The Manohar Hyderabad

4.5-sterrenaccommodatie
Hotel in luxe stijl in Hyderabad, met 2 restaurants, bij het shoppingcenter

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

4,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Zwembad
  • Spa
  • Ontbijt beschikbaar
  • Fitnessruimte
  • Parkeren inbegrepen
De huidige prijs is € 45
inclusief belastingen en toeslagen
19 dec - 20 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Standaard kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Select Comfort
Verduisterende gordijnen
Lakens van Egyptisch katoen
  • 27 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden

Club kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Select Comfort
Verduisterende gordijnen
Lakens van Egyptisch katoen
  • 27 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Junior suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Lakens van Egyptisch katoen
Verduisterende gordijnen
  • 56 m²
  • 1 slaapkamer
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Luxe suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Lakens van Egyptisch katoen
Verduisterende gordijnen
  • 79 m²
  • 1 slaapkamer
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe suite

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Lakens van Egyptisch katoen
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
  • 61 m²
  • 1 slaapkamer
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Executive kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Select Comfort
Verduisterende gordijnen
Lakens van Egyptisch katoen
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoonsbed

Elite kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Select Comfort
Verduisterende gordijnen
Lakens van Egyptisch katoen
  • 77 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Begumpet Airport Exit Road, Begumpet, Hyderabad, Andhra Pradesh, 500001

In de buurt

  • Hussain Sagar Meer - 11 min. wandelen - 1.0 km
  • Sanjeevaiah Park - 14 min. wandelen - 1.2 km
  • Wonder Fun Park and Party Zone - 16 min. wandelen - 1.4 km
  • KIMS Hospitals - 4 min. rijden - 1.8 km
  • Jalavihar - 6 min. rijden - 2.5 km

Lokaal vervoer

  • Begumpet Metro Station - 3 min. rijden
  • Prakash Nagar Station - 7 min. wandelen
  • Hyderabad (HYD-Internationale luchthaven Rajiv Gandhi) - 63 min. rijden

Restaurants

  • ‪Subway - ‬11 min. wandelen
  • ‪Chutneys - ‬12 min. wandelen
  • ‪Mainland China - ‬2 min. wandelen
  • ‪Tatva Restaurant - Begumpet - ‬10 min. wandelen
  • ‪Bowl O China - ‬9 min. wandelen

Over deze accommodatie

The Manohar Hyderabad

Hotel met een luxe stijl en een gezinsvriendelijk beleid vlak bij Snow World
The Manohar Hyderabad bevindt zich dicht bij Lumbini Park en biedt shoppen ter plaatse, een koffiebar/café en een tuin. Trakteer jezelf op een gezichtsbehandeling, reflexologie of een Thaise massage bij het wellnesscentrum ter plaatse. Ga lekker eten bij een van de twee restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, lunch, diner en lichte maaltijden, en je geniet er van Aziatische gerechten. Naast een kapsalon en een spelletjesruimte, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen zijn:
  • 2 buitenzwembaden
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Een uitgebreid ontbijt (toeslag), gratis fietsen ter plaatse en lokale shuttleservice
  • Kinderactiviteiten met toezicht (toeslag), wasservice en hulp bij uitstappen/tickets
Kamervoorzieningen
Alle 129 kamers zorgen voor veel comfort met 24-uurs roomservice en luxe beddengoed, naast voordelen zoals laptopwerkplekken en airconditioning.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Lakens van Egyptisch katoen en Select Comfort-bedden
  • Koelkasten en strijkplanken/strijkijzers
  • Ledtelevisies met premium tv-zenders
  • (kleer)kasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplaatsen op straat beschikbaar
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks uitgebreid ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.30 uur: INR 450 voor volwassenen en INR 450 voor kinderen
  • 2 restaurants
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Coffee Shop
  • M Bar
  • Pan Asian

Dingen om te doen

  • 2 buitenzwembaden
  • Fitnesscentrum
  • Gratis fietsenverhuur
  • Spelletjesruimte
  • Volledig uitgeruste spa
  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • 2 buitenzwembaden
  • Aparte slaapkamer
  • Geluiddichte kamers
  • Kinderactiviteiten onder toezicht (toeslag)
  • Kinderopvang (toeslag)
  • Koelkast op de kamer
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Spelletjesruimte
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Conferentieruimte
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Picknickplaats
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • 5 behandelingsruimtes
  • Aromatherapie
  • Ayurvedische behandelingen
  • Body scrubs
  • Body wraps
  • Gezichtsbehandelingen
  • Manicures/pedicures
  • Massages voor diepe bindweefsels
  • Reflexologie
  • Thaise massages
  • Zweedse massages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 4 etages
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 1998
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Lakens van Egyptisch katoen
  • Select Comfort-matras
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta (op verzoek)
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Led-tv met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend

Speciale incheckinstructies

Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie minstens 24 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 1199.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer INR 450 voor volwassenen en INR 450 voor kinderen
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: INR 1199.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Gasten van minder dan 18 jaar oud worden niet toegelaten in het zwembad. Gasten jonger dan 6 jaar worden alleen onder toezicht van een volwassene toegelaten in het zwembad en de healthclub.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Manohar Hotel
Manohar Hotel Hyderabad
Manohar Hyderabad
Manohar Hyderabad Hotel
The Manohar
The Manohar Hyderabad Hotel
The Manohar Hyderabad Hyderabad
The Manohar Hyderabad Hotel Hyderabad

Veelgestelde vragen

Beschikt The Manohar Hyderabad over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft 2 buitenzwembaden.

Hoeveel kost een verblijf bij The Manohar Hyderabad?

