LIME RESORT HAKONE
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Hakone
Fotogalerie voor LIME RESORT HAKONE





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 173
12 jan - 13 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Suite, niet-roken, privébadkamer laden

Suite, niet-roken, privébadkamer
Hoogtepunten
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Huisje, niet-roken, gemeenschappelijke badkamer laden

Huisje, niet-roken, gemeenschappelijke badkamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1246-845 Sengokuhara, Hakone, Kanagawa, 250-0631
Over deze accommodatie
LIME RESORT HAKONE
Gelijkaardige accommodaties

Re Cove Hakone
Re Cove Hakone
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 328 beoordelingen
De prijs is € 110
18 dec - 19 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer JPY 3600 voor volwassenen en JPY 1800 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
LIME RESORT HAKONE Hotel
LIME RESORT HAKONE Hakone
LIME RESORT HAKONE Hotel Hakone
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over LIME RESORT HAKONE
9,8
Uitzonderlijk
9,8
Netheid
8,8
Voorzieningen
9,6
Personeel en service
10
Milieuvriendelijkheid
9,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
5 nov 2025
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met familie en kleine kinderen
9 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
??
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
NAOKO
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
NAOKO
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Masato
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Masato
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Suk hee
5 mei 2025
Suk hee
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Masaki
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masaki
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
SACHIYO
Reisde met familie
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SACHIYO
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Johnny
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Johnny
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Miho
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miho
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
MITSURU
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MITSURU
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
emma
22 apr 2025
emma
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Morten
Reisde met familie
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Skønt ophold med lækker onsen
Morten
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Nelson
1 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nelson
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
??
31 mrt 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
??
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
HARUKA
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HARUKA
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
???
21 mrt 2025
???
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Hyuk
Reisde met familie
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
최고의 하코네경험

Hyuk
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
KAZUYA
Reisde met familie
23 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
家族で最高の思い出ができました!




KAZUYA
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
I-ling
Reisde met familie
31 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
適合渡假



I-ling
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
7 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
??
30 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Monica
13 dec 2024
Monica
1 nacht verbleven in november 2024








