Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Silverland Sakyo Hotel & Spa





VIP Access
Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 76
inclusief belastingen en toeslagen
30 aug - 31 aug
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Executive kamer, uitzicht op de stad laden

Executive kamer, uitzicht op de stad
8,8 van 10
Voortreffelijk
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Privébubbelbad binnen
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een ligbad
Een haardroger
Alle foto's voor Premier kamer laden

Premier kamer
7,8 van 10
Goed
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Een ligbad
Alle foto's voor Signature kamer laden

Signature kamer
Hoogtepunten
Privébubbelbad binnen
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Badjassen
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe kamer, geen ramen laden

Deluxe kamer, geen ramen
8,4 van 10
Zeer goed
(12 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Een ligbad
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

10A–10B–10C Le Thanh Ton Street, Sai Gon Ward, Ho Chi Minh City
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer VND 300000 voor volwassenen en VND 150000 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: VND 850000 per voertuig (retour, voor maximum 4 personen)
- Toeslag voor extra bed: VND 600000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Je hebt een auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Silverland Sakyo
Silverland Sakyo Ho Chi Minh City
Silverland Sakyo Hotel
Silverland Sakyo Hotel Ho Chi Minh City
Silverland Sakyo Hotel Spa
Silverland Sakyo & Spa
Silverland Sakyo Hotel & Spa Hotel
Silverland Sakyo Hotel & Spa Ho Chi Minh City
Silverland Sakyo Hotel & Spa Hotel Ho Chi Minh City
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Silverland Sakyo Hotel & Spa
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
1 dec 2024
4 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Lilian
26 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lilian
2 nachten verbleven in januari 2023
8/10 – Goed
Frans
Zakenreiziger
2 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel
Frans
2 nachten verbleven in december 2022
4/10 – Matig
Michiaki
6 aug 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Michiaki
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Hajime
3 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hajime
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
MINORU, OUMESI
Reisde met partner
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MINORU
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Vishal
Reisde met familie
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vishal
5 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Le
26 jul 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Le
10 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
kenta, ryugasaki sanuki
Zakenreiziger
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kenta
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Imai
10 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Imai
9 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
AI
8 jul 2025
AI
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
HOSU
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HOSU
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Tracer
23 jun 2025
Tracer
6 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
hirohiko, Nara City
Zakenreiziger
17 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
hirohiko
4 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Tomoyuki
Zakenreiziger
7 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Tomoyuki
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Loh
Reisde met een groep
6 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loh
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Claude Joseph, Los Angeles
30 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Claude Joseph
1 nacht verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
mitsutoshi
Zakenreiziger
22 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service
mitsutoshi
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
MINORU, OUMESI
Reisde met partner
20 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MINORU
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
SHIGEO
12 mei 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
SHIGEO
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Mujo
Reisde met een groep
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mujo
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
seunghyun
Zakenreiziger
19 apr 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
seunghyun
2 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Masayuki
Zakenreiziger
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masayuki
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
chris
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
chris
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Naoki
Zakenreiziger
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naoki
3 nachten verbleven in april 2025