Olive Hotel
Hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café in Johor Bahru
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Olive Hotel





Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed (Breakfast for 1) laden

Eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed (Breakfast for 1)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Twin kamer (Breakfast for 1) laden

Twin kamer (Breakfast for 1)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Eenvoudige driepersoonskamer, 3 eenpersoonsbedden (Breakfast for 1) laden

Eenvoudige driepersoonskamer, 3 eenpersoonsbedden (Breakfast for 1)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

19-21, Jalan Dataran Larkin 2, Taman Dataran Larkin, Johor Bahru, Johor, 80350
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Atelier Hotel Johor Bahru
Atelier Hotel Johor Bahru
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Zakelijke services
8.4 van 10, Zeer goed, 125 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante waarborg: MYR 50.0 per verblijf
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: DuitNow
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Olive Hotel Johor Bahru
Olive Johor Bahru
Olive Hotel Hotel
Olive Hotel Johor Bahru
Olive Hotel Hotel Johor Bahru
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Olive Hotel
Beoordelingen
7,2
Goed
6,6/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
6,4/10
Voorzieningen
6,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
27 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Salmah
13 apr 2023
Salmah
1 nacht verbleven in april 2023
6/10 – Redelijk
Soon huat
2 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wifi improvement
Soon huat
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Alex
15 jun 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good for one night
Alex
1 nacht verbleven in juni 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
23 mei 2022
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Don’t! Just don’t!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Lau
16 feb 2022
Lau
1 nacht verbleven in februari 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
12 feb 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Mohamad Najmi
1 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Mohamad Najmi
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Izhar
Zakenreiziger, Reisde met partner
18 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Izhar
1 nacht verbleven in december 2019
2/10 – Ontzettend slecht
yoke san
Reisde met een groep
17 dec 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
服务超级差
yoke san
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
7 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
MASTURA
Reisde met familie
22 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MASTURA
1 nacht verbleven in oktober 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
12 okt 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 sep 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
6 sep 2019
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 aug 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
4/10 – Matig
Kei, 東京
9 mei 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kei
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 feb 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very friendly staff, very confy bed.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 jan 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Hongyan
31 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hongyan
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Keith
22 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Convenient location and nice breakfast
Keith
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Noriani
19 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
GREAT FOR SHORT STAY
Noriani
1 nacht verbleven in december 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
25 jul 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
will never go again

Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Reeta
9 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cosy n clean.
Reeta
1 nacht verbleven in juni 2018