Hotel RELIEF Kokura Station

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel in Kitakyushu, op wandelafstand van Riverwalk Kitakyushu

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel RELIEF Kokura Station

Exterieur
Exterieur
Receptie
Lounge
1 slaapkamer, een bureau, geluiddichte muren
Hotel RELIEF Kokura Station bevindt zich dicht bij Algemeen Tentoonstellingscentrum van West-Japan en Riverwalk Kitakyushu en biedt een wasserij. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.

Beoordelingen

8,4 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven

Tweepersoonskamer, niet-roken

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
  • 12 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Kamer, 1 twijfelaar, niet-roken

8,0 van 10
Zeer goed
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
  • 11 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 Twijfelaar

Tweepersoonskamer, roken

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
  • 12 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Kamer, 1 twijfelaar, roken

8,4 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
  • 11 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 Twijfelaar

Semi Double Room Non smoking

  • Max. aantal: 2

Semi Double Room Smoking

  • Max. aantal: 2

Double Room-Non-Smoking

  • Max. aantal: 2

Double Room-Smoking

  • Max. aantal: 2

Standard Twin Room-Non-Smoking

  • Max. aantal: 2
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Hotel RELIEF Kokura Station bevindt zich in Kokura, een wijk in Kitakyushu, en ligt in een winkelbuurt en vlak bij een metrostation. Riverwalk Kitakyushu en Museum voor Geschiedenis van Natuur en de Mens zijn culturele hoogtepunten. Reizigers die graag willen shoppen, kunnen dat doen bij Sea Mall Shimonoseki (winkelcentrum) en Vismarkt van Karato. Wil je graag een evenement of wedstrijd bijwonen tijdens je verblijf? Kijk dan even wat er te beleven valt bij Renbaan van Kokura.
Kaart
3-6-1 Kyo-machi, Kokurakita-ku, Kitakyushu, Fukuoka-ken, 802-0002

In de buurt

  • Tanga Market - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Riverwalk Kitakyushu - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Kokura-kasteel - 10 min. wandelen - 0.9 km
  • Algemeen Tentoonstellingscentrum van West-Japan - 11 min. wandelen - 1.0 km
  • Renbaan van Kokura - 5 min. rijden - 6.4 km

Lokaal vervoer

  • Station Kitakyushu Kokura - 8 min. wandelen
  • Station Tanga - 8 min. wandelen
  • Kitakyushu (KKJ) - 43 min. rijden

Restaurants

  • ‪トリトン 本店 - ‬1 min. wandelen
  • ‪旬工房くら - ‬1 min. wandelen
  • ‪ドン珈琲館 - ‬1 min. wandelen
  • ‪好起 - ‬1 min. wandelen
  • ‪小倉隠れ家ダイニング 鳳 本店 - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel RELIEF Kokura Station

Hotel vlak bij Riverwalk Kitakyushu
Hotel RELIEF Kokura Station bevindt zich dicht bij Algemeen Tentoonstellingscentrum van West-Japan en Kokura-kasteel en biedt een wasserij. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), rookvrije accommodatie en koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte
  • Bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hotel RELIEF Kokura Station hebben voordelen zoals airconditioning, naast voorzieningen zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkamers met toiletten met elektronische bidets en bad/douchecombinaties
  • Flatscreentelevisies van 17 inch met kabelzenders
  • Koelkasten, verwarming en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Japans, Koreaans

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar (JPY 1.000 per dag); reserveren verplicht
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse
  • Je hoeft niet op straat te parkeren

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: JPY 800 voor volwassenen en JPY 800 voor kinderen
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 64 etages
  • Gebouwd in 1996
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toilet met elektronisch bidet

Entertainment

  • Betaalfilms
  • Flatscreen-tv van 17 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 05.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 1000
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1000

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie heeft geen receptie.
Je hebt toegang tot de accommodatie via een privé-ingang.

