Individueel gedecoreerd, individueel gemeubileerd, een bureau

Beoordelingen van Hotel2 Heerenveen

3 out of 5
Hotel2 Heerenveen
Schans 65, Heerenveen, Friesland

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 15 van 142 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 68 van 142 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 38 van 142 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 142 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 142 beoordelingen" "

7,0/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Janneke

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Roy

2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Greet

1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

A.

1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Annet

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg goede budgetaccomodatie. Voldoet aan alle wensen. Prima restaurant, prima kamers.
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Op goede afstand van het centrum.
2 nachten verbleven in mei 2021

6/10 – Redelijk

Ronald

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel was prima, kamers groot met alles er op en eraan !! ondanks de corona-maatregelingen goede take-away, wat zeer prettig was. Enige minpuntje was de conversatie aan de balie, er werd engels gesproken en geen nederlands, wat in ons geval toch enigszins ongemakkelijk was
1 nacht verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

Kees

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prijs/kwaliteit prima.
1 nacht verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

Caroline, Rotterdam

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We hadden een prima kamer. Hoewel je uitkijkt op de snelweg hebben we geen last van het lawaai gehad. De bedden sliepen heerlijk, geen kuilen enzo . Keurige badkamer. Het personeel was alles vriendelijkst, we moesten steeds naar het ziekenhuis, dat op 7 minuten lopen is, ideaal. Lekker gegeten en fantastisch ontbijt! Echt waar voor je geld. Leuke zalen om te huren voor vergadering of feest. Heel huiselijk en knusse plekjes bij de mooie open haard. Ik zeg tot ziens!
1 nacht verbleven in november 2020

6/10 – Redelijk

Els, Westerbork

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Het hotel werd nog opgeknapt maar datgene wat klaar was zag er goed uit
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima kamer, heerlijk ontbijt.vlakbij de snelweg maar heb je geen last van
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

AenS, Utrecht

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Moderne nette kamers. Hotel licht op loopafstand van het centrum van Heerenveen
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eerlijk,prettig,schoon, goed ontbijt,behulpzaam,aardig personeel
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Zeer betrokken, aardig en behulpzaam personeel. Een behoorlijk minpunt, vanochtend vanaf 9.30 uur hadden wij totaal geen water op de kamer. Daardoor niet kunnen douchen, toilet ging niet meer. Dit was niet op voorhand gecommuniceerd, dat is wel echt heel erg vervelend.
3 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gelukkig is men aan het verbouwen, zo’n jaren 70 kamer kan tock niet meer. Ontbijt was een goede poging, maar de gekookte eieren waren letterlijk halfrauw. Jammer hoor.
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

F.J.

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Goed ontbijt, vriendelijk personeel. Goede bedden, ietwat verouderd interieur
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Bureau van de hotelkamer waar ik verbleef was niet gestoft. Jammer.
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Outdated maar ze zijn druk bezig net modernisering. Gezellig personeel, professioneel ter wille.
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ze waren aan het verbouwen, werd niet verteld bij aankomst. Er konden geen ramen open en het balkon was er niet, dus konden we niet op. Verder gedateerd, maar netjes schoon en een ruime kamer. Geen douchegordijn, dus hele badkamer na het douchen nat. Twee losse bedden die snel verschoven.
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
incheck prima ,vlot vriendelijk. kamer erg klein ,minimaal ingericht,mist echt wat sfeer verlichting,was ook wel redelijk goedkoop in verblijf kosten. eten in restaurant was goed alleen bediening matig ,liepen ook maar 2 personen om te bedienen .
2 nachten verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel is oud en stoffig. Er zijn wel enkele kamers opgeknapt dat scheelt, maar dan missen er weer faciliteiten. Te weinig kledinghangers, geen nachtkastjes, geen plankje o.i.d. in de douche om flessen op te zetten. Het ontbijt is simpel, eieren niet goed gekookt en weinig keus. Het bedrag dat je betaalt voor de kamer en het ontbijt is te veel voor wat je krijgt.
1 nacht verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
Plafond + muren van de kamer zaten vol met rode plekken, muggen? Ontbijtpersoneel had zich verslapen, ontbijt pas klaar om +/- 08h15 i.p.v. 07h00. Het personeel vond een smartphone belangrijker dan de bezoeker.
1 nacht verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Albert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ik zie Friesland graag
Goed eten
1 nacht verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Afgelopen weekend met 3 pers. 1 nacht overnacht in Hajé. 1 nacht was ook meer dan genoeg. De bedden waren oke, maar de douche was erg slecht. Er kwam bijna tot geen warm water uit, haar wassen was dan ook geen optie. Ook geen douche gordijn oid, dus het werd 1 groot waterballet. Ook waren er amper handdoeken aanwezig. Het hotel wordt op dit moment gerenoveerd, maar we vonden het bedrag dat voor deze kamer werd gevraagd (93 eu), teveel voor de kwaliteit die je krijgt.
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Maria

Wij vinden dit een prima hotel voor een nacht! De kamer is ruim, lekkere bedden maar alles is een beetje gedateerd. Er is goede parkeergelegenheid bij het hotel en je bent snel in het centrum. Wij zouden dit hotel zeker opnieuw boeken!
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Machteld

