfield by Marriott Mie Kumano Kodo Mihama
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 87 beoordelingen
De prijs is € 58
17 jul - 18 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1100 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel NAMI Hotel
Hotel NAMI Kumano
Hotel NAMI Hotel Kumano
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Nami
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,2/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
9 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
KOUICHIROU
Reisde met familie
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KOUICHIROU
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Shigeru
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shigeru
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Junichi
25 apr 2025
Junichi
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
TAKUYA
25 mrt 2025
TAKUYA
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
??
11 mrt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
位置較偏僻




Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
まさよ
11 feb 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
まさよ
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Klim
Reisde met partner
28 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Klim
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Aki
23 dec 2024
Aki
3 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Kagari
Reisde met familie
7 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kagari
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Katsutoshi
Zakenreiziger
18 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katsutoshi
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
15 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
14 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
性價比普通的酒店
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Kit
6 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kit
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
ROBERT
24 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
ROBERT
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
YAYOI
22 okt 2024
YAYOI
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
FUMINORI
4 okt 2024
FUMINORI
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Po yue
10 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Po yue
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
HIDEYUKI
16 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIDEYUKI
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
MINORU
19 jul 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
MINORU
2 nachten verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Tomoyuki
14 jul 2024
Positief: Personeel en service
Tomoyuki
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
YOSHIMI
22 jun 2024
YOSHIMI
1 nacht verbleven in juni 2024
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Hotels in Chimay
- Grandeur Villa with Sauna & Hot Tub in Durbuy
- Particuliere vakantiehuizen Tongeren
- The Valentia Cabillers Hotel
- Particuliere vakantiehuizen Ieper
- Hotels met spa & wellness in Charleville-Mezières
- Galini Palace Resort Hotel
- NH Mechelen
- Hotels in Lede
- Hotel Jardín Tecina
- AccorHotels-hotels in Rotterdam
- Pension KEYAKI
- Blokhutten Finland
Vluchten
Autoverhuur
Vakantiehuizen