Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor HOTEL R9 The Yard Izumi





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 49
21 jul - 22 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Een microgolfoven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (check-in is not available after 11PM)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Een microgolfoven
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

790 Kamichishikicho, Izumi, Kagoshima, 899-0212
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Wing International Izumi
Hotel Wing International Izumi
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.2 van 10, Zeer goed, 177 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Schoonmaakkosten: JPY 800 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL R9 The Yard Izumi Hotel
HOTEL R9 The Yard Izumi Izumi
HOTEL R9 The Yard Izumi Hotel Izumi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL R9 The Yard Izumi
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,2/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
カツヒコ
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
カツヒコ
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
コウジ
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
コウジ
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Norio
Reisde met partner
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Norio
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 mrt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
AYAKA
Zakenreiziger
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AYAKA
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Furuta
Reisde met familie
8 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Furuta
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
???
Zakenreiziger
5 mrt 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Rikako
23 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Rikako
7 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
??
24 nov 2024
??
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
コウイチ
Reisde met familie
4 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
コウイチ
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
サキコ
Reisde met familie en kleine kinderen
23 sep 2024
サキコ
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
??
13 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service
??
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Akimasa
Zakenreiziger
5 jul 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akimasa
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
SHINICHIRO
4 mei 2024
SHINICHIRO
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
??
Zakenreiziger
8 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Hideyuki
3 jan 2024
Positief: Netheid
Hideyuki
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
MING HEI
18 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MING HEI
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
ことは
Zakenreiziger, Reisde met partner
8 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ことは
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
??
14 okt 2023
??
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Seiji
Zakenreiziger
5 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Seiji
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
chinari
Reisde met familie en kleine kinderen
28 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
chinari
1 nacht verbleven in augustus 2023