RIHGA Royal Hotel Kokura
Hotel in het centrum in Kitakyushu, bij het congrescentrum, op enkele stappen van Mangamuseum van Kitakyushu
Fotogalerie voor RIHGA Royal Hotel Kokura





VIP Access
Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken (24th-25th Floor, 30㎡) laden

Superior Twin kamer, niet-roken (24th-25th Floor, 30㎡)
8,0 van 10
Zeer goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (14th-23th Floor, 35㎡) laden

Twin kamer, niet-roken (14th-23th Floor, 35㎡)
9,0 van 10
Fantastisch
(18 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Run of House, Smoking or Non Smoking) laden

Kamer, niet-roken (Run of House, Smoking or Non Smoking)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken (24th-25th Floor, 35㎡) laden

Superior Twin kamer, niet-roken (24th-25th Floor, 35㎡)
8,4 van 10
Zeer goed
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (15th-20th Floor, 53㎡) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (15th-20th Floor, 53㎡)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (14th-23rd Floor, 30㎡) laden

Twin kamer, niet-roken (14th-23rd Floor, 30㎡)
9,2 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken (21th-23rd Floor, 30㎡) laden

Tweepersoonskamer, niet-roken (21th-23rd Floor, 30㎡)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Club Twin kamer, niet-roken (26-27th Floor , 30㎡) laden

Club Twin kamer, niet-roken (26-27th Floor , 30㎡)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Club lounge
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken (24th-25th Floor, 1 person only) laden

Superior Twin kamer, niet-roken (24th-25th Floor, 1 person only)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Club Twin kamer, niet-roken (26-27th Floor, 1 person) laden

Club Twin kamer, niet-roken (26-27th Floor, 1 person)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Club lounge
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Run of House, 1 person only) laden

Kamer, niet-roken (Run of House, 1 person only)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(41 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken (90min All You Can Drink Highball) laden

Superior Twin kamer, niet-roken (90min All You Can Drink Highball)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-14-2 Asano, Kokurakita-ku, Kitakyushu, Fukuoka-ken, 802-0001
Over deze accommodatie
RIHGA Royal Hotel Kokura
Gelijkaardige accommodaties

JR Kyushu Station Hotel Kokura
JR Kyushu Station Hotel Kokura
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 1.161 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 3351 voor volwassenen en JPY 2277 voor kinderen
- Betaald parkeren: JPY 1500 per nacht (incl. in- en uitrijden)
- Toeslag voor lang parkeren: JPY 1500 per nacht
- Toeslag voor babybed: JPY 2530.0 per dag
- Zwembadtoeslag: JPY 3300 per dag
- Spatoeslag: JPY 3300 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder, een beveiligingssysteem en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het zwembad is toegankelijk van 10.00 uur tot 19.00 uur
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Gasten jonger dan 18 jaar oud worden niet tot de fitnessfaciliteiten toegelaten.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Kokura
Kokura Hotel
RIHGA Royal Hotel Kokura
RIHGA Royal Hotel Kokura Kitakyushu
RIHGA Royal Kokura
RIHGA Royal Kokura Kitakyushu
Rihga Royal Kitakyushu
RIHGA Royal Hotel Kokura Hotel
RIHGA Royal Hotel Kokura Kitakyushu
RIHGA Royal Hotel Kokura Hotel Kitakyushu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over RIHGA Royal Hotel Kokura
9,0
Fantastisch
9,2
Netheid
9,0
Voorzieningen
9,0
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
26 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Atsuko
Reisde met familie
12 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Atsuko
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Tatsuro
Zakenreiziger
4 nov 2025
Tatsuro
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Maki
Reisde met familie
2 nov 2025
Maki
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Angeline
Reisde met familie en kleine kinderen
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angeline
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
naoko
Reisde met familie
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
naoko
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Chikako
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Chikako
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
KAZUO
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAZUO
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
??
15 okt 2025
??
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ono
Reisde met familie
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ono
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
kyounghwa
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




kyounghwa
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Wing Ho
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wing Ho
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Ian
Reisde met partner
2 okt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ian
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
??
30 sep 2025
??
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Yuk Fai
Reisde met familie
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Yuk Fai
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
YUKI
Reisde met familie
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUKI
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kam Wing
Reisde met een groep
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kam Wing
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Chiaki
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chiaki
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
MAKIKO
Reisde met familie
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MAKIKO
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshiko
Reisde met familie en kleine kinderen
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshiko
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
YUKA
14 sep 2025
YUKA
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
美智子
11 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
美智子
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
RAIM
28 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
RAIM
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Do Sung
26 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Do Sung
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Toshiki
Reisde met familie
16 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshiki
1 nacht verbleven in augustus 2025