Vandaag, 5 dec. 2025, kost een verblijf bij The Manohar Hyderabad van één nacht voor twee volwassenen op 19 dec. 2025 min. € 44,89, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij The Manohar Hyderabad?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij The Manohar Hyderabad inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij The Manohar Hyderabad uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat The Manohar Hyderabad?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Hyderabad ligt in de uitgaansbuurt, op 4,9 km van Snow World en op 15 km afstand van Lumbini Park en Salar Jung Museum. Ook Charminar en Paleis van Chowmahalla liggen op 15 km afstand. Begumpet Metro Station ligt op 27 minuten wandelen en naar Prakash Nagar Station is het 7 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over The Manohar Hyderabad

4,8

4,8

Netheid

6,4

Locatie

5,2

Personeel en service

4,4

Milieuvriendelijkheid

4,2

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 18 van 170 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 19 van 170 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 28 van 170 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 38 van 170 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 67 van 170 beoordelingen

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Usha

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was very old and run down. Not clean or maintained.I am sure it was beautiful when built but seriously it needs lot of maintenance. Staff was ok. They would do minimum when u request something. There was no hot water for shower. We requested several times but was luke warm. Could not open any of the window shades since they were all broken. We booked a junior suit but no sofa to sit around. Food was ok.
4 nachten verbleven in november 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Karthik

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very Disappointing Stay – Not a True 5-Star Experience it’s misleading. I’m very disappointed with my stay at this hotel. The overall standard does not match what’s advertised it claims to be a 5-star property on Google, but in reality, it’s not even up to a 2-star level. The staff were unprofessional and lacked basic hospitality skills, which made the experience even more frustrating. The information provided on Expedia was misleading. The listing mentioned facilities such as a bar and Asian restaurants on-site, but none of these were available in reality. As an international traveller, this was extremely disappointing and inconvenient. Overall, this hotel did not meet expectations in any way, and I would not recommend it to anyone looking for a genuine 5-star experience.
2 nachten verbleven in november 2025

4/10 – Matig

MANSHANGBHAI

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bad sarvice staf not trend
4 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Kiran

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

umeshwar reddy

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It doesn't look same like in pictures online vs reality horrible smell when we enter the rooms
1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Zara

2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

harikumarreddy

2 nachten verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Shriram

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Foremost is there were cockroaches all over right from Bathroom to Restaurant and even on the fruit plate. Staff was very much not bothered about it even after confronting. Swimming pool is only partially activated. After enquiry staff reply was irritating. Arguments were - It was 30 year old photo, what we can do? There is technical problem. Staff was not at all co-operative right from front desk till RM Mr. Surya Reddy. Access to hotel is very difficult as "IN" gate is on Airport road and you need to go to Airport every time you come back from City. "Out" gate closes at 7pm and you need to walk all around outside of the hotel with your luggage to get in the hotel after day long city visit. Property is too old, not maintained, wash basin was broken. They are not at all bothered all about this as they have pocket full of business from corporate clients. In my opinion it is worst hotel I have ever visited.
3 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Surbhi

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Hasan

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is very old. The infrastructure of rooms is falling apart and it has no wifi.
4 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Prashant

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice Hotel

Good stay , was there as a part of an official trip
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Pragun

1 nacht verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Preetham

1 nacht verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

SUNALIKA

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
it is old, not a 5 star property at all, swimming pool and toilets are dirty, they dont even have ice to serve
2 nachten verbleven in januari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Shailendra

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

Michael

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I very much wanted to love this place. It is obvious this used to be an elegant place in the past. Certainly all the people were great and as accommadating as could be. I appreciate that the property is undergoing extensive remoldeling. This is going to require millions of dollars. The first room I had in my December stay had a totally unclean, unsanitary, filthy nasty bathroom. They did move me to another room that was cleaner, but in need of maintenance. It seems that everything is old and being worked on in a piecemeal kind of way. Knowing from my October stay there the situation, I tried repeatedly to be in touch in advance of December to make sure of the accommodations I wanted. Trying to talk to someone there was nigh to impossible. Everyone was always “in a meeting” and will call back in about 10 minutes, which never happened. Pool was nice but in need of maintenance. The breakfast was very good each morning though some items were not fully cooked. One of the rooms we booked had roaches crawling around. The staff were super given what they had to work with. I wish them well in their endeavor to restore this place. But it will involve massive amounts of money. When I come next year, may give them a shot again to see if work really is progressing. Again, I really want to love this place. It has a definite charm about it.
2 nachten verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Komali

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing was good
1 nacht verbleven in november 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Devansh

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bed sheets and blankets had bubbles Cockroach in room Unmaintained hotel No response upon asking for any assistance over call from reception Poor WiFi Untidy bathrooms and overused towels
6 nachten verbleven in november 2024

4/10 – Matig

SUKHJINDER

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Furniture was very outdated things were broken in the room table lamp were broken chair was broken even the washroom was no good Food and staff was very nice
2 nachten verbleven in november 2024

2/10 – Ontzettend slecht

ANIL

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
"AVOID! Substandard rooms, arrogant staff, and utter disappointment. Creaky beds, stained carpets, non-functional AC, and poor cleanliness. Unresponsive management. Overpriced and underwhelming experience. 1/5 stars."
3 nachten verbleven in oktober 2024

4/10 – Matig

Aakriti

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
No wifi, water stopped
2 nachten verbleven in september 2024

4/10 – Matig

Sandeep

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not upto the mark
1 nacht verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Kannav

2 nachten verbleven in augustus 2024

4/10 – Matig

Saptarshi

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This property has aged. Never been renovated. The hotel needs proper renovation and total revamp of air conditioning and it's reataurant. Rooms need to be re-designed with modern upper middle class and rich section of travellers in mind. Please note: the pictures here are not at all what you will get inside.
3 nachten verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

Shigehiro

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2024