Toegang tot accommodatie

Privé-ingang

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij deze accommodatie wordt een stadsbelasting in rekening gebracht. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 500 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 800 voor volwassenen en JPY 800 voor kinderen
  • Toeslag voor parking in de buurt: JPY 1000 per dag (op 160 meter afstand)
  • Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel RELIEF Kokura station
Hotel RELIEF station
RELIEF Kokura station
Hotel RELIEF Kokura Station Kitakyushu
RELIEF Kokura Station Kitakyushu
Relief Kokura Kitakyushu
Hotel RELIEF Kokura Station Hotel
Hotel RELIEF Kokura Station Kitakyushu
Hotel RELIEF Kokura Station Hotel Kitakyushu

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel RELIEF Kokura Station?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Hotel RELIEF Kokura Station voor parkeren?

De parkeermogelijkheden zijn beperkt.

Hoe laat kan ik bij Hotel RELIEF Kokura Station inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 05.00 uur. Tegen een bedrag van JPY 1000 kun je vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid). Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel RELIEF Kokura Station uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag van JPY 1000 kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat Hotel RELIEF Kokura Station?

Dit hotel ligt in Kokura, op 10 minuten wandelen van Riverwalk Kitakyushu en Algemeen Tentoonstellingscentrum van West-Japan. Ook Kokura-kasteel en Renbaan van Kokura liggen op 10 km afstand. Station Tanga ligt op 8 minuten wandelen en naar Station Kitakyushu Kokura is het 8 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel RELIEF Kokura Station

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 109 van 303 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 131 van 303 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 53 van 303 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 303 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 303 beoordelingen

8,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
駅に近く、朝食無料で安い
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

MASAYUKI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

親切丁寧

親切丁寧に対応して頂きました。 立地条件も駅から徒歩5分以内と近く、飲食店等も近くに充実してました。
4 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Kunihiko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
良かったです。
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Kunihiko

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
24時間のドリンクバーと、パンのサービスが良かったです。
3 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Masao

2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Yoshikazu

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

??

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
おもてなしが良かった
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

オキタ

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
トイレウォッシュレットだけ残念でしたが、他は全て優良でした。
4 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

sungsu

2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

SeungBeom

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Ryo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
一般的なビジネスホテルではあるが,値段とサービスのバランスが破格。軽食・飲み物はいつでも自由に頂ける。中心地に近い点も良い。
2 nachten verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

Chiyako

10 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

MINJU

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

잘쉬고 갑니다~~~^^

역에서 가깝고 깨끗합니다. 직원 분 들도 친절하십니다.(한국어가능) 24시간 이용가능한 빵,음료도 맛있어요. 감사합니다~
2 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

クニカズ

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
新鮮さは無いが、施設はコンパクトで値段もリーズナブル、フロントの対応も的確で安心できた。
1 nacht verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

ふみゆき

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
明け方6:00前に 隣の部屋の改装工事が始まり10分以上の騒音が続いたが、勝手に業者さんが入ることは出来ないので、スタッフが許可をしたのだと思われる。 また、余りにも安いので、今回 興味本位で利用したが、定宿としてるJR九州小倉ステーションホテルと比べ お値段の差以上にサービスに開きがあった。歯ブラシ等の案内やドリンクバーやパンなどもチェックインの時には、案内は一切なく、此方からの確認で初めて分かったが、パンが美味しかったのは、唯一良かったところかな。
3 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

NOBUO

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

EIJI, White Rock

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had a lot of fun.
1 nacht verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

ツトム

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Shun

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
16 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

アキヒデ

Zakenreiziger
サービスも良く スタッフも とても親切でした
1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

SATOMI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

ちえり

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
快適でした。清潔感もあります。
1 nacht verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Masafumi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Googleの評価はかなり悪いようだが、おそらくダメな部分が水道と排水とベッドかと推測。 人体工学の観点から鑑みて「史上最悪のベッド」 とも言えるくらい床に寝ているかのごとく硬いベッドでこんな硬いベッドはあまり類を見ない。 身体が痛くなってしまい休んだ気になれない。 これはスタッフとかが悪いのでは無く経営者に大きな問題があると思う。 評価が低い職場にしてしまったらスタッフ可哀想だと思う。 経営者は働く人の気持ちを考えてあげるべき事案。 設備やサービスで良いところが沢山あるホテルなのに勿体ないと感じた。
1 nacht verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

TOKO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2024