Villa Concordia Resort & Spa
Hotel met een volledig uitgeruste spa en een restaurant in Hakodate
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Villa Concordia Resort & Spa





VIP Access
Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een gratis babybed
Keuken
Een koelkast/vriezer
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Executive Twin kamer laden

Executive Twin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Keuken
Een koelkast/vriezer
Lcd-televisie
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Keuken
Een koelkast/vriezer
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Keuken
Een koelkast/vriezer
Lcd-televisie
Alle foto's voor Presidentiële suite laden

Presidentiële suite
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Keuken
Een koelkast/vriezer
Lcd-televisie
2 slaapkamers
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-5 Suehiro-cho, Hakodate, Hokkaido, 040-0053
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Global View Hakodate
Hotel Global View Hakodate
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 1.003 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer JPY 5500 voor volwassenen en JPY 3800 voor kinderen
- Toeslag voor extra bed: JPY 6500.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Concordia Resort
Villa Concordia Hakodate
Villa Concordia Resort
Villa Concordia Resort Hakodate
Villa Concordia Resort Spa
Villa Concordia & Spa Hakodate
Villa Concordia Resort & Spa Hotel
Villa Concordia Resort & Spa Hakodate
Villa Concordia Resort & Spa Hotel Hakodate
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Villa Concordia Resort & Spa
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,8/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Jim
12 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Jim
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Pranav
28 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pranav
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met familie
3 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Yuen Teen
27 jun 2024
Yuen Teen
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
kyle, oceanside
7 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kyle
1 nacht verbleven in juni 2024
2/10 – Ontzettend slecht
SUGITA
30 mei 2024
SUGITA
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Alex
21 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great
Alex
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
ruth
21 mrt 2024
ruth
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Jonathan, Brooklyn
Reisde met partner
4 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jonathan
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Mark
28 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Gilbert
14 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gilbert
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Gilbert
11 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gilbert
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Camille
11 dec 2023
Camille
3 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Kaelin
Reisde met partner
3 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kaelin
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
MITSUKI
Reisde met partner
17 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MITSUKI
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Ranauld, North Hills
Reisde met partner
11 sep 2023
Positief: Voorzieningen
Ranauld
4 nachten verbleven in september 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Hyeonggun
20 jul 2023
Hyeonggun
2 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
24 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
TOSHIKI
Reisde met partner
19 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOSHIKI
2 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Gail
5 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Gail
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Ying-Keung
Reisde met familie
2 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ying-Keung
2 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Julian
Reisde met partner
21 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julian
2 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Jon
14 apr 2023
Jon
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
ryousuke
Zakenreiziger
22 jan 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ryousuke
1 nacht verbleven in januari 2022