Azur Plaza

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel aan het strand met een buitenzwembad

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

3,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Inclusief ontbijt
  • Spa
  • Huisdiervriendelijk
  • Parking inbegrepen
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Comfort tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een ligbad
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 23 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Hammamet nord Hammamet, Hammamet, Nabeul, 8050

In de buurt

  • Strand Omar Khayam - 15 min. wandelen - 1.3 km
  • Fort Hammamet - 9 min. rijden - 8.5 km
  • Hammamet Souk - 9 min. rijden - 8.5 km
  • Internationaal Cultureel Centrum Dar Sebastien - 13 min. rijden - 12.2 km
  • Strand Yasmine - 21 min. rijden - 21.1 km

Lokaal vervoer

  • Station Nabeul - 13 min. rijden
  • Enfidha (NBE) - 50 min. rijden

Restaurants

  • ‪El Behi - ‬2 min. rijden
  • ‪Bayou - ‬2 min. rijden
  • ‪Lambouka Beach - ‬16 min. wandelen
  • ‪Pupput le Beach - ‬16 min. wandelen
  • ‪restaurant baia - ‬12 min. wandelen

Over deze accommodatie

Azur Plaza

Hotel met een chique stijl in Mrezga
Bij Azur Plaza zijn er de volgende voorzieningen: een gratis continentaal ontbijt, een terras en 2 koffiebars/cafés. Geniet van een manicure/pedicure, een massage of een gezichtsbehandeling bij het wellnesscentrum ter plaatse. Ga lekker eten bij een van de 3 restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner, en je geniet er van lokale gerechten. Gratis wifi in de gemeenschappelijke delen, een tuin en 3 bars zijn beschikbaar voor alle gasten.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Een binnenzwembad en een buitenzwembad met ligstoelen en parasols bij het zwembad
  • Gratis valetparkeerservice
  • Een shuttleservice van/naar de luchthaven, een lift en een 24-uurs receptie
  • Koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte, rookvrije accommodatie en meertalig personeel
Kamervoorzieningen
De 184 kamers zijn inclusief voordelen zoals 24-uurs roomservice en airconditioning, bovenop extra's zoals middernachtsnacks.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Diepe ligbaden, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Flatscreentelevisies van 32 inch met satellietzenders
  • Dagelijkse schoonmaak en bureaus

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Beperkte gelegenheid voor valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis continentaal ontbijt beschikbaar dagelijks van 06.00 uur tot 10.00 uur
  • 2 koffiebars/cafés
  • 3 bars/lounges
  • 3 restaurants
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Binnenzwembad
  • Buitenzwembad
  • Fitnesscentrum
  • Kinderzwembad
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Binnenzwembad
  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Kinderzwembad
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisjes

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 2 vergaderruimtes
  • 24-uurs businesscentrum

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad
  • Terras
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • Gezichtsbehandelingen
  • Manicures/pedicures
  • Massage
  • Sauna
  • Spa dagelijks geopend
  • Turks bad

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijkheid

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 32 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 11.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Huisdieren verblijven gratis

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan TND 70 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Toeslag voor galadiner op Kerstmis (25 december) per volwassene: TND 100
  • Kindertarief voor galadiner op eerste kerstdag (25 december): TND 50 (voor kinderen van 2 tot 12 jaar oud)
  • Toeslag voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december) per volwassene: TND 100
  • Kindertarief voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december): TND 50 (voor kinderen van 2 tot 12 jaar oud)
  • Toeslag voor het Nieuwjaarsdag-galadiner (1 januari) per volwassene: TND 100.0
  • Kindertarief voor het galadiner op Nieuwjaarsdag (1 januari): TND 50.0 (voor kinderen van 2 tot 12 jaar oud)
  • Toeslag voor Valentijnsdag-galadiner (14 februari) per volwassene: TND 100.0
  • Kindertarief voor Valentijnsdag-galadiner (14 februari): TND 50.0 (voor kinderen van 6 tot 12 jaar oud)
  • Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie aangerekend. Er gelden mogelijk uitzonderingen en kortingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • De stad heft de volgende belasting: TND 12.00 per persoon, per nacht, voor maximaal 10 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 12 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: TND 43 per persoon (retour)
  • Toeslag voor extra bed: TND 70 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het zwembad is toegankelijk van 09.00 uur tot 18.00 uur
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

