Particuliere eigenaar
Château Le Fleur
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Ito
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Château Le Fleur





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 91
26 jul - 27 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer (with Sofa Bed) laden

Deluxe Twin kamer (with Sofa Bed)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Kamer (Japanese Western Style, For 5 People) laden

Kamer (Japanese Western Style, For 5 People)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Kamer (Japanese Western Style, For 6 People) laden

Kamer (Japanese Western Style, For 6 People)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, For 2 People) laden

Traditionele kamer (Japanese Style, For 2 People)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1095-378 Futo, Ito, Shizuoka, 413-0231
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Villa Fontaine Village Izukogen
Hotel Villa Fontaine Village Izukogen
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
9.0 van 10, Fantastisch, 335 beoordelingen
De prijs is € 138
29 jul - 30 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 6 jaar oud.
- Er kan een badbelasting bij de accommodatie in rekening worden gebracht. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert van JPY 150-500 per persoon, per nacht op basis van lokale regelgeving. Houd er rekening mee dat er mogelijk nog andere vrijstellingen van toepassing zijn.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar, d.w.z. een persoon die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep. De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Voor je boeking geldt het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
De warmwaterbronnen zijn toegankelijk van 15.00 uur tot middernacht.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Château Fleur Hotel Ito
Château Fleur Hotel
Château Fleur Ito
Château Fleur
Château Le Fleur Ito
Château Le Fleur Hotel
Château Le Fleur Hotel Ito
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Château Le Fleur
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
8,8/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroyuki
Reisde met familie
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hiroyuki
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
??
18 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Clarence
15 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clarence
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
shota
Reisde met partner
28 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service
shota
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
ヒロユキ
Reisde met familie en kleine kinderen
16 aug 2024
Positief: Netheid
ヒロユキ
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
リョウ
28 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service
リョウ
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
YASUHIRO
Reisde met familie
10 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
YASUHIRO
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Kenta, Yokohama-shi
Reisde met familie en kleine kinderen
30 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kenta
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
HIDEYUKI
21 apr 2024
HIDEYUKI
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
31 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
22 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
KAORI
Reisde met familie
31 dec 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
最高の伊豆
KAORI
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Takahiro
16 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
迷ったらここをオススメします。
Takahiro
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
25 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
本当に静かなホテルです
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018