Harper Cikarang by ASTON
Hotel met gratis valetparkeerservice en fitnessfaciliteiten in Cikarang
Fotogalerie voor Harper Cikarang by ASTON





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 41
inclusief belastingen en toeslagen
21 nov - 22 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Smart-tv
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Smart-tv
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Premier kamer (Deluxe Premier) laden

Premier kamer (Deluxe Premier)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Smart-tv
Luxe beddengoed
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Superior Room laden

Superior Room
Alle foto's voor Deluxe Room laden

Deluxe Room
Alle foto's voor Deluxe Premier Room laden

Deluxe Premier Room
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Misschien vind je dit ook leuk

InterContinental Jakarta Pondok Indah by IHG
Kebayoran Lama
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Kinderzwembad
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 193 beoordelingen
De prijs is € 143
inclusief belastingen en toeslagen
23 nov - 24 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jl. Mataram Kav. 37-39 Cibatu Cikarang, Cikarang, West Java, 175530
Over deze accommodatie
Harper Cikarang by ASTON
Gelijkaardige accommodaties

Nuanza Hotel & Convention
Nuanza Hotel & Convention
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.8 van 10, Uitstekend, 85 beoordelingen
De prijs is € 46
inclusief belastingen en toeslagen
22 nov - 23 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 85000 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 250000 per voertuig
- Toeslag voor extra bed: IDR 250000 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en buitenverlichting
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het zwembad is toegankelijk van 06.00 uur tot 20.00 uur
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Harper Cikarang Hotel
Harper Cikarang
Harper Cikarang by ASTON Hotel
Harper Cikarang by ASTON Cikarang
Harper Cikarang by ASTON Hotel Cikarang
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Harper Cikarang by ASTON
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
ruddy
17 aug 2025
ruddy
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Olivier
Zakenreiziger
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good but noisy

Olivier
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
ruddy
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ruddy
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
HIBIKI, TATEBAYASHICITY
Zakenreiziger
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIBIKI
12 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Shimizu
Zakenreiziger
4 jun 2025
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Shimizu
5 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Tomohiro
Zakenreiziger
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tomohiro
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kian Lu
Zakenreiziger
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kian Lu
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Roy
Zakenreiziger
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Harper Hotel Business stay
Roy
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
SUNJAE
23 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SUNJAE
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
SUNJAE
23 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SUNJAE
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Trace
Zakenreiziger, Reisde met familie
22 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Trace
2 nachten verbleven in september 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Tomoyuki
24 okt 2024
Tomoyuki
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
chulhyun
5 okt 2024
chulhyun
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
MEOUNGKU
29 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MEOUNGKU
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
CHANGKYOUNG
Reisde met een groep
6 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHANGKYOUNG
5 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Toshihiro
Zakenreiziger
9 aug 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toshihiro
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
18 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Improvement Needed
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Chim, Melaka
Reisde met een groep, Zakenreiziger
18 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chim
3 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
JUSIN
Zakenreiziger
18 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service
만족
JUSIN
6 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Hyeakjoon
12 apr 2024
Hyeakjoon
2 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
NAMYOUNG
Zakenreiziger
3 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NAMYOUNG
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
NAMYOUNG
Zakenreiziger
2 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NAMYOUNG
2 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Kuan yu
Zakenreiziger
28 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice
Kuan yu
8 nachten verbleven in maart 2024

