azur plaza Hotel Mrezga
azur plaza Mrezga
Hotel azur plaza Mrezga
Mrezga azur plaza Hotel
azur plaza Hotel
Azur Plaza Hotel
Azur Plaza Hammamet
Azur Plaza Hotel Hammamet
Azur Plaza Hotel Hammamet
Azur Plaza Hotel
Azur Plaza Hammamet
Hotel Azur Plaza Hammamet
Hammamet Azur Plaza Hotel
Hotel Azur Plaza

Veelgestelde vragen

Beschikt Azur Plaza over een zwembad?

Ja, deze accommodatie beschikt over een binnenzwembad, een buitenzwembad en een kinderzwembad. Het zwembad is van 09.00 uur tot 18.00 uur geopend.

Zijn huisdieren welkom bij Azur Plaza?

Ja, huisdieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij Azur Plaza inchecken?

Inchecken kan vanaf: 11.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Azur Plaza uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Azur Plaza een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van TND 43 per persoon.

Waar staat Azur Plaza?

Dit aan het strand gelegen hotel ligt in Mrezga, op 1 km van Strand Omar Khayam en op 10 km afstand van Funny Land en De Grote Moskee. Ook Strand Bel Azur en Strand van Nabeul liggen op 10 km afstand.

Beoordelingen

Beoordelingen over Azur Plaza

3,0

3,4

Netheid

7,0

Locatie

3,8

Personeel en service

3,4

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 7 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 7 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 7 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 7 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 7 beoordelingen

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Marco, Torino

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
L'albergo era chiuso il portiere ci ha detto di cercarci un altro albergo così abbiamo perso i soldi della prenotazione che avevavmo già pagato ad Expedia. che abbiamo cercato di contattare ma al momento non ci ha ancora risposto.
1 nacht verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Davide, Asti

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La struttura era chiusa e noi avevamo già pagato, abbiamo telefonato al numeo presente sulla prenotazione e ci hanno confermato che erano chiusi e di cercarci un altro albergo. Nemmeno Expedia contattato tramite mail ci ha risposto praticamente ci hanno ruibato i soldi siamo stati truffati da Expedia, consiglio di usare un sito di prenotazione alberghi piu serio ed onesto.
1 nacht verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Zina

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Sauvez vous!!!!

A l’arrivee On nous dit qu’il n’y a pas de réservation à notre nom qu’ils ne connaissent pas hôtel.com et de nous débrouiller avec eux Dans la chambre pas de lumière moisissures dans la salle de bain, les toilettes fuient, pas d’eau chaude, pas de wifi, la climatisation ne fonctionne pas et pour finir parking pour les résidents où vous ne pouvez jamais vous garer car il est toujours complet
3 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My journey in Azur plaza was horrible, 1st at check in, cant find my reservation (paid in full online) and had to argue for hours, finally at 3am, their staff assigned a room, worst I ever seen. Humidity and moisture on the wall, toilet stinks with broken seat, I have pictures to upload. In the morning at verification with the front desk, still cant find my reservation. I had to contact expedia and they got a hold of their manager. Receptionist of night shift was horrible, poor communication, low to null problem solving skills. Expected better in the morning, but find the same attitude. I kept telling them to check with their manager, expedia got a hold of him. They ignored me, until the manager show up and told them to assign a room for me. Hours of waiting. At that time they told me about the root cause of the issue, the property ownership changed 6 months ago and all paiment was processed to the old account. They wasted my time and my energy for 2 days to tell me this dumb story. I will never ever go back to Azur plaza again and I will never recommend it.
4 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

I felt like a Queen

I turned up a night early and although the hotel was closed until the next day they swiftly got me a room and some water and made me feel like a queen. This hotel is for people who want to meet local people not package deal. Has a charm to it which can only be appreciated by people wanting to meet the real Tunisia.
2 nachten verbleven in juni 2019