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima doorreis hotel
Ik moest vroeg in Heerenveen zijn , daarvoor was het hotel erg handig. Zeer betaalbaar, ruime parkeergelegenheid. De gang was wel vrij fris en mijn hoofdkussen een beetje ‘brokkelig’, gelukkig waren er twee hoofdkussens. Tip: als het ontbijt om 8u begint dan is het fijn als alles om 8u klaar staat ;) Personeel was erg vriendelijk.
1 nacht verbleven in november 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Anja, Heerenveen

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De kamer was half gesloopt. Stofbouw op de vloer. Douche koud water , vieze douchekop met veel kalk. Verwarming deed het niet. Bedden doorgezakt. Het lntbijt voor € 11.75 was erg slecht geen verse jus, bevroren brood. Bijna alles was op.
1 nacht verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verlopen hotel, douche met kleine waterstraal, weinig warm water... ruikt vochtig.
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Henk, Steenbergen

Positief: Personeel en service
goede parkeer gelegenheid en makkelijk te vinden
Goed ontbijt in groot restaurant met voldoende keuze
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aan de snelweg gelegen
Zag netjes uit, badkamer niet van deze tijd. Goed geeten s'avonds in het restaurant.
1 nacht verbleven in september 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vreselijk hotel.
Veel geluidsoverlast van de snelweg.geen personeel gezien, alleen bij inchecken.bij het ontbijt waren verschillende dingen op en werden niet aangevuld.tafels werden niet afgeruimd.
1 nacht verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Ruud, Vinkeveen

Positief: Personeel en service
De kamers zijn een beetje oudbollig personeel vriendelijk en behulpzaam prijs kwaliteit verhouding oke.goed berijdbaar,gezellig restaurant.
2 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel, centraal gelegen
Mooi centraal gelegen op kleine rij afstand van de plaatsen Sneek en Leeuwarden. Het hotel is goed bereikbaar.
1 nacht verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Jan jetze

Positief: Netheid, personeel en service
Goed en simpel en kwaliteit daar is naar naar de prijs

8/10 – Goed

Maria

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed hotel. Ruime kamer. Helaas een beetje gedateerd. Verder niets te klagen.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Achterstallig hotel
Bij aankomst bleek de kamer verschrikkelijk koud. Buiten vroor het -10 binnen ook. Verwarming was niet aangezet voor aankomst. De stofwolken hangen aan het plafond. Douche uit de jaren 1960. Douchekop vast met een plastic buisje. Wel lekker warm water. Het ontbijtbuffet erg summier. Diverse onderdelen waren op en werd slecht bijgevuld. In het restaurant werd een soort sollicitatie gesprek gevoerd. Maar zo hard dat we ergens anders zijn gaan zitten. Hadden er eigenlijk nog overlast van. Ik ben bang dat als er niet gerenoveerd wordt er geen toekomst voor dit hotel is. Misschien alleen voor de gastarbeiders die er waren. Jammer had het graag anders gezien.
1 nacht verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Goed hotel om een nachtje te verblijven op doorreis. Omgeving is niet aansprekend, wel centraal gelegen aan grote doorgaande wegen. Personeel vriendelijk. Restaurant goede prijs/kwaliteit verhouding.
1 nacht verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Bert

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Iets meer dan redelijk voor de prijs
Redelijk Hotel, maar er mag best beter gepoetst worden.
1 nacht verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Marco, Amerongen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig hotel
Gewoon een fatsoenlijk hotel en goed restaurant voor een normale prijs
1 nacht verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Ger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima verblijf zakelijk
Prima zakelijk trip nachtje vriendelijk personeel betaalbaar lekker sateetje op
1 nacht verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
prettig hotel locatie wat buiten centrum prima
prima voor zakelijk verblijf - locatie okee ruime prakeergelegenheid
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Miel, Eindhoven

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Prima hotel vlakbij snelweg,
We hebben het hotel geboekt voor één overnachting. Het personeel was uitermate vriendelijk en de kamer was ook ok qua comfort en hygiëne. Minpuntje in de badkamer: douchegordijn, is niet echt meer van deze tijd. Veel 'watergeknoei' daardoor. Prima uitgebreid ontbijt.
1 nacht verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

josé, rotterdam

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
prima hotel aan de snelweg
Prima hotel voor weinig geld. Kleine kamer welke netjes en schoon was alleen zaten er wel heel veel vlekken van doodgeslagen muggen op het plafond. Wellicht een tip om horren voor de ramen te plaatsen. Wij waren er in oktober dus van de muggen zelf hadden wij geen last.
1 nacht verbleven in september 2017

8/10 – Goed

buzzenb, alphen aan den rijn

Positief: Personeel en service
Nostalische hotel
Keuken helaas maar open tot 20 uur. Beperkte kaart
1 nacht verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
prima voor zakenreisje
hotel met kleine kamer maar goed prijs prima ontbijt. prijs kamer okee. douche en toilet schoon netjes. hotel voelt beetje engels, kraakt piepende trappen. prima atmosfeer
1 nacht verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

koos

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hajé
vriendelijk personeel goede service
1 nacht verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
hotel vriendelijk
prima atmosfeer, eenvoudig maar smakelijjk eten, kamer netjes

8/10 – Goed

Frank

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
gewoon een goed hotel, nette kamers.