Hôtel Fleur de Lys - Bailleul
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Bailleul
Fotogalerie voor Hôtel Fleur de Lys - Bailleul





Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 92
inclusief belastingen en toeslagen
24 dec - 25 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Avenue de l'Europe, Bailleul, 59270
Over deze accommodatie
Hôtel Fleur de Lys - Bailleul
Gelijkaardige accommodaties

Belle Hôtel, Lille Ouest
Belle Hôtel, Lille Ouest
- Huisdiervriendelijk
- Parking inbegrepen
- Gratis wifi
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 88 beoordelingen
De prijs is € 109
inclusief belastingen en toeslagen
6 jan - 7 jan 2026
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stedelijke/lokale toeristenbelasting van 5.50 procent aangerekend
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijt voor onderweg: ongeveer EUR 7 per persoon
- Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor babybed: EUR 10.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hôtel Fleur Lys Bailleul
Fleur Lys Bailleul
Fleur De Lys Bailleul Bailleul
Hôtel Fleur de Lys - Bailleul Hotel
Hôtel Fleur de Lys - Bailleul Bailleul
Hôtel Fleur de Lys - Bailleul Hotel Bailleul
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hôtel Fleur de Lys - Bailleul
7,4
Goed
7,6
Netheid
6,2
Locatie
7,4
Personeel en service
7,6
Milieuvriendelijkheid
7,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep
6 aug 2024
Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Marie Caroline
Reisde met partner
5 aug 2024
Negatief: Voorzieningen
Marie Caroline
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Geert
8 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geert
3 nachten verbleven in augustus 2023
4/10 – Matig
Tony, Zoetermeer
25 sep 2018
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel zonder receptie
Tony
2 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Bertrand
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un weekend parfait
Bertrand
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Poppon Sylvestre
1 sep 2025
Positief: Netheid, comfort kamer
Poppon Sylvestre
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Elodie
Reisde met familie
31 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Elodie
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Patrick Anne marie
13 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrick Anne marie
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Francis
Reisde met familie
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Francis
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
FRANCK
Zakenreiziger
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
FRANCK
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
22 jun 2025
Positief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Franck
21 jun 2025
Franck
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Bertrand
25 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pratique
Bertrand
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Bertrand
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pratique
Bertrand
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Audrey
Reisde met familie
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour à refaire
Audrey
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Gregory
20 apr 2025
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Gregory
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Constance
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Constance
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Jacques-Yves
12 jan 2025
Jacques-Yves
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
LAURENT
Zakenreiziger
21 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LAURENT
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
THIERRY
22 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
THIERRY
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Mitchell
Reisde met familie
11 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mitchell
2 nachten verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Joel
28 jun 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Joel
1 nacht verbleven in juni 2024
4/10 – Matig
Mohamed Amine
10 mei 2024
Mohamed Amine
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Karine
27 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour sportif




Karine
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Sylvain
Reisde met partner
10 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sylvain
1 nacht verbleven in april 2024








