Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel2 Heerenveen





Hotel2 Heerenveen bevindt zich dicht bij Museum Heerenveen en Abe Lenstra Stadion en biedt een terras, shoppen ter plaatse en een koffiebar/café. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, brunch, lunch en diner. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een tuin en een spelletjesruimte.
Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Televisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Een bureau
Alle foto's voor Club kamer, 1 tweepersoonsbed (Deluxe) laden

Club kamer, 1 tweepersoonsbed (Deluxe)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Televisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Een bureau
Alle foto's voor Twin kamer (Shower) laden

Twin kamer (Shower)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Televisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Een bureau
Alle foto's voor Club kamer laden

Club kamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Televisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Een bureau
Alle foto's voor Eenvoudige eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed laden

Eenvoudige eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Televisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Een bureau
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 2 eenpersoonsbedden, bad laden

Tweepersoonskamer, 2 eenpersoonsbedden, bad
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Televisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Schans 65, Heerenveen, Friesland, 8441 AC
Over deze accommodatie
Hotel2 Heerenveen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.45 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 12.00 voor volwassenen en EUR 5.00 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 12.50 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Extra bedden zijn beschikbaar tegen een toeslag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft geen classificatie gekregen van het toeristenbureau in Nederland. Voor het gemak van onze klanten hebben wij op basis van ons classificatiesysteem deze accommodatie een sterrenclassificatie toegewezen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Haje Heerenveen
Haje Heerenveen Hotel
Haje Hotel
Haje Hotel Heerenveen
Heerenveen Haje
Heerenveen Hotel Haje
Hotel Haje
Hotel Haje Heerenveen
Hotel Heerenveen
Hotel Heerenveen Haje
Hajé Hotel
Hajé Heerenveen
Hajé
Hajé hotel Heerenveen
Hotel2 Heerenveen Hotel
Hotel2 Heerenveen Heerenveen
Hotel2 Heerenveen Hotel Heerenveen
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel2 Heerenveen
Beoordelingen
7,2
Goed
7,0/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
6,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
11 jun 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Roy
15 mei 2022
Roy
2 nachten verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Greet
8 mei 2022
Greet
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
A.
13 apr 2022
A.
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Annet
Reisde met familie
31 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Annet
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
2 jun 2021
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2021
6/10 – Redelijk
Ronald
Reisde met familie
4 mei 2021
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Ronald
2 nachten verbleven in april 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2021
8/10 – Goed
Kees
15 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kees
1 nacht verbleven in januari 2021
10/10 – Uitstekend
Caroline, Rotterdam
Reisde met partner
7 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Caroline
1 nacht verbleven in november 2020
6/10 – Redelijk
Els, Westerbork
Reisde met partner
24 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Els
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
9 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
AenS, Utrecht
Reisde met partner
20 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AenS
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
27 jan 2020
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
16 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
F.J.
4 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
F.J.
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
8 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
5 sep 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
15 apr 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 feb 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
25 feb 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
28 jan 2019
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Albert
24 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ik zie Friesland graag
Albert
1 nacht verbleven in januari 2019