Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Swiss-Garden Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur





Swiss-Garden Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur bevindt zich dicht bij Jalan Alor en Petaling Street en biedt een poolbar, een droogkuis/wasserijservice en autoverhuur ter plaatse. Ga vooral lekker eten bij Garden Terrace, het restaurant ter plaatse. Naast een fitnesscentrum en een businesscentrum, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Executive Twin kamer laden

Executive Twin kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Premier kamer laden

Premier kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Premier Twin kamer laden

Premier Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Executive kamer laden

Executive kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een haardroger
Een bidet
Misschien vind je dit ook leuk

Le Méridien Kuala Lumpur
Kuala Lumpur Sentral
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Waterglijbaan
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 97
inclusief belastingen en toeslagen
12 sep - 13 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

117 Jalan Pudu, Kuala Lumpur, 55100
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer MYR 48 voor volwassenen en MYR 28 voor kinderen
- Betaald parkeren: MYR 10 per dag (incl. in- en uitrijden)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Garden Kuala Lumpur Hotel
Garden Swiss Hotel Kuala Lumpur
Hotel Garden Kuala Lumpur
Hotel Swiss Garden
Hotel Swiss Kuala Lumpur
Kuala Lumpur Swiss Garden
Kuala Lumpur Swiss Garden Hotel
Swiss Garden Hotel
Swiss Garden Hotel Kuala Lumpur
Swiss Garden Kuala Lumpur
Swiss Garden Bukit Bintang Kuala Lumpur Hotel
Swiss-Garden Hotel
Swiss-Garden Bukit Bintang Kuala Lumpur
Swiss-Garden
Swiss Garden Bukit Bintang Kuala Lumpur
Swiss-Garden Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur Hotel
Swiss-Garden Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur Kuala Lumpur
Swiss-Garden Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur Hotel Kuala Lumpur
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Swiss-Garden Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep, Reisde met partner
23 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Kan
Zakenreiziger
21 aug 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kan
3 nachten verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
TAKUMI, ADACHIKU HOKIMA
16 aug 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKUMI
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
seigo
15 aug 2025
Positief: Voorzieningen



seigo
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Itoh
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Itoh
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
HSIANG-CHIEH, Taipei
Zakenreiziger
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HSIANG-CHIEH
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Kuladipak Laxman
21 jul 2025
Kuladipak Laxman
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
HIROYUKI
30 jun 2025
HIROYUKI
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Zhoharotul
22 jun 2025
Zhoharotul
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Kuribayashi
Zakenreiziger
20 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kuribayashi
5 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Manik
Zakenreiziger
27 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Manik
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Basir
25 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Basir
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Hoa Chanh, El Dorado Hills
Reisde met familie
22 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hoa Chanh
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
eric
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
eric
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Chang Win
21 mei 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Chang Win
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
JOHN, Norfolk
Zakenreiziger, Reisde met partner
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JOHN
1 nacht verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Peter
Zakenreiziger
19 mei 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Robert
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Robert
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Joseph
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joseph
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kein Chian
Zakenreiziger
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kein Chian
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Tanya
Reisde met een groep
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tanya
5 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Tin
15 mrt 2025
Tin
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Phoebe
Reisde met partner
1 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Phoebe
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Erik
26 feb 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Erik
2 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
nahed
24 feb 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nahed
3 nachten verbleven in februari 2025