Hotel Crown Palais Kokura
Hotel aan de rivier met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café
Fotogalerie voor Hotel Crown Palais Kokura





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 80
8 dec - 9 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed (1 Single Bed) laden

Eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed (1 Single Bed)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-2-1 Bashaku, Kokura Kita-ku, Kitakyushu, Fukuoka-ken, 802-0077
Over deze accommodatie
Hotel Crown Palais Kokura
Gelijkaardige accommodaties

RIHGA Royal Hotel Kokura
RIHGA Royal Hotel Kokura
- Zwembad
- Bubbelbad
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 1.006 beoordelingen
De prijs is € 69
21 dec - 22 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2000 voor volwassenen en JPY 1000 voor kinderen
- Betaald parkeren: JPY 1100 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Het is niet nodig om een auto te hebben om van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Crown Palais Kokura
Crown Palais Kokura Kitakyushu
Hotel Crown Palais Kokura
Hotel Crown Palais Kokura Kitakyushu
Crown Palais Kokura Kitakyushu
Hotel Crown Palais Kokura Hotel
Hotel Crown Palais Kokura Kitakyushu
Hotel Crown Palais Kokura Hotel Kitakyushu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Crown Palais Kokura
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
1 okt 2025
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Takahisa
Reisde met een groep
6 aug 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takahisa
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Yoshihiro
1 aug 2025
Yoshihiro
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Mikiya
24 mei 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
広い、古い
Mikiya
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
John, Kensington
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Kimiko
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kimiko
2 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
17 jan 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Aster
24 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aster
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
エレナ都
14 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
エレナ都
3 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
ヒデアキ
25 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ヒデアキ
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
MITSUHISA
14 aug 2024
MITSUHISA
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
shingo
29 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
shingo
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
ゆきこ
23 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ゆきこ
3 nachten verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
ishita
22 dec 2023
ishita
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
yukari
18 aug 2023
yukari
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
JUN
26 jul 2023
JUN
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Yuta
Zakenreiziger
28 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuta
1 nacht verbleven in mei 2023
6/10 – Redelijk
??
Zakenreiziger
5 apr 2023
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Hiroshi
17 nov 2022
Hiroshi
1 nacht verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
18 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
とても良いです。
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
ISHII
31 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ISHII
1 nacht verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 nov 2021
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2021
6/10 – Redelijk
YOSHIHISA
30 okt 2021
Negatief: Comfort kamer
YOSHIHISA
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
5 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2